24 dalis

428 19 0
                                    

*Candisės pozicija*

Pažiūrėjau į veidrodį ir pravirkau. Mano veidą "puošė" mėlynė po akimi. Aš negaliu patikėti, bet Zayn tapo visiškai nevaldomas.

Jau galvojau, kad prarasiu vaikelį, kai jis mane taip mušė.

Dar kartą pasižiūrėjau į veidrodį ir nuėjus iš spintelės išsitraukiau kosmetikos. Pasiėmiau pūdros ir negailėdama jos, dėjau sau ant veido. Baigusi vėl pažiūrėjau į veidrodį ir mėlynės jau nebesimatė. Nusišypsojau ir nusileidau į apačią.

Virtuvėje prie stalo jau sėdėjo tėtis ir Klara.

-Sveiki.- pasisveikinau ir nieko nelaukusi prisėdau prie stalo.

Mhhmm... Tėtis iškepė blynų! Pasiėmiau sau lėkštę ir prisidėjau pilna plynų. Pagriebus šakutę pradėjau valgyti, bet tada sulaukiau prunkštelėjimo nuo savo tėčio.

-Kas?- atsisukau į jį nesupratus. Jis tik pažiūrėjo į mano lėkštę.

-Nemanai, kad tai pakenks tavo figūrai?- pajuokavo ir nusijuokė jis.

-Vienaip ar kitaip vistiek sustorėsiu.- sumurmėjau ir vėl pradėjau valgyti.

Baigusi surinkau visas purvinas lėkštes ir sudėjau į kriauklę.

-Candise.- priėjęs prie manęs kreipėsi tėtis.

-Taip.- atsisukau į jį.

-Mes su Klara vykstame pas močiutę, nori kartu?- paklausė jis.

Na neatsisakyčiau močiutės ruoštų valgių, bet esu labai išvargusi klausytis jos ilgų istorijų.

-Ne, aš pabūsiu namie.- nusišypsojau ir pradėjau plauti indus, o tuo tarpu mano tėtis ieškojo tinkamų rūbų Klarai.

-Candise! Gal gali padėti!- sušuko jis iš antro aukšto.

Palikau indus ir nubėgau laiptais į viršų. Nuėjau link Klaros kambario ir pamačiau, jog tėtis knisasi po spintą. Aš priėjau prie jo.

-Leisk man tėti.- pasakiau ir nusišypsojau nuoširdžia šypsena.

Pažiūrėjau į spintą ir nieko nelaukusi ištraukiau paprastą, gėlėtą suknelę.

-Imk šitai.- pasakiau ir padaviau jam suknę.

-Ir ką gi aš be tavęs daryčiau.- pasakė tėtis ir pakštelėjo man į žanduką.

-Tėti, aš nebe maža mergaitė.- suzyziau.

-Ne, tu ne tokia, tu mano maža mergaitė.- pasakė ir iškišęs liežuvį išėjo. Aš tik nusijuokiau ir prisiminiau, kaip tėčiui buvo sunku be mano mamos.

Kai ją praradome tėtis pradėjo gerti ir visiškai neprižiūrėjo manęs ir Klaros, bet aš jo nesmerkiu. Manau, kad ir aš taip elgčiausi, jei prarasčiau savo gyvenimo meilę.

Mano tėtis ir mama, buvo idealios poros pavyzdys. Jie begalo mylėjo vienas kitą! Jie susipažino mokykloje, trupitį padraugavo, bet tada mano mama pastojo ir mano tėvai susituokė.

Vienas kūdikis pakeitė jų likimus akimirksniu. Jokio koledžo, jokių vakarėlių ar patrakusių draugų. Jie viską paaukojo dėl manęs.

Aš taip pat aukosiuosi dėl savo kūdikėlio, taip pat jį mylėsiu! Nejučia paglosčiau savo pilvą.

-Aš tave labai mylėsiu.- sušnabždėjau.

-Candise, mes jau išvykstam!- pasigirdo tėčio balsas iš apačios.

