23 ▬ ''Brat mi je.''

3.2K 279 62
                                    

"Ovo je smiješno. Koliko će dugo da nas drže ovdje?" Casandra je uzdahnula. Sada leži na podu svoje kockice i bulji u plafon.

Kristian je rekao nešto, ali na nekom čudnom jeziku. Zvučalo je kao da je izmislio nešto, a Alex se namrštio i okrenuo prema Kristianovoj kockici iako ga ne može vidjeti.

"Okej, koji je tebi, čovječe? Juče si pričao njemački, sada starogrčki. Šta je sljedeće? Klingonski?"

"Prestalo je biti zabavno prije tri dana", Arabella je rekla i Kristian je uzdahnuo.

"Ovo mjesto me izluđuje. Nisam jeo ništa osam dana", Kristian se požalio.

"Pa?"

"Pa umrijeću ako ne pojedem nešto!" Iznervirano je ustao u svojoj kockici s rukom preko čela. "Samo želim da pojedem nešto, jebote."

"Kristiane, jesi li siguran da je sve u redu s tobom? Čudno se ponašaš", pažljivo sam rekla, pazeći da ga ne povrijedim svojim tonom.

"Ja sam čudan? P.J. je juče pjevao Twinkle, twinkle little star!" S nevjericom je pokazao na kockicu lijevo od mene, gdje je P.J. bio. S obzirom da se nije javio, vjerovatno spava.

"Došla sam ovdje da spasim Dominica. Možda bih mogla da otkinem nogu jednog kreveta i razbijem plafon", predložila je, a onda se sjetila da smo već imali taj prijedlog, ali dio sa krevetom je ozidan i preko njega je samo dušek sa posteljinom.

"Ovo mjesto nas sve izluđuje", Alex je pomirdbeno rekao. "I čekanje. Nemamo pojma šta će s..." zastao je kad su se vrata začula. Svi smo odmah ustali, a Casandra je dozovnula P.J.-a. Ovaj se nije probudio i brzo je odustala. Bio je to neki lik, sa nečim šta liči na termosicu.

"Hej, ko si ti?" Alex je viknuo na njega, ali ovaj kao da je bio gluv. "Alo!"

Lik je čučnuo i po podu gurnuo Kristianu termosicu, kao čašicu na šanku u baru. Samo je ustao i otišao. Kristian je pogledao u mene i Arabellu, ali nije prilazio termosici.

"Šta je unutra?" Casandra je upitala.

"Ne znam", Kristian je rekao i krenuo prema termosici.

"Ne!" Zaustavio se kad sam ja kriknula. "Šta ako je bomba?"

"Bomba? Pa šta će bomba da mi uradi?"

"Možda ima neki, kao, na primjer, evo, ne znam, možda kao neki... prah ili tako nešto šta ubija natprirodne", zamahala sam rukama i Kristian je uprkos tome podigao termosicu. Baš je nepromišljen. Otkud zna, možda jeste magični prah.

Nije zapravo termosica, nego se otvara na pola. Zbunjeno je pogledao u obe polovine i onda podignuo pogled ka meni. "Je l' prazno?"

"Ne... Ovaj, hrana je", zbunjeno je odgovorio i pomirisao jednu polovinu. "I voda."

"Šališ se?" Arabella je s nevjericom rekla i vidjela sam njene ruke na njenim šipkama. Brate, i ja bih mogla hrane. "Možda je otrovana."

"Sigurno je otrovana", Alex je rekao kao da se to podrazumijeva.

"Da, možda sa nekim prahom koji ubija natprirodne", dodala sam tiše i Kristian je suzio oči prema meni, kao da pretjerujem u zajebavanju. Što je najgore, ne zajebavam se.

"E, ako je tako, ja 'oću erotske magazine!" P.J. se odjednom oglasio. "Mnogo i mnogo erotskih magazina sa indijskim sisatim ljepoticama! Aha!"

"Ne, nećeš", Casandra mu je skoro zapovijedno rekla. "Bolji si kad šutiš."

"Pa šta da tražim od njih? Kurac? Ne da želim kurac, dovoljan mi je jedan", zvučao je kao da se obraća onoj kameri u ćošku. "Moj, naravno."

"Začepi, molim te", Casandra mu je rekla. "Šta ćeš uraditi, Kristiane?"

The Hidden World 2Where stories live. Discover now