"Znači, sad ćemo da slušamo glupaču i provaliti kod Asha?" Casandra je bijesno pokazivala na Arabellu, koja se čini opuštenijom od kako Frances sjedi pored nje. Nisam ljubomorna jer sam natjerala Francesa da se zakune da sam mu ja najbolja prijateljica zauvijek, a izgleda da sam bila previše gruba, pa se uplašio i odlučio me poslušati. "Koliko se ja sjećam, ona je radila sa njim i može da nas odvede ravno u zamku."
"Kontao sam da idemo Alex, Anna, Arabella, ja i ti", Kristian je rekao.
"Može, kad?" Brzo je promijenila mišljenje čim je ona uključena u to. Sigurno je mislila da će je Kristian ponovo isključiti iz glavne akcije i dati joj neki postranični posao. Nasmijala sam se i privukla poglede jer nisu navikli da se zaista smijem na ovakve stvari.
"Ček, a ja?" P.J. se odmah javio.
"Hej, ako nas dvije idemo..." Carolina je opušteno sjela na stolicu, izgledajući divno sa tim očima i kosom u visokom repu. Treba da je ubijem.
"Zapravo, mislio sam da ti ideš sa njima", pokazao je na svoje sestre i brata glavom. "Mislim, neko treba da se brine za neke stvari ovdje."
Carolina i Casandra su se neugodno pogledale i znam da su upravo imale mini-razgovor u glavi. Kako jezivo.
"Kristiane", Casandra se malo nasmijala. "Znaš da ne možemo."
"Pa niste vezane pupčanom vrpcom", Elena je dobacila.
"Isuse, ovdje niko ne može sâm. Prvo ova dvojica", Nick je pokazao na Kristiana i Alexa. "A sad ove dvije."
"Ne, ti ne razumiješ", Carolina je rekla i Kristian sad gleda u Alexa, nekako napeto.
"Pa nisam vam ja kriv", djetinjasto je prekrstio ruke i malo više zalegao u stolici. "Ti si ta koja je "svemoguća sa umom"", malo joj se narugao.
"Ne kontam", Frances je rekao. "Šta će se desiti ako se razdvojite?"
"Ako ja umrem, umire i ona", Carolina je pokazala na Casandru.
"Kakve to veze ima?" Frances je s nevjericom povikao. "I ako ja sad dok ste jedna pored druge ubijem Casandru, ti ćeš umrijeti."
Casandra je bijesno udarila torbom od sto i gledala u Francesa stisnutih zuba. "Kunem se da ću ga ubiti."
S druge strane, Carolina je zapravo izgledala zabavljena Casandrinim stanjem. "Okej, smiri se. Zašto ne bi P.J. išao umjesto Casandre?" Predložila je.
"To te ja pitam! To sestro!" P.J. je povikao, ali Kristian je ispuhao vazduh kroz nos.
"Šta ti kažeš?" Gledao je u mene. Sad svi gledaju u mene.
"Ja? Šta ja kažem? Zašto mene pitaš?" Izgubljeno sam upitala, ispravljajući se s obzirom da sam bila zavaljena i samo ih slušala.
"Rekao sam da ne idem nigdje bez tebe i Alexa. Alex je iznio svoj dream team, sad me zanima šta ti misliš", objasnio je.
Znam da bih inače okolišala, ali me nekako nije bilo briga šta misle. "Alex, P.J., Kyle, porculanke i crvenooki. I Arabella."
"Porculanke!?"
"Crvenooki?!" Ovo četvoro su vrisnuli na mene, a Arabella izgleda baš zabavljena što se vidi i njenog smijanja.
"Porculanke!" Vrišti kroz smijeh. "Ta ti je dobra. Vidi se da si moja krv."
"Pa tražili ste iskreno", slegnula sam ramenima.
"Ne zajebavaj se", Kristian mi je ozbiljno rekao. Bože, kako je savršen ovako ozbiljan. To je tako seksi.
YOU ARE READING
The Hidden World 2
Teen FictionU četiri godine mnogo toga se može promijeniti. Možeš da promijeniš boju kose, svoje društvo, razviješ nove navike, saznaš mnogo o sebi... a novi najbolji prijatelj može da ti bude Frances MacArthur. Anna to stvarno nije planirala, jednostavno se...