U tišini sam hodala pored Francesa. Tara je stajala s druge strane, a kamere u obliku plastičnih ledenica su bile na sve strane. Ni jedno od njih nije progovaralo, što je, na neki način, jako neugodno. Arabella je samo ostala onako iza i ne znam šta će biti s njom. Ne znam gdje je Kristian. Treba mi Kristian.
Mogla sam da čujem svoje ubrzane otkucaje srca, dok su njih dvoje bili u potpunosti mirni. Ni bijesni, ni nervozni, samo mirni. Tara je jedna od onih tamnoputih cura koje se šminkaju bolje od svih i imaju savršenu kosu i nikako se ne čini kao Francesov tip.
"Je li Nina mrtva?" Upitala sam. Nekoliko trenutaka nisu progovarali.
"Mislila sam da si čula krike svog brata kad je ubijena pred njim", Tara je rekla s nekim zlim osmijehom, a na račvanju hodnika, Frances je odjednom stao. Držao mi je ruku, pa sam stala s njim.
"Sada ću pustiti Annu", objavio je skoro svečano. Tara je isturila glavu i desno uho, kao da nije dobro čula i želi da ponovi. "Imaju samo dva scenarija, Tara. Da Anna pobjegne i da i ti i ja budemo ubijeni, ili da Anna pobjegne i da dugo poživiš", rekao je. "Ako je ne pustiš, neće mi biti bitna moja presuda. Tvoja će biti gora", zvučao je skoro kao da mu je žao. Izvadio mi je ono iz vrata. Pecnulo je malo i izgleda kao neki čip.
"Jesi li ti potpuno poludio?"
"Sve znam, Tara!" Povisio je ton i stao zaštitnički pred mene. "Napravićeš se da se ovo nije desilo ili ćeš biti ubijena. Ja imam šanse da pobjegnem, a ti nemaš, jer nemaš gdje da ideš osim ovdje", smireno joj je rekao i uzela sam u ruku onaj čip što mi je pružao.
"Blefiraš."
"Misliš? Jesi li spremna uzeti taj rizik?"
"A ako te ubijem?"
"Anna će te ubiti", samouvjereno je rekao. "Izaberi." Nastala je poražena tišina s njene strane. "Dobar izbor", okrenuo se sad meni. "To ti može zatrebati. Idi desno. Neko od ostalih će biti tamo, a Kristian bi trebao uskoro da ti se pridruži", zagrlio me veoma kratko.
"A ti?"
"Ne brini za mene, Annie. Ja se uvijek snađem", rekao je s blagim osmijehom. "Sad idi. I potrči po mogućnosti. Moram da isceniram kako si nas zamalo ubila."
"Umrijećeš, Frances", Tara je rekla.
"Umrijeću bez kajanja", rekao je i ja sam potrčala onuda kuda mi je Frances rekao. Čula sam stenjanje borbe iza sebe, ali sam nastavila putem koji je izgledao kao kanalizacijski putevi ispod zemlje. Nailazila sam na sve mračnije puteve i stavila čip u džep. Zapalila sam malo svoj prst da osvijetlim. Brinula sam zbog Francesa. Brinula sam zbog Davida. I najviše sam brinula zbog Kristiana. Idealna situacija je gdje svi preživimo, ali znam da je to nemoguće. Zato pokušavam da potisnem te misli i skontam zašto sada idem uzbrdo.
Zasigurno sam ispod zemlje. Došla sam do dijela gdje sam morala da se sagnem. Iznad mene, na kraju puta, je bio kao metalni, mrežasti poklopac, izgleda zavaren. Trebalo mi je malo truda da ga otopim i snage da ga podignem i izađem. Shvatila sam da sam u šumi. Vratila sam poklopac i zavarila ga prstima, ponovo. Pogledala sam oko sebe i vidjela sjeverozapadno vrh one Ashove kule. Mrzim ga i želim ga mrtvog. Ali znam da ne mogu to. Jedini način je da on postane potlačeni, a ne još opasniji i još veći diktator.
Frances je rekao da me neko treba čekati. Nisam sigurna da li da progovorim ili ne; možda ima čuvara koji će sa onim specijalnim oružjem za tili čas da me vrate unutra. Šta ako se to desilo nekome od Kristinovih sestara ili Nicku? Šta ako je to bio Kyle?
Ponovo sam pomislila na Davida i kako trebam odmah da ga vidim. I nisam dobila odgovor na pitanje o Nini. Samo se nadam da nije mrtva. Ne može Nina biti mrtva.
ESTÁS LEYENDO
The Hidden World 2
Novela JuvenilU četiri godine mnogo toga se može promijeniti. Možeš da promijeniš boju kose, svoje društvo, razviješ nove navike, saznaš mnogo o sebi... a novi najbolji prijatelj može da ti bude Frances MacArthur. Anna to stvarno nije planirala, jednostavno se...