6 dalis

756 37 0
                                    

*Liam pozicija*

Miegojau, kol išgirdau klyksmą ir tokį garsą, lyg kažkas iškristų iš lovos. Pramerkiau akis ir atsisėdau ant lovos. Pažvelgiau į grindis ir ten pastebėjau Candisę.

-Kokio velnio aš pas tave lovoje pusnuogė!-ji sušaukė įpykusi ir prisidengė savo kūną su paklode.

-Nerėk, Candise, tiesiog tu vakar padauginai ir tiek.- paprastai atsakiau.

-Nerėk, mano galva plyšta iš skausmo!- ji ir vėl ant manęs surėkė. Kurgi neskaudės, kai ji tiek gėrė.-Tu norėjai manimi pasinaudoti kol aš buvau girta, tiesa!?- ji visdar rėkė ant manęs.

-Ką čia nusišneki, aš taip negalėčiau!- dabar ir aš ant jos rėkiau.

-Jūs visi vyrai vieno ir tenorit!- ji tiesiog plyšo iš pykčio. Ji greitai susirinko savo rūbus ir juos apsirengė. Tada norėjo išeiti iš kambario, bet sustojo ir atsisukusi į mane parodė vidurinį pirštą. Tuomet trenkusi durimis išlėkė iš kambario. Ot pasiutusi mergina. Aš esu ramaus būdo, bet kai esu su Candise, mano venose pradeda tiesiog virti kraujas. Jos neįmanoma sutramdyti.

*Candisės pozicija*

Eina velniop tas Liam, jis toks pat kaip Jaksonas. Na ir kodėl aš pagalvojau, jog mes galėsime būti draugais, tai neįmanoma! Taip užsisvajojusi ėjau, kol pajutau, jog atsitrenkiau į kietą krūtinę. Pakėliau akis, nes nepažįstamasis buvo gerokai už mane aukštesnis ir pamačiau išvaizdų, juodų plaukų, bei rudų akių savininką.

-Labas, kur taip skuodi?- jis paklausė manęs juokdamasis.

-Ha ha ha kaip juokinga, užsikrušk, gerai?- tariau įžūliai.

-Wow, tavęs tėveliai nemokė gražių manierų?- paklausė jis manęs.

-Eik velniop!- susinervinusi tariau ir jau ruošiausi eiti, bet tas vaikinas sugriebė mano ranką ir atsuko mane, jog žiūrėčiau į jo veidą.

-Gal bent vardą ar numerį duotum?- su šypsena paklausė nepažįstamasis.

-Norėsi, pats sužinosi.- tai tariusi ištraukiau savo ranką iš jo ir išėjau. Lipau laiptais ir viską ką mačiau tai buvo begalė šiukšlių, bei girtos merginos ir vaikinai miegantys ant grindų. Išėjau iš to namo ir išskubėjau namo, nes laukia tikrai ilgas kelias namo. Po maždaug valandos ėjimo aš jau mačiau savo namus ir nieko nelaukusi užėjau vidun. Patyliukais užlipau į savo kambarį ir nusimečiau purvinus rūbus, kurie dvokė alkoholiu ir išskubėjau į dušą. Jame praleidau beveik valandą, nes kol atsikračiau alkoholio kvapo, teko trinti odą iki paraudimo. Apsivilkusi trumpus šortukus bei marškinėlius grįžau į savo kambarį. Atsisėdau ant lovos ir žvilgtelėjau į savo telefoną, jame buvo begalo daug žinučių nuo Liam, bet jas visas ignoravau. Tada pamačiau žinutę nuo nežinomo numerio *Sveika užsispyrėle, Zayn *. Nesupratau, koks Zayn. Pala, jis pavadino mane užsispyrėle, tai tas vaikinas vakarėlyje. Na, jis gana gražus, gal pabendrausiu su juo.*Sveikas, niurzga! Sveikinu, gana greitai gavai mano numerį, Candy.*. Išsiunčiau ir laukiau atsakymo. Laukti ilgai neteko, nes po minutės gavau jo atsakymą.*Dėl tokios merginos kaip tu, pasistengiau.*. Daugiau jam nieko neberašiau, o tiesiog kritau į minkštus patalus ir nė nepastebėjau kaip mano akys užsimerkė.

*Liam pozicija*

Candisė neatsakė į mano žinutes, ji tikrai supyko, nors aš dėl nieko nekaltas. Reikės pas ją nuvykti ir viską išsiaiškinti, bet dabar turiu susitikimą su senu pažįstamu. Į miestą grįžo mano geriausias draugas, todėl susitariau su juo susitikti mūsų klube. Taip, aš ir mano draugas turim bendrą klubą iš kurio susikraunam krūvas pinigų. Išėjau iš namų ir įsėdau į savo automobilį, spaudžiau greičio pedalą ir vairuodamas vis galvojau apie Candise. Turiu pripažinti, ta mergina mane traukia. Ji labai graži bei seksuali. Kol svajojau apie Candise net nepastebėjau kaip atsidūriau prie klubo. Pasistačiau mašiną ir iš jos išlipau. Ėjau link klubo, pravėriau jo duris ir įėjau. Mano ausis pasitiko trankios muzikos garsas, dabar pats įkarštis, nes dabar yra antrą nakties. Ėjau link vipinių vietų ir prie stalo su keliomis kekšėmis pastebėjau savo kolegą.

-Sveikas, Zayn. Seniai nesimatėm.- jis atsistojo ir paspaudė man ranką.

-Labas, Liam. Kiek jau laiko praėjo du metai, brolau.- nusišypsojo jis. Tada visi prisėdome prie stalo ir užsisakėme gėrimų.

-Taigi Liam, gal turi kokią merginą?- paklausė nusijuokdamas jis.

-Merginos kol kas neturiu, bet esu nusižiūrėjęs vieną merginą, o kaip tau sekasi meilės reikaluose?- taip pat nusijuokiau.

-Na visai neseniai, tiksliau prie dvi valandas susipažinau su mergina ir manau, jog aš jai labai patinku.- pasididžiuodamas tarė Zayn.

-Na drauge, sėkmės įsitempiant ją į lovą.- tai pasakęs su Zayn susidaužėmė stikliukais pilnais alkoholiu ir iki dugno juos išgėrėme. 

I Want You ( Liam Payne )Where stories live. Discover now