9 dalis

608 27 0
                                    

*Candisės pozicija*

Pasimatymas buvo tobulas! Zayn buvo labai malonus bei mielas. Beje, jis paprašė, jog aš būčiau jo mergina. Aš, žinoma, pasakiau, jog pagalvosiu. Zayn šiandien mane supažindins su savo draugais, todėl labai nekantrauju.

Šiandien dar viena nuobodi diena mokykloje. Eidama kolidoriumi pamačiau Merę, todėl prie jos priėjau.

-Labukas, Mere.- pasisveikinau su ja.

-Labas ir tau.- pasakė ji.- Girdėjai naujieną?- paklausė ji manęs.

-Kokią naujieną?- paklausiau smalsaudama.

-Liam permiegojo su peroksidine!- besijuokdama pasakė ji. Po tokios naujienos manyje užvirė kraujas. Kaip jis galėjo su ja permiegoti!?- Kas yra, Candise? Nejaugi negera naujiena?

-Ne, gera, tiesiog nesitikėjau.- pripažinau, nors naujiena tikrai negera. Kol mes aptarėm šią naujieną, pro mus praėjo Liam apglėbęs peroksidinę. Jis nė nežvilgtelėjo į mane. Nežinau kodėl, bet nubėgau į tuoletą ir apsiašarojau. Man Liam jau buvo pradėjęs patikti, o dabar šitaip pasielgė, aš jo nekenčiu. Jis yra mulkis! Verkiau tuoleto kabinoje, kai išgirdau, jog kažkas įėjo. Todėl nieko nelaukus susirinkau savo daiktus ir išskubėjau iš kabinos, bet kažkas sugriebė mano ranką. Pakėliau galvą ir pamačiau Liam. Jis žvelgė į mane savo rudomis akimis.

-Tai ką, kale, su kuo laiką praleidi tuolete?- jis pašaipiai paklausė ir nusišypsojo.- Gal tai Rikas, o gal Jaksonas?- paklausė jis ir grėsmingai artėjo link manęs. Ką jis čia nusišneka?- Ko neatsakai, gal liežuvį prarijai?

-Neaiškink man!- sušaukiau ant jo, nes man jau buvo gana, nė neketinu jam nusileisti.- Koks tavo reikalas! Su kuo noriu su tuo miegu!

Tada jis nuo manęs pasitraukė ir išėjo. Aš nieko nelaukusi pagriebiau savo tašę ir išskubėjau namo. Grįžusi nusiaviau batus ir nuėjau į savo kambarį. Tada atsiguliau ant lovos ir pradėjau maigyti savo telefoną. Kažin iš kur Liam ištraukė, kad aš su kažkuo miegojau? Ir kodėl jis tampėsi su ta peroksidine? Ughh Liam, tu man sukeli tiek klausimų. Staiga parėjo žinutė. *Tu pasiruošusi? Aš atvažiuoju tavęs. :*. Zayn*. Nieko nelaukusi jam atrašiau ir pradėjau ruoštis. Sumaniau apsirengti paprastu džinsus bei marškinėlius. Truputį pasidažiau ir apsiaviau savo vansus. Tada išgirdau durų skambutį, todėl išskubėjau jų atidaryti.

-Labas, Zayn.- pradariusi duris pasisveikinau ir apkabinau jį.

-Sveika, gražuole.- jis pabučiavo į mano kaktą.-Pairuošus?-paklausė jis.

-Taip.-pagriebusi rankinę ir telefoną pasakiau jam.

Nuėjome iki jo automobilio ir į jį įsėdome. Važiavome apie pusvalandį ir visą kelią tylėjome, mūsų tylą tildė tik radijas. Sustojome prie kažkokio namo, kuris buvo įspūdingas! Jis buvo atokioje vietoje, čia labai daug medžių bei pastebėjau nuostabų sodą su baseinu. Manau man čia patiks. Kai išlipome iš automobilio, su Zayn įėjome į namą susikabinę rankomis kaip kokia porelė. Net nusijuokiau iš savo minčių. Įėjus į svetainę mane pasitiko keturios poros akių, bet aš akių neatitraukiau tik nuo Liam. Nejaugi jis Zayn draugas?

-Sveiki, vaikinai, čia Candisė, mano dra...- nebaigė sakyti Zayn, nes aš jį pertraukiau.

-Sveiki, aš Zayn mergina.- pasakiau žiūrėdama į Liam. Tuomet Zayn pažiūrėjo į mane sutrikęs, todėl nieko nelaukusi įsisiurbiau į jo lūpas. Jis iškart atsakė į mano bučinį, bet mus nutraukė vaikinų šūkavimas.

-ĖĖĖ Zayn neblogą merginą susiradai.- pasakė blondinas su airišku akcentu.

-Joooo nebloga, pisčiau ir draugams neduočiau!- sušuko garbanius.

-Vaikinai liaukitės!- sušuko Zayn ir mane apglėbė. Mačiau, kad toks Zayn gestas labai nepatiko Liam. Zayn atsisėdo ant sofos ir mane pasisodino ant savo kelių.

-Čia Louis,- parodė Zayn į vaikiną, kuris visą laiką maigė savo telefoną.-Čia Niall ir šalia jo sėdi Harry.- tai buvo blondinas su airišku akcentu ir garbanius.- Ir galiausiai Liam.- atsisukau į jį, o jis į mane žvelgė pykčio kupinomis akimis.

Tai ir prasėdėjom visą vakarą kalbėdami apie maistą, nes ši tema labai patiko Niall. Beje, sužiojau, kad Louis turi merginą, todėl visą tą laiką jis rašė jai.

-Nepavargai, mažute?- paklausė manęs Zayn.- Gali eiti į mano kambarį jei nori, aš ateičiau vėliau.- Kaip supratau tai išgirdo Liam, nes jis supykęs išėjo iš kambario.- Kas jam blogai?- paklausė Zayn.

-Nežinau.- nekaltai atsakiau.

Po kurio laiko Liam visdar negrįžo, o man pabodo, nes vaikinai kalbėjo apie futbolą bei dar kažkokias nesąmones.

-Aš einu iki tuoleto.- pasakiau Zayn ir išlėkiau ieškoti Liam.

I Want You ( Liam Payne )Where stories live. Discover now