5 ▬ ''Zidovi imaju uši.''

6.5K 366 31
                                    

To je sve šta sam ikada bila Francesu. Sredstvo preko kojega će doći do Kristiana, neprimjećeno, onda kada on to bude htio. Nije se šalio kad je rekao da je pametan. Da, jedna od sposobnosti mu je korišćenje 197% mozga više nego ljudi, ali ovo nije u redu. Ovo nije on. Ne može biti. Pogledala sam još jednom u slomljeni telefon.

Koliko dugo planira ovo? Ko mu sve pomaže? Je l' Blake zna za ovo? Kaže da neće još otkriti one iz Hectorovog gnijezda, što znači da je to još osoba koje znam, zar ne? Azelia? Nee, ona bi to nekako rekla meni. Preturila sam glavu za neku naznaku, ali je ne uočavam. Možda Neil? On uglavnom izgleda nesrećno i nije dao da me iko ikada napadne. Mada, on je bio posebno srećan kada sam rekla da je Kristian mrtav. Elijah... Elijah! Kristian mu je brat, rođeni brat, jedini kojeg ima preko 4 vijeka. Čovječe, Kristian ima 448 godina. Još malo i 450. A nekada sam zaokruživala na 450.

Elijah mora biti u ovome. Možda se predstavlja kao Elijah MacArthur, ali on je rođen kao Elijah Hale. Frances mi mora reći ako je Elijah u ovome. Mora.

Šta ako je Kristian u pravu? Šta ako sam protumačila sve pogrešno? Ne, ne, rekao mi je da sam razmažena. Jebeni idiot. Trebao je biti mrtav. Ali zato Frances ima savršeno objašnjenje, sigurna sam. Natjeraću ga da mi sve kaže.

A strana na kojoj je Frances mora biti prava. On je pametan, zaista pametan i on samo želi najbolje za ljude i osobe oko njega. To svi u onom dvoru žele. Svi samo žele mir i da svi budi zdravi i srećni. Ako ništa, to sam definitivno primjetila. Samo što, očigledno, neki misle da će mir doći poslije rata... Ali to je istina. Uvijek jeste. Pretpostavljam da je tihi rat bolji za ljudsku vrstu.

Da, moram ostati ovdje, koliko god se činilo pogrešno. Mogu da budem... evo, na primjer, profesionalna sa Kristianom. Da, to će upaliti.

Znate šta će još upaliti? Pranje kose.

Kad sam završila i obukla se, Frances je bio tu.

"Nisi otišla", primjetio je.

"Kada ti obe strane prijete smrću, ostaješ na onoj gdje sigurno nećeš umrijeti. Ako ne odeš."

"Izvini što sam poludio. Nemam objašnjenje za to." Toliko o tome da Frances ima savršeno objašnjenje. Rukama sam prešla kosom od korijena do vrhova, da se osuši. "Samo želim..."

"Znam", klimnula sam glavom. "I ja želim mir. I biram tihi rat."

"Šta?" Namrštio se.

"Ništa", odmahnula sam glavom. "Tu sam. Gdje si bio?"

"Kod Haleovih", odgovorio je. Znala sam. "Neće zvati tvoju braću bez tebe. Ali Shazza je na nekoliko dana od nas sa prijateljicom, valjda."

"Pravom prijateljicom? Ne možete samo tako kupiti ljude."

"Shazza kaže da je ova zamalo ubila kad je rekla da je došla iz Hectorove utvrde. Mislim da smo prilično sigurni." Nasmijao se malo. "Već je bila u potrazi za Kristianom, da bi mogla da se izravno nađe na frontu."

"To je.. dobro, zar ne?"

"Da. Shvataš li šta to znači? To znači da ih ima još mnogo kao Shazzina prijateljica. Ako tvoja braća odluče da se vrate, ići će dužim putem u potragu. Proširićemo glas, možda će i sami dolaziti."

"Ali ako vođe svima kažu gdje je Kristian, moraćemo bježati", rekla sam. "Poslaće najgore. Šta ako pošalju Zmaja?"

Zajedljivo se nasmijao. "Hector? Zmaja? Aha, mo'š mislit'", odmahnuo je glavom da bi se još malo nasmijao. "Zmaj mora da stoji uz njega kada mu to bude trebalo."

The Hidden World 2Where stories live. Discover now