*Candisės pozicija*
Pabudau nuo triukšmo, kuris sklido iš apačios.
Tingiai pramerkiau akis ir pasitryniau jas ranka. Kaip nenoriu keltis! Aš negalėsiu pažvelgti Liam į akis. Aš kaip kokia kekšė prie jo vakar kabinėjausi... O svarbiausi, kad neturiu jokio pasiteisinimo, nei buvau girta, nei ko prisiuosčius.
Kad ir kaip nenorėjau, bet visgi pakilau iš šiltos lovos, kuri taip viliojo į ją grįžti. Pasiėmiau savo rūbus, kurie mėtėsi ant žemės ir nuėjau į vonią.
Pažiūrėjau į veidrodį, plaukai susivėlę, o akys plačiai pramerktos. Nusivilkau Liam marškinėlius, kurie kvepėjo jo kvepalais ir sudėjau juos į skalbinių dėžę, kuri buvo netoli vonios. Nusivilkus apatinius ir liemenėlę, prisileidau pilną vonią vandens ir prisipyliau putų.
Įlipau į vonią ir mano kūnas akimirksniu atsipalaidavo. Porai sekundžiu net buvau pamiršusi vakarykštį nutikimą.
Tryniau kempine savo kūną ir nejučia pradėjau niūniuoti kažkokią dainą. Taip įsijaučiau, kad visas namas pradėjo skambėti nuo mano dainavimo, bet man jau niekas neberūpėjo. Na ir kas, kad Liam išgirs?
Išlipusi iš vonios nusisausinau savo kūną su rankšluosčiu ir vėl niūniavau, kol išgirdau daromų durų garsą.
Atsisukau link durų ir ten stovėjo Liam, aš iš to išgąsčio net numečiau rankšluostį.
-Ar žinai, kad reikia belstis!- surėkiau ir bandžiau sugraibyti rankšluostį, kuris gulėjo ant žemės.
Liam tiesiog stovėjo ir stbėjo mane. Idiotas.
-Nežiūrėk, asile!- vėl surikau ir pagaliau pasiėmiau rankšluostį ir apsijuosiau juo savo nuogą kūną.
-Velniop viską.- sumurmėjo Liam ir priėjęs prie manęs įsisiurbė į mano lūpas.
Aš pasimečiau po tokio jo gesto, bet visgi atsakiau į jo bučinį.
Numečiau rankšluostį nuo savo kūno ir įvėliau savo pirštus Liam į plaukus. Jo rankos tyrinėjo mano nugarą bei klubus. Aš nestipriai timtelėjau jam už plaukų ir iš jo lūpų pasigirdo dejonė. Jis paprašė įėjimo kristelėdamas mano lūpas, todėl nieko nelaukusi įsibroviau į jo burną. Mūsų liežuviai kovojo tarpusavyje, bet mums pritrūkus oro atsitraukėme.
-Kas po velnių tai buvo?- paklausiau dūsaudama, bet jis man nieko neatsakė, o tiesiog nužiūrinėjo mane nuo galvos iki kojų.
-Tu tokia tobula.- prikandęs lūpą pasakė ir vėl įsisiurbė man į lūpas. Jis pradėjo leistis žemyn, kol pasiemė mano kaklą.
Padaręs kelias meilės žymes, jis glamonėjo mano kaklą. Aš sugriebiau jam už marškinių apykaklės ir stipriau patraukusi į skirtingas pusias suplėšiau marškinius ir sagos pasipylė ant grindų.
Liam tik nusišypsojo ir leidosi toliau iki mano krūtinės. Jis liežuviu pradėjo laižyti kiekvieną mano krūtį. Iš malonumo užverčiau galvą ir nebesulaikiau savo dejonių.
-Baigiam su žaidimais.- pasakiau ir atsegusi jo kelnių diržą, nusmaukiau jas žemyn.
-Kažkas nekantrauja.- nusišypsojo Liam.
-Tylėk.- kumštelėjau jam į petį.
Jis sugriebė už mano užpakaliuko ir pasodino mane ant spintelės, tada vėl įsisiurbė į lūpas ir staiga pajaučiau, jog jis įėjo į mane. Iš netikėtumo suklykiau ir tvirčiau įsikabinau jam į petį.
Jo judesiai buvo greiti ir grubūs, kas man labai patiko. Aš buvau labai jo pasiilgusi.
Jis sugriebė man už užpakaliuko ir judesiai tapo gilesni.
-Aš jau tuoj.- sudejevau jam į ausį ir pajutau orgazmą. Liam dar pajudėjo ir pajaučiau jo sėklą manyje.
Apglėbiau jo liemenį savo rankomis ir tvirtai apkabinau.
-Daugiau niekada manęs nepalik.- sušnabždėjau vis dar dūsaudama.
Liam staiga atsitraukė nuo manęs. Aš žiūrėjau į jį sutrikusi ir nesupratau, ką aš tokio blogo pasakiau.
-Tai buvo tik silpnumo akimirka, Candise.- pažiūrėjęs man į akis pasakė.- Tarp mūsų nieko negali būti.- pažodžiui pasakė ir išėjo.
Mano skruostu nusirito ašara. Aš ją staigiai nuvaliau.
-Kaip nori, taip ir bus, mielasis.
YOU ARE READING
I Want You ( Liam Payne )
FanfictionJi gaudavo viską, ko panorėdavo, ir jis buvo ne išimtis. Už viršelį dėkoju @DirtyBoy_xx ! ❤