4 ▬ ''Connor je mrtav.''

6.5K 386 82
                                    

"Daj mi.. taj daljinski", prostenjala sam protežući se po daljinski, do kojeg mi Frances nije dozvoljavao da dođem.

"Odjebi. Kučko", i on je prostenjao, jer sam tako blizu. Tako blizu.

"Ne, daj mi to!" Povikala sam, ali je uspio da se izbori. Ruka mu je zaglavila negdje na mojoj butini. "Prestani da me pipkaš!"

"Ne pipkam te, napaljena glupačo! Prestani ti mene da pipkaš!"

"Kako ja tebe pipkam? Daj mi taj daljinski ili ću te zapaliti, kunem se."

"Kuneš se da ćeš me zapaliti već tri godine", provukao je daljinski u drugu ruku. "Aaaah! Aaah! Anna me siluje! Upomoć!" Počeo je da se dere kao neka curica.

"Pičko", rekla sam. "Skloni tu ruku", pljesnula sam ga po ruci kojom me uhvatio za dupe, da bih udaljila ruku od daljinskog, što je očigledno upalilo, a on se pobjednički zacerekao.

"Gledaćemo Animal Planet."

"Dovoljno znaš o životinjama. Hoću da gledam nešto drugo."

"Ne može", bacio me na pod.

"Au! Mrzim te!" Povikala sam. "Zažalićeš!"

"Uu, boo-hoo, Anna Anderson mi prijeti", izrugao mi se i popravio kragnu majice. "Izgužvala si mi majicu, kujo."

"Izgužvala si mi majicu, kujo", narugala sam mu se. "Ko još nosi majice sa kragnama? U kojem si ti vijeku? Devetnaestom?"

"Tad se nisu nosile majice s kragnama, plavušo glupa", isturio je glavu. "Pametnija si dok šutiš. Samo sjedi tu i izgledaj lijepo. Žao mi je Kristiana, zaglavio je s nekim ko se loše ljubi."

"Hoćeš li prestati govoriti to?" Ustala sam i poraženo sjela pored njega. Samo nek' on misli da sam poražena. "Ne ljubim se loše."

"Dokaži."

Napravila sam grimasu i gurnula ga, zbog čega se on ponovo zacerekao. "Zabavljate se?" Kristian se pojavio. Nisam imala mnogo vremena s Kristianom.

Poslije Hectorovog poziva je bilo čudno jer je Frances klimao glavom i govorio kako mu je oduvijek čudno moje ponašanje, a to sve objašnjava činjenica za koju je samo on bio slijep - da ga volim. Onda su me optužili da sam otrčala da kažem Hectoru sve. Onda su hakirali naš poziv da ga preslušaju. A onda je Frances devedeset tri minute objašnjavao Alexu i P.J.-u po kojem principu radi magija kojom se ne vidi onaj škotski zamak što je Hectorova utvrda i kako ljudi, ako slučajno prođu tuda, ustvari samo prođu kroz zidove. Onda im je dodatnih 12 minuta objašnjavao kako to nema veze sa paralelnim dimenzijama i još 20 zašto drveće ne raste tu.

Brzo sam uzela daljinski od Francesa. "Ha! Pederu", promijenila sam kanal. Ha. Glupan.

"Ti si zlo biće", Frances je zaključio. "I ne, ne zabavljamo se", ozbiljno je pogledao u Kristiana. "Ona mene siluje."

"Čuo sam", Kristian je nezadovoljno promrmljao. Osjećam se tako djetinjasto neugodno.

"Mogu da odem ako ne želiš ponovo da pokrećeš sve", odjednom sam rekla, a on je naglo dignuo pogled. "Ne izgledaš zadovoljno. Izgledaš depresivno i nesrećno."

"Drago mi je da si tu."

"Ali nisi siguran želiš li ponovo sve da pokrećeš."

"On je lice tog pokreta, htio on ili ne", Frances se ubacio. "Ima da bide voljan da radi ovo. Kao Katniss EverDEAN. Kontaš? Kao Igre gladi i Supernatural? Ne?"

"Nije to. Uvijek sam za to", prošao je rukom kroz kosu. "Zašto si rekla Alexu i P.J.-u, a ne meni?"

Znala sam. Zašto bi Alex i P.J. uopšte pokušali da sačuvaju tu malu tajnu. "Nije mi trebao takav dokaz da me voliš. Ne takva žrtva. Mogli su da te ubiju."

The Hidden World 2Where stories live. Discover now