30 ▬ ''Mislim da sam ovdje da spriječim tvoju smrt.''

3.6K 247 51
                                    

Ellsworth je pomogao Kyleu da ukradu neki arsenal, ili je bilo obrnuto. Pa, i nije toliko arsenal, koliko gomila nasumičnog oružja koje su ukrali od onih koje su ubili ili samo pokrali i otjerali. Imali smo dva "MacArthur" pištolja, jednu zlatnu sablju sa reckavim oštricama, nekoliko mačeva i sitnih stvarčica. Ellsworth je izgledao kao da se razumije u to.

"Pogledaj ovo. Zmajeva koža, veoma lijepo urađena, vjerovatno u osamnaestom vijeku", proučavao je sablju. "Omekšana leopardovom krvlju", stisnuo je nekoliko puta. "Nadam se da više ne ubija leoparde, oni su zaštićene životinje", dodao je, kao sâm za sebe i neki su razmijenili poglede među sobom. Meni se Ellsworth sviđao. Bio je čudan na svoj način.

"Šta je ovo?", Carolina je podigla nešto čudno; ličilo je na mač i izgledalo je kao mač, sve do vrha koji se širio u ogromni krug sa bodljama, poput buzdovana, ljudskih, nenatprirodnih ljudi. "Nimbus 2001?"

Ellsworth je zatreptao prema njoj, veoma zbunjen. "Ne", pažljivo je izgovorio. "To je Loozis 1689. Mislim da ne može da ubije, može samo dobro da uspori i ošamuti protivnika."

Carolina je malo zatreptala, prvo jer nije shvatio ovo za Nimbus, a onda je odmjerila Loozis. "Ovo ne može da ubije? Mogu da smislim dvadeset različitih načina da te ubijem time."

"Ali težak je", Ellsworth se usprotivio. "Trebale bi dvije ili tri osobe da ubiju nekoga. Ako želiš da mu odsiječeš glavu, mora da bude miran dovoljno."

"Zato imam moći", Carolina mu je pametno odgovorila i Ellsworth je slegnuo ramenima.

"Ovo su noževi koji mogu povrijediti natprirodne. Naša krv je mnogo. Mislim da Ash eksperimentiše s njom", ponovo je dodao, kao za sebe i odjednom rasjekao sebe po ruci, po sredini podlaktice, jednim brzim i učinkovitim potezom. Ciknula sam, i ja i Elaine.

"Šta to radiš?", povikala sam na njega, ali on se nekako zadovoljno osmijehnuo.

"Nevjerovatno, zar ne?", ustao je i otišao po nešto da zavije to, nadam se.

"Ja bih ovo volio da isprobam", P.J. je uzeo običan mač. "Nedostaju mi vremena kad se borilo mačevima", nostalgično je uzdahnuo i Alex se namrštio i ispravio, kao da ne može da vjeruje kakve gluposti P.J. govori.

"Ti i mačevi? Kad si se ti borio mačevima, molim te?"

"Izvini što nismo svi imali kraljevske obuke!", P.J. je značajno rekao Alexu, koji se samo naslonio naprijed i prekrio usta rukom. "Neki od nas su se štapovima borili."

"Da, u pijesku", Alex mu je odbrusio. "Proces ti se završio kad si imao, koliko, 15-16 godina? Nisi bio u pravom ratu."

"A ti kao jesi", P.J. se brecnuo.

"Jesam", Alex je rekao i P.J. onda nije imao šta da kaže jer Alex jeste bio u pravim ratovima, mada malo više u ovim našim.

"Idemo li?", Elena je došla iz kuhinje. Ona je insistirala da spremi hranu i sve šta im treba za put.

Kroz desetak minuta, Kristian je otišao sa svojom bratom i sestrama u Mexico City, bez mene, iako bih ja baš voljela da posjetim Mexico City. Pao mi je dijamant na pamet. Trebala bih da pričam sa Casandrom. Nije da je nešto posebno dobro raspoložena i da me voli, ali možda bi mogla da zna u čemu je stvar.

"Idiot!", P.J. je odjednom povikao i počeo da lupa nogom od pod. "Vidi, požar u Austinu."

Alex je osmotrio video na TV-u, ali nije se mnogo uzbudio. "Nema Ash veze s tim. Ali mogli bismo otići i izvidjeti to."

"Ako nije Ash, nije naša briga", P.J. je rekao. "Gdje je onaj Zmaj? Je l' otišao na jutarnji let?"

"Vjerovatno", Kyle se oglasio.

The Hidden World 2Donde viven las historias. Descúbrelo ahora