"Rekla sam ti, prošli put kad smo se vidjele, da sam imala braću i sestre. I da sam bila prilično bliska sa Dominicom", Arabella je rekla nešto kao uvodnu riječ. "Kad je neko", značajno je pokazala očima prema plafonu, sobi gdje je Kristian spavao. "Ubio moju cijelu porodicu", značajno je gledala u Alexa.
"Hej, to je sve Kristian. Ko ti je kriv", podigao je dlanove kao da se brani.
"Bliznakinje su ga nagovorile", Arabella je rekla. "Sigurno."
"Je l' hoćeš da se ponovo svađamo oko toga?" Alex je iznervirano prasnuo na nju. Frances je došao i sjeo do mene. Pažljivo me gledao.
"Neću te ubiti", rekla sam i on se iskezio. Pogledala sam nazad u Arabellu.
"Zapravo sam došla da tražim pomoć", rekla mi je.
"Joj, Ari, glupa si", Frances je rekao. "Naravno da će-"
"Aj začepi, ja pričam", iznervirano je rekla, pa joj je uputio grimasu, ali je pustio da priča. "Vođe, ili tačnije Ash, je prije tog genocida..."
"Ubiću te!" Alex je povikao. "Ne mogu da je slušam. Idem." I nestao je u superbrzini koja je i nama superbrzina. Blago se Alexu. Možda je već u Meksiku.
"Ash je uzeo mog brata, Dominica, i držao ga na životu", rekla je i napravila dramsku pauzu, kao da čeka moje čuđenje.
"Čula sam i za čudnije stvari kod njega, nastavi", rekla sam i malo se iznenadila kad me zaista nije bilo briga za njenog brata. Ako je čovjek i Ash ga samo drži tamo, trebalo bi da brinem. Ali ne brinem, zapravo me baš briga.
"Kada me P.J. pustio iz-"
"O Isuse Bože!" Elena je povikala iz kuhinje. "Čula sam Kristiana dovoljno puta kako ti govori da začepiš kad kažeš tako nešto, zato molim te, prestani ili ću te ja ubiti."
Arabella je prevrnula očima i nastavila. "Kada sam puštena iz Vječne sobe, bila sam zarobljena na nepoznatom mjestu. Još nisam saznala gdje i šta tačno, ali kada sam odlučila provaliti kod Asha, i pošto sam bila sama to je savršeno dobro ispalo", značajno je bacila pogled ka Eleni i ostalima. "Našla sam Dominica, u potpunosti čovjeka, onakvog kakvog ga pamtim. Izbavila sam ga i držala na životu neko vrijeme, dok mi ga Ash nije ponovo uzeo i prijeti mi. Zato sam-"
"Zaboravila si dodati dio gdje ti se Ash kunuo da će ti oteti brata i mučiti ga ako ne ubiješ Kristiana", Frances je rekao. "A tebi je to bilo sasvim okej. Ali pošto ne želimo da Dominic nastrada, zaustavićemo se dok ga ne dovedemo na sigurno."
"Zašto ga jednostavno ne ubijemo?" Kyle je upitao, a Arabella ga je zgrabila za kragnu otkopčane košulje što je njemu bilo zabavno.
"Zašto mi jednostavno ne ubijemo tebe? Sve šta sam uradila je bilo da zaštitim Dominica i držim ga na životu", gurnula ga je grubo, a Kyle je pogledao u prazno i nasmijao se. Mrzim tog njegovog glupog duha. "Kako god, sada je bitan Dominic."
"I zašto je Kristian pristao da ti pomogne?" Upitala sam.
"Jer i ja mogu da pomognem vama", osmijehnula se zadovoljno. "Znam sve o Ashovon utvrdi i kako provaliti u nju."
***
"O moj bože! Izgleda kao da imam tri obrve!" Žalila sam se pred ogledalom, jer mi je ovaj glupi ožiljak oduzeo nešto obrve.
"Anna, ne izgleda kao da imaš tri obrve", Kristian mi je rekao, zijevajući na vratima toaleta. "Vidi se da je ožiljak, koga briga."
"Vidi se!? Toliko je primjetno?" Uspaničeno sam dodirnula tuda i pokušala da popravim dlake u tom smjeru da bi prekrile, ali kao i kod prethodnih petsto puta, nije bilo od koristi.
YOU ARE READING
The Hidden World 2
Teen FictionU četiri godine mnogo toga se može promijeniti. Možeš da promijeniš boju kose, svoje društvo, razviješ nove navike, saznaš mnogo o sebi... a novi najbolji prijatelj može da ti bude Frances MacArthur. Anna to stvarno nije planirala, jednostavno se...