1 dalis

1.6K 75 0
                                    

*Candisės pozicija*

Jis mane pabučiavo į lūpas, aš nesipriešinau, o tik pagilinau bučinį jam krimstelėjus į lūpas. Tuomet prasidėjo kova tarp mūsų liežuvių. Bet man to buvo gana.

- Gal gali greičiau? - paklausiau Jaksono.

Po mano žodžių jis pradėjo godžiai bučiuoti mano kaklo odą, bet kai jis norėjo padaryti man meilės žymę, aš jį sustabdžiau. Nenorėjau būti pažymėta jo.

- Kas ne taip? - vaikinas paklausė manęs sutrikęs.

- Nieko, tiesiog greičiau baik su tomis glamonėmis ir eikim prie reikalo. - buvau suirzusi, nes ne glamonėtis čia atėjau.

Tuomet jis mane pasodino ant spintelės ir pradėjo dėtis prezervatyvą, tačiau jam nekaip sekėsi. Aš kantriai laukiau, kol man baigėsi kantrybė.

- Ar gali greičiau! - sušukau ant jo.

- Aš nieko negaliu padaryti, nematai, kad jis neužsideda?! - jis taip pat sušuko ant manęs.

- Žinai ką, aš nešdinuosi iš čia. - ramiai tariau ir pradėjau ieškoti savo marškinėlių, kurie turėjo kažkur čia būti.

- Ne, neišeik, aš tuoj! - jis pradėjo dar skubiau dėtis prezervatyvą, bet iš jo tokio nerangumo pradėjau juoktis. Jis toks beviltiškas, neveltui už mane metais jaunesnis. Na teks pakentėti be sekso.

Tuomet radusi drabužius juos apsivilkau ir išskuodžiau iš valytojos kambariuko. Koks jis kvailys, galėjo turėti geriausią seksą savo gyvenime, tačiau negalėjo užsidėti sumauto prezervatyvo. Nemokša. Bet kodėl aš stebiuosi, juk jis sakė, jog yra nekaltas. Na, vienaip ar kitaip, tai vistiek būtų buvęs vienkartinis kartas.

Ėjau kalidoriumi iki tol kol pamačiau savo chebrytę.

- Ei, sveika Candy! Kur buvai pradingusi? - paklausė manęs Rikas. Taip, taip, mane draugai vadina Candy, nes tai skamba geriau ir šiaip man patiko ši pravardė.

- Labas ir tau, Rikai. Buvau su Jaksonu. - nusijuokiau prisiminusi nuotykį valytojos kambariuke.

- Nejaugi? - paklausė Džesika besijuokdama.

- O taip, jūs nepatikėsit kas nutiko. - dar besijuokdama tariau.

- Nagi, papasakok! - sušuko Merė.

- Gerai jau gerai. Nuėjom į valytojos kambariuką pasimylėt, bet tas kvailys nemokėjo užsidėti prezervatyvo. - tiesiog miriau iš juoko pasakodama.

Visi pradėjo kvatoti iš šio nutikimo, bet tada pamatėm Jaksoną, kuris grėsmingai artėjo link manęs. Kažkas manęs pasigedo.

- Tu esi kalė, Candise! - sušuko jis ir tada man užvirė pyktis. Kokio velnio jis mane taip vadina? Tik draugai gali mane taip vadinti.

- Tai aš dabar kalė, jog tu nesugebėjai užsidėti supisto prezervatyvo!? - sušukau iš pykčio ir nusišypsojau plačia šypsena, nes visa mokykla tai girdėjo. Visuomet norėjau būti dėmesio centre, o dabar tai ir vėl vyksta.

- Tu atsiimsi, kale! - sušuko Jaksonas, bet man buvo nėmotais, nes visi tiesiog vos nemirė iš juoko. Tada jis tiesiog išėjo.

- Nagi, eime, dabar dailė taip? - atsisukus į Merę paklausiau. Bet ji neatsakė, todėl tai supratau kaip teigiamą atsakymą.

Visi išsiskirstėme, tik aš su Mere išskubėjau į dailės pamoką. Ji yra mano mėgiamiausia, nes tik joje galiu atsipalaiduoti. Visi susėdome į vietas. Na ką, šiandien teks sėdėti vienai, nes Merė prisėdo prie Maiklo. Ji jam jaučia simpatiją gal kokius penkis metus, bet tas kvailys to nesupranta arba nenori suprasti.

Į klasę įžengė mokytojas, o paskui jį įėjo vaikinas. Na, jis tikriausiai naujokas, nes tokį gražuolį būčiau pastebėjusi. Jis buvo aukštas, rudų plaukų, bei labai dailių veido bruožų.

- Kaip ir pastebėjote į klasę atvyko naujokas, - tarė mokytojas, - šio vaikino vardas yra Liam Payne. Norėčiau, jog jį svetingai priimtumėte. - Mokytojo akys lakstė po klasę, kol sustojo ties manimi. - Prašau, Liam, sėsk prie Candisės.

Rudaplaukis neužtikrintai prisėdo prie manęs ir išsitraukė visus piešimo reikmenis. Visą likusią pamoką Liam man nepratarė nė žodžio ir net nežvilgtelėjo į mane. Tik nuskambėjus skambučiui, kuris skelbė pamokos pabaigą, Liam išlėkė iš klasės.

I Want You ( Liam Payne )Where stories live. Discover now