Treba mi pomoć. Želim da najboljoj drugarici kupim poklon za rođendan i mora biti drugačije i maštovito i nemojte mi ono 'kupi joj nešto šta ona voli' jer se to podrazumijeva - samo želim nešto maštovito. Ako mi pomognete, nastavak SUTRA. :)
"Ne, ne, ne, Davide, pusti ga!" Strčala sam niz stepenice, a Kristian je navlačio majicu dok je išao za mnom. Nije se ništa desilo, nego, eto, samo je bio bez majice. Nažalost se nije ništa desilo.
Nisam bila sigurna šta prvo da uradim, da oslobodim Blakea od Davida, Azeliu od Nine ili da ih sve zajedno zagrlim. Mada bi taj grupni zagrljaj bio malo čudan Nini i Davidu.
David me pogledao zbunjeno, a Blake je držao njegovu ruku koja ga je gušila. Znam da Blake i Azelia znaju da ne treba napasti nikoga ovdje, zato se i ne opiru mnogo.
"Anna", Azelia je prodahtala jedva.
"Pusti ga", gurnula sam Davida, a Kristian je polako odvojio Ninu od Azelie, davajući joj značajan, dug pogled. Uvijek sam fascinirana time koliko Nina ima povjerenja u Kristiana.
"Sranje", Blake se malo zakašljao.
"Jesi dobro?" Kristian je pitao Azeliu, koja je više bila šokirana njime nego bilo čime drugim. Samo je zaklimala glavom. Trenutno ima smeđe/fluorescentno-zelene ombre na skoro bijeloj kosi. Obožavam njenu kosu. "Okej, sad medaljon", odjednom je ozbiljno rekao.
"Kristiane", ukorila sam ga i prošla da zagrlim Azeliu.
"Ko si ti?" David je grubo pitao Blakea. Imam osjećaj da im ne godi što nas je toliko "Doktora".
"Blake, i tebe je lijepo upoznati", sarkastično je rekao. "Annie", zagrlio me. "Reci mi da Frances nije tu, ili ću ga lično-"
"Blake", Azelia ga je prekinula. "Nećemo sad, okej?" Nespretno se zakikotala.
"Hej, ne želim biti nepristojna, ali..."
"Tu", Azelia me prekinula, otkrivajući ispod majice onaj medaljon. "Užasan je, slobodno ga uzmi", otkinula ga je i dala mi ga u ruku.
"Zašto ste došli?" Upitala sam, praveći se da nisam primjetila Kristiana kako pokušava da uzme medaljon, dok ih pratim do dnevnog.
"Zato što je Elijah u pravu", Blake je rekao, a Kristian se odmah trznuo na to, što su svi odlučili ignorisati. "Ovo više nije o tome da stojiš uz prijatelja i poput Francesa govoriš prijateljima da stoje na sigurnijoj strani. Ovo je sad stvar ličnog izbora", skinuo je jaknu i bacio je na fotelju.
"Da, znaš Rebel i Mariju? Posvađale se i Marija je ubila Rebel jer je htjela da nađe način da dođe do vas", Azelia mi je rekla. Izgledala je kao da izgovara dobar trač, ali znam da je ozbiljna i prilično sam se šokirala. Marija i Rebel su zajedno preko 1500 godina. Ne zajedno kao cura i cura nego poput sestara.
"Šteta, Rebel je bila huuh", Blake se malo nasmijao, ali kada niko nije imao reakciju, pročistio grlo i povukao se.
"Šta s tim?" Az je glavom pokazala na medaljon.
"Pa, razdvojili smo se i- Kristiane!" Oteo mi je medaljon. "Vrati."
"Ne", sklonio je ruku od mene. "Kod mene je najsigurniji."
"Ne, nego kod mene", ispravila sam ga.
"Anna, mislim da znam šta pričam."
"Nerviraš me."
"Nerviram te uvijek kad sam u pravu."
"Nisi u pravu", povisila sam malo ton. "To je moje i vrati mi."
YOU ARE READING
The Hidden World 2
Teen FictionU četiri godine mnogo toga se može promijeniti. Možeš da promijeniš boju kose, svoje društvo, razviješ nove navike, saznaš mnogo o sebi... a novi najbolji prijatelj može da ti bude Frances MacArthur. Anna to stvarno nije planirala, jednostavno se...