Pogledajte moju novu ne-natprirodnu (aha, aha) priču Everybody's Got a Secret :D
___________________________________________________________________________
Kada je Kristian otvorio vrata i izgovorio njegovo ime, osjetila sam se lakše. Neko koga poznaje je pred vratima. Neko zbog koga se osmijehnuo. A onda sam se sjetila da je Frances rekao da je Alessandro Kent aka Zmaj na našoj strani i zamalo sam umrla od straha. Šta će on ovdje? Šta ako nije na našoj strani? Šta ako je Frances pogriješio? Šta ako će sad sve nas da ubije? Okej, možda se nisam skroz opustila.
"Kristiane", Zmajev glas mi je malo zaledio krv i čula sam da su se zagrlili. "Ne bih ni došao da se nisi vratio." Glas mu je tako dubok. Kristian je ušao ovamo sa njim.
"Hvala na iskrenosti", Kristian je ironično promrmljao.
"Onaj mali Frances je postao previše uzbuđen, morao sam da ga smirim, zato sam mu rekao da sam s njim. Borio bih se, vjerovatno, s njima da se nisi vratio", Zmaj mu je značajno rekao. "Peter", značajno je pozdravio P.J.-a.
"P.J!", P.J. je povikao na njega. "Tebe mrzim najviše od svih. Da se mene pita, ti bi bio mrtav. Pseto."
"Smiri se", Kristian je rekao P.J.-u, pa se okrenuo Zmaju. "Računao sam na to da ćeš kad-tad doći."
"Ash je poludio, skroz", Zmaj je rekao. "Napada ljude."
"Vidjeli smo", Alex je rekao.
"Zašto ništa ne uradite onda?", drsko je upitao Alexa i Kristian nije ništa rekao na taj ton. On je, eto, pružio Zmaju čašu nekog soka i Zmaj je samo tako sjeo na trosjed s druge strane. Inače, ja sjedim na drugoj strani tog trosjeda. Bojim ga se.
"Čekao sam tebe", Kristian mu je posprdno rekao i prevrnuo očima. "Želim da budem siguran u to šta radim."
"Slušaj me dobro", Zmaj je značajno zamahao prstom prema Kristianu. "Kad se sve ovo završi, ubiću te. Kako si mogao tako nešto da uradiš i da mi ne kažeš, je l'? Toliko godina i..."
"U moju obranu, nisam ni ja znao", Kristian je rekao i nasmijao se, ali Zmaju nije bilo mnogo smiješno. Ne znam bi li njemu išta moglo biti smiješno. "Alessandro je dugo vremena pomagao meni i Arisi", Kristian je objasnio. Šta je ovo, čovječe, meni je obećano da neću mnogo slušati o Arisi. Mrzim je. I Zmaja mrzim. "Samo što me se tada bojao."
"Svi su te se bojali. A ako ćemo iskreno... Bio si mnogo više fizički strašniji. Sad si k'o neki dječačić."
"Hej!", uvrijeđeno sam povikala na njega i odmah požalila. Jebote. Stvarno, moja osjećanja za Kristiana prelaze svaku granicu. Jebiga, volim ga previše. Kristian se zakikotao.
"Cass i Carol je trebalo vremena da se naviknu na drugi izgled", rekao je. "I Alexu."
"Navikao sam se ja", Alex je zaklimao glavom. "Jednostavno se pretvaram da si poludio i da ništa od ovoga nije istina."
"Optimističan momak", Zmaj je rekao. "Šta je s bliznakinjama, kakva sad sranja prave?"
"Ne znam", Kristian je nezainteresovano slegnuo ramenima. "Znam samo da su uz mene. I da uskoro moram da idem."
"Ash nadgleda sve, Kristiane. Skoro svaki tvoj pokret. A ne vidim baš da ste vi nešto posebno zapeli za praćenje njegovih poteza", Zmaj je pogledao u TV kad je Alex prebacio na Cartoon Network. Kristian je nešto izgovorio i TV se ugasio.
"Rekao sam vam da TV zaglupljuje", veoma pametno je rekao Alexu i P.J.-u, a onda su se nekako svi prema meni okrenuli, jer ja volim TV. To je kao sveta kutija. Zapravo, kao neki relikvijum ili nešto, računar je ustvari prava svetinja. On ima sve epizode i filmove neograničeno i sa pauzom, najbolji je.
YOU ARE READING
The Hidden World 2
Teen FictionU četiri godine mnogo toga se može promijeniti. Možeš da promijeniš boju kose, svoje društvo, razviješ nove navike, saznaš mnogo o sebi... a novi najbolji prijatelj može da ti bude Frances MacArthur. Anna to stvarno nije planirala, jednostavno se...