Malena, mršava djevojčica plavih očiju i braon kose se smijala svome glupom plavom bratu dok je nabijao loptu skoro veću od njega samog. Pijesak je bio vruć, ali nije mnogo obraćala pažnju na njega. U parku, djeca ne obraćaju pažnju na druge.
Ugledala je neku djevojčicu sa veoma lijepom lutkom. Pogledom je potražila nekog drugog brata i najbliži pobjednik je bio najviši šestogodišnjak, sa svijetlim uvojcima, plavim očima i tuđom lopaticom u ruci. Neki dječak je plakao.
"Matt! Matt!", djevojčica se proderala sa visine. Sjedila je na prolazu u drvenoj kućici i zabranjivala svima da se spuštaju niz veliki tobogan. Ni odrasli ne obraćaju pažnju na djecu mnogo. Mogla je da brani svima da prođu tuda.
Dječak s uvojcima podiže pogled. "Šta je?" Priđe mu još jedan dječak plavih očiju koji je izgledao kao muška verzija djevojčice, sa tim blagim crtama lica i istom kosom.
"Želim njenu lutku!", pokazala je na djevojčicu sa lutkom. Dva dječaka se pogledaše.
"Ja ću", reče jedan odlučno.
"Davide, i neka plače. Hoću da plače", djevojčica je zapovijedila i još jedan plavi momak se odazva na zapovijesti. Dvije sestre bliznakinje na klupi malo dalje se pogledaše i s malo ponosa slegnuše ramenima. Djevojčica izgleda da odrasta sasvim u redu.
Dva dječaka rasplakaše djevojčicu sa lutkom i sačekaše da im se sestra pridruži nakon što napusti prolaz za veliki tobogan. Uradila je to teška srca i usput gurnula neku malu glupu djevojčicu.
"Hoćeš svoju lutku?", David je provokativno upitao djevojčicu. "Dođi po nju."
"Prestani da me zezaš!", djevojčica zapovijedi i pođe po traženu lutku uz pozadinski plač vlasnice, međutim, David je baci drugom bratu, Theu, i njih dvojica počeše da zezaju i ismijavaju malu Annu.
"Davide! Theo!", mlada, a već izborana i prepuna bijesa žena se bez srama prodera na dvojicu dječaka. Prepade se i djevojčica, a i druga dva dječaka, onaj što je šutirao loptu i onaj sa kovrdžavim uvojcima. "Prestanite s tim, odmah!" Žena se vratila svom razgovoru sa prijateljicom, a djevojčica pobjednički pogleda u braću.
"Mala Anna hoće svoju lutku, Davide!", Theo je provokativno rekao. "E, pa, ako je hoćeš, uzmi je!", povikao je bijesan što ga je mama opomenula i šiknuo lutku skroz u krošnju drveta. Zadovoljno se nasmijao sa Davidom, postavio stupicu nekom dječaku i zakačio Annino rame dok je prolazio pored nje u nadi da će se potući s njom.
"E, pa, gledaj me!", Anna se zainatila i pogledala u visoko drvo.
"Idem da udarim Kylea", Theo je odmahnuo rukom i uz ratni poklič se zatrčao ka Kyleu. David je to odmah popratio, a kroz nekoliko trenutaka i Matt. Dok su se dječaci tukli, djevojčica je pokušavala da skoči na drvo. Glupa braća. Ne shvataju da je ona glavna i da moraju raditi ono šta ona kaže. Ovo nije bilo lako drvo za popeti se.
"Izgubila si nešto?", upitao je neko. Podigla je pogled visoko prema lišću i granama drveta i uskoro se pred njom izbistrilo lijepo lice, tamne, crne kose i plavih očiju sa osmijehom. Stvarno neki visoki čiko.
"Da! Svoju lutku. Skroz je gore visoko."
"Ako sam ja dobro primijetio, to nije tvoja lutka, nego od djevojčice koja plače", rekao joj je momak. Anna je prevrnula očima, na njegovo iznenađenje.
"Ako je moj brat uzeo, to znači da je sad moja."
"Oh. Okej", momak je pomirdbeno rekao.
"I ne bih trebala da pričam sa nepoznatima", zaprijetila mu je prstom. "Možeš da me ukradeš, a lopovi ne daju slatkiše, kao mama. Samo što mama nije lopov."
VOCÊ ESTÁ LENDO
The Hidden World 2
Ficção AdolescenteU četiri godine mnogo toga se može promijeniti. Možeš da promijeniš boju kose, svoje društvo, razviješ nove navike, saznaš mnogo o sebi... a novi najbolji prijatelj može da ti bude Frances MacArthur. Anna to stvarno nije planirala, jednostavno se...