14 dalis

532 24 0
                                    

*Liam pozicija*

Candisė mane įstūmė į vieną iš kambarių ir užrakino duris. Atsisukusi, ji ėjo link manęs, o aš atgal, todėl pargriuvau į lovą. Ji tik sukikeno ir įlipusi į lovą apžergė mano liemenį.

-Tai ką nori nuveikti?- gundančiai paklausė ji ir pajutau kaip ji pajudina savo klubus. Aš iš susierzinimo tik suurzgiau.

-Candise, nežaisk su manimi.- visdar urgzdamas pasakiau. Bet ji nesiliovė, o pradėjo dar labiau trintis į mano tarpkojį.

-Ar aš darau kažką blogai?- paklausė ji ir patempė lūpą.

-Tu kaip tik viską darai labai gerai.- pabrėžęs žodį labai, prisipažinau. Tai tiesa, ji tikra sekso bomba, jei atsispirti neįmanoma.

-Tu gal nebenori manęs?- su liūdesiu paklausė ji.

-Ne, aš noriu tavęs, net labai, bet Zayn.- pasakiau susierzinęs, nes pagalvojau, jog Zayn gali ją liesti kada panorėjęs.

-Nesijaudink, Zayn nieko nesužinos.- kalbėjo ji.- Mes tik pažaisime.- tai pasakiusi ji atseginėjo mano marškinių sagas.

-Candise, aš tikrai blogai jaučiuosi apgaudamas Zayn, jis mano draugas.- pasakiau, bet ji nesiklausė, o toliau sagstė sagas.

-Velniop tuos marškinius!- susierzinusi pasakė ji ir griebusi už marškinių, juos suplėšė. Tada ji pradėjo bučiuoti mano krūtinę ir nagais bražyti mano pilvo presą. Neiškentęs sugriebiau už jos palaidinės ir numoviau jai ją per galvą. Pamatęs jos krūtinę į ją užsistebėjau.

-Ko delsi?- nusijuokdama prakalbo Candisė, todėl nieko nelaukęs atsegiau jos liemenėlę ir numečiau ją ant grindų. Pabučiavau jos krūtinę ir iš jos lūpų pasigirdo dėjonė. - Ugh, Liam, tu toks nuostabus.- Jos pasakyti žodžiai man sukėlė šypseną.

-Ar tikrai?- atsitrakęs nuo jos paklausiau.

-Liam neerzink manęs!- susierzinusi pasakė Candisė. Tada mus apverčiau ir dabar aš buvau virš jos. Nieko nelaukęs atsikračiau jos kelnių, kai ji bandė atsegti mano kelnes. Nusijuokęs iš jos nerangumo, patraukiau jos rankas nuo savo kelnių ir pats jas atsisegiau ir nusimoviau. Mane užvaldė aistra, todėl nusmaukiau savo ir jos trumpikes, užsidėjau prezervatyvą, ir nieko nelaukęs įėjau į ją.

*Candisės pozicija*

Nė nespėjau sureaguoti, kai Liam įėjo į mane. Ak, kaip aš buvau to pasiilgusi. Aš suklykiau iš netikėtumo ir net nebandžiau stabdyti savo dėjonių, vistiek niekas neišgirs. Jis ėjo į mane greitai ir giliai, todėl iš to malonumo pradėjau braižyti nagais jo nugarą. Jo lūpos negalėjo atsikratyti mano vardo. Jis jį dėjavo, kas man sukėlė dar didesnį malonumą.

-Atsimerk, Candise.- per dėjones pratarė Liam, bet man buvo per sunku.

-Aš negaliu, Liam..- dejuodama prisipažinau.

-Tada aš sustosiu.- pagrasino jis, todėl aš pramerkiau savo akis ir pamačiau dvi rudas akis stebint mane. Sujungiau mūsų lūpas, nes man pasidarė nemalonu, pirmą kartą sekso metu žiūriu vaikinui į akis. Po dar kelių jo postūmių pajutau šilumą pilvo apačioje, kuri reiškia, jog aš ką tik patyriau orgazmą. Jis dar pajudėjo manyje ir išleido paskutinę dėjonę. Tada pajutau, jog jo sunkus kūnas užgulė manąjį. Mes abu tramdėme savo kvėpavimus. Liam nusirideno nuo manęs ir atsigulęs šale apglėbė mano liemenį viena ranka ir prisitraukė arčiau savęs.

-Labanakt, Candise.- pabučiavęs į mano kaktą pratarė Liam.

-Labanakt,Liam.- pasakiau ir prisiglaudžiau arčiau jo kūno. Tai nuodėmė ir aš žinau, jog mes abu degsime pragaro liepsnose. 

I Want You ( Liam Payne )Where stories live. Discover now