evo malo Asha i Hectora vama koji njih volite
Stalno govorite kako ne vjerujete Francesu ili ovim novim crvenookim ili Azeliji, a vjerujete recimo Hectoru ili Neilu, ali niko ne spominje P.J.-a i bliznakinje - šta mislite o njima?
__________________________________________________________
"Imaš sve šta ti treba?" Alex je pitao Kristiana. Ovaj je samo klimnuo glavom.
"Ti?" A i Alex je klimnuo glavom.
"Okej, to je to." I onda su samo stajali tako jedan naspram drugog.
"Ako umreš..." Kristian je otpočeo prijeteći.
"Hej, ako ti umreš..."
"Ne brini se ti za mene", Kristian je rekao, sav važan. "Ali ako samo pokušaš da umreš..." ponovo onaj prijeteći ton.
"Neću umrijeti", Alex je rekao. "U redu?"
"Nije u redu ako umreš", Kristian je brzo rekao i onda su ponovo samo tako bez riječi stajali i gledali jedan u drugog. Je l' ovo samo meni jako neugodno?
"Okej, ovo je smiješno", Alex se nasmijao.
"A da se ipak pregrupišemo?" Kristian je s malo panike u glasu pogledao ostale.
"Kristiane, i prije smo radili odvojeno", Alex je rekao, kao da ga smiruje, ali vjerujte mi, ne znam koji je od njih dvojice nesigurniji.
"Da, da, u pravu si", Kristian je nervozno rekao. "Idite." Ali Alex je ostao samo tako da stoji.
"Možda je Kristian u pravu, treba da se pregrupišemo", zaključio je s istom dozom panike kao Kristian.
"O moj bože!" Elena je odjednom povikala. "Hoćete li se već jednom oprostiti!?"
"Ali ja ću umrijeti bez Kristiana/Alexa", istovremeno su rekli (Alex je rekao Kristiana, i obrnuto, da se razumijemo), sa mnogo više panike u glasu.
"Je l' vas dvojica hoćete da kažete da nikada niste bili razdvojeni?" Elena je polako i mnogo iznervirano upitala. Ona nije zla kao bliznakinje, ona samo zvuči mnogo iziritirana svime oko sebe.
"Pa..." Alex je prebacio težinu s jedne noge na drugu. "Ne od kako smo se upoznali."
"A da su nam za petama", Kristian je dodao nesigurno. Da, Kristian je malo divljao po prašumama pola prošlog vijeka.
"Da, uvijek u radijusu od 3 kilometra", Alex je objasnio.
"To je kao nepisano pravilo", Kristian je veoma važno objavio. O bože. Imam potrebu da se umiješam, ali nisam sigurna šta da kažem.
"Pa, velike bebe, skratite pederisanje i plakanje", rekla je iziritirano. "Ne mogu više da vas gledam."
"Da, u pravu je, znaš šta bi P.J. rekao-"
"Okej, sad mi je lakše. Idi dok mi je lakše", Kristian je brzo rekao, pokazujući mu rukom da ide. Mislim da Kristian glumi da mu ništa ne znači što bliznakinje i P.J. nisu tu, da bi se dovoljno uvjerio da to postane istina. Kao ja što odbijam da priznam da sam zavisna od serija i da ću uskoro početi da haluciniram zbog odvikavanja ako se ovo ne završi što prije i ja ne pogledam neku seriju. Samo jednu epizodu.
Znate kako nekada treba sačekati da ti nešto ode skroz iz sistema, pa se onda povlače te procedure odvikavanja? Serije ne mogu baš da ti odu iz organizma i mislim da nikada neću uspjeti da se odviknem.
"Okej, okej, samo nemoj umrijeti!" Alex je dobacio, idući unazad hodnikom. "Znaju da ćemo se razdvojiti."
"Nadam se da ne znaju da ste povezani pupčanom vrpcom i ako jedan umre, umire i drugi", Elena je dobacila, a Kristian je upozorovajuće pogledao.
YOU ARE READING
The Hidden World 2
Teen FictionU četiri godine mnogo toga se može promijeniti. Možeš da promijeniš boju kose, svoje društvo, razviješ nove navike, saznaš mnogo o sebi... a novi najbolji prijatelj može da ti bude Frances MacArthur. Anna to stvarno nije planirala, jednostavno se...