Samo da znate, ja sam postavila i 19. dio koji veliki dio vas nisu pročitali jer valjda nije izašlo da sam postavila ili tako nešto haha pa ako ga niste pročitali, pročitajte jer nećete sada ništa kontati
______________________________________________________________
"Napokon", Alex je rekao kada su porculanke s jednostavnim torbama i divnom odjećom sišle dole. Zapravo, torbe su za Casandru, jer će očigledno biti odvojene. Pitam se na šta će to da liči.
Kristian je zijevnuo i umorno protrljao oči. "Treba ti sna, Uspavana ljepotice?" P.J. je dobacio, ali Kristian kao da nije imao snage da mu odgovori.
"Ne, dobro sam", ustao je s više energije nego što je imao i sad sam ozbiljno zabrinuta. Je l' ovo niko ne primjećuje? Čak ni Alex? Kristian stalno spava, zijeva, kašlje i nije mu dobro. A kad mu skrenem pažnju, da mi neko naučničko objašnjenje... što je zapravo veoma moguće. Mislim, mi jesmo ljudi, samo malo poboljšani. Mada, Kristian je skroz poboljšan, tako da mi zaista nije jasno.
"Ajde ti njega mojo-jojo, pa da mi..." Arabella je coknula prema vratima, obraćajući se Kristianu. Sa Francesom sam, bez potrebe da na ikakav način kominiciramo, krenula prema vratima i znam da ni on neće da se nađe Connoru pred očima.
"Čekaj, ako Frances ubija pomoću ovoga", Nicholas je rekao polako. "Nije li Connor trenutno u Vječnoj sobi?"
"Ne znam", Frances je slegnuo ramenima. "Nikad nisam provjeravao je l' se mogu vraćati iz mrtvih tako. Naravno, Kristian se kurčio s tim, ali ne znam šta im se desi."
"I za ovo sve vrijeme nikada nisi provjerio?" Nick je s nevjericom gledao u Francesa.
"Izvini, bio sam prezauzet ubijajući one koji nisu po volji vođâ", Frances je sarkastično odgovorio, a Carolina je pridobila Kristianovu pažnju tako što ga je udarila u rame.
"Šta njih slušaš? Na noge lagane, na posao", zapljeskala je rukama i Kristian se polako dogegao do kamenog Connora.
"Ovaj, ja..."
"Hajde više, šta radiš?" Arabella je iznervirano povikala. "Prije mi se osuši lak nego što se ti pokreneš."
Kristian je uzdahnuo i dodirnuo vrhovima prstiju Kamenog Connora po ramenu, ali se ništa nije desilo. Mislila sam da ovo ide brže, evo već mi je ruka na šteki. Gledala sam u Connora s iščekivanjem i čula kako se kamen malo mijenja, dok je Frances fascinirano posmatrao. Svi su gledali u Connora i ja sam pogledala u Kristiana. Donja vilica mu se trese i on izgovara nešto. Koji kurac on izvodi?
"Uh, jebote!" Connor je odjednom oživio i pao na dupe dole, a Kristian se naslonio na zid. Napravio je neki kez.
"Nema na čemu", rekao je Connoru, koji izgleda kao da je pao sa Marsa i da je izgubljen u vremenu i prostoru.
"Koji..." Carolina tiho kaže i Connor uplašeno gleda oko sebe.
"Gdje sam? Ko ste vi? Kunem se da ne radim za Asha, to sam uradio samo da zaštitim sestru, kunem se!" Uplašeno gleda oko sebe i nikome nije jasno šta se dešava.
"Nedostaje mu..." Carolina je s nevjericom gledala u njega. "Pa sad znaš šta se dešava s onima koje ubiješ", okrenula se meni i Francesu. "Gube pamćenje dok ne izgube pojam o svom postojanju i tako zauvijek nestanu. On misli da njegov proces još nije završen", okrenula se Connoru i slatko mu se osmijehnula. "Hej, mali test. Koja je ovo godina?"
"Hiljadu... hiljadu dvjesta trideset druga", Connor je odgovorio. "Gdje je moja sestra? Šta ste uradili s njom?"
"Shazza će brzo biti tu", ja mu prva odgovaram i prilazim pružajući mu ruku da mu pomognem da ustane. "Mi ćemo ti pomoći."
YOU ARE READING
The Hidden World 2
Teen FictionU četiri godine mnogo toga se može promijeniti. Možeš da promijeniš boju kose, svoje društvo, razviješ nove navike, saznaš mnogo o sebi... a novi najbolji prijatelj može da ti bude Frances MacArthur. Anna to stvarno nije planirala, jednostavno se...