-Iki!- sušukau. Tada girdėjau tik durų trenksmą, o tai reiškia, kad jie išvyko. Nubėgau laiptais į pirmą aukštą ir mąsčiau, ką čia nuveikus?

Sumaniau užsisakyti picos ir pasijungti kokį filmą.

Taigi, nieko nelaukus paskambinau į piceriją ir užsisakiau šeimyninę picą. Aš gi išalkusi.

Kai baigiau, nulėkiau prie televizoriaus ir mąsčiau kokį filmą žiūrėti.

Aha!

"Užrašų knygutė" kuo puikiausiai tiks šiai popietei. Pasijungiau filmą ir atsisėdusi ant sofos pradėjau žiūrėti, bet tada sulaukiau skambučio į duris.

-Laba diena.- pradariusi duris pasisveikinau su picų išvežiotoju.

-Laba, iš Jūsų 10 svarų.- pasakė vaikinas, todėl nieko nelaukus sumokėjau jam ir pasiėmiau savo picą.

Nuėjus padėjau ją ant stalo ir atsisėdus ant sofos pradėjau valgyti. Po kurio laiko sumaniau paskambinti Liam.

-Labas.- pasisveikino jis.

-Tu net neįsivažduoji kaip man bloga!- sušukau.

-Kas nutiko, Candise?- sunerimęs paklausė jis.

O aš staigiai padėjau ragelį. Aš pati nesuprantu kas man darosi... Gal kalti hormonai? Turbūt čia kaltas mano veikelis. Pasijungiau filmą ir tęsiau jo žiūrėjimą.

Dabar aš verkiu... Kodėl Elė ir Nojus išsiskyrė! Jie taip tinka vienas kitam šitame filme. Negaliu patikėti...

Staiga pašokau nuo sofos, nes išgirdau, jog kažkas įėjo į mano namus. Tyliai nuėjau prie durų ir pamačiau Liam.

-Po velnių, Candise!- sušuko jis.- Kas tau negerai!

-Atleisk, filmas kaltas.- nuleidus akis pasakiau.

-Tai sakai filmas.- nusijuokė jis.

-Nesijuok iš manęs!- sušukau jam ir pribėgus užšokau Liam ant nugaros.

-Ką tu darai, Candise!- juokėsi jis ir išbėgo laukan.

Tada pargriovė mane ant žemės ir kažkur nuėjo.

-Aš taip ir maniau, kad tu esi bailys!- sušukau, o jo niekur nesimatė. Apsižvalgiau, bet jis pradingo. Apėjau aplink namą, bet tada staiga pajaučiau, jog mano visi rūbai peršlampa.

Apsisukau ir išvydau Liam su jau tuščiu kibiru. Jis pažiūrėjo į mane ir pradėjo juoktis.

-Ach tau juokinga.- pasakiau ir pribėgus apkabinau jį.- Dabar mes abu šlapi.- nusišypsojau, o jis pabučiavo man į kaktą.

-Ar tu žinai, kokia nuostabi tu esi?- paklausė jis manęs.

-Ne.- nusijuokiau.

-Tu kaip saulės spind..- nespėjo jis pasakyti, nes aš jį pabučiavau.

Jis atsargiai pradėjo mane vestis į namus.

Kai pasiekėme svetainę, aš užšokau ant jo ir jis savo rankomis prisitraukė mano klubus arčiau savo kūno. Aš pradėjau bučiuoti jo kaklą ir daryti meilės žymes, o jis tyrinėjo mano užpakaliuką. Jis pradėjo eiti sofos link, o kai ją pasiekėme, jis atsigulė ant jos, o aš buvau virš jo.

Pajudinau savo klubus, todėl jis suurzgė. Vėl pasilenkiau link jo veido ir suliečiau mūsų lūpas. kol tuo tarpu jis pakišęs rankas po mano marškinėliais sugriebė mano krūtis abiem rankom.

-Ughhh... Liam- sudejevau jam į lūpas, bet tada man pradėjo skaudėti pilvo apačią, todėl nieko nelaukus atsitraukiau nuo Liam ir nubėgau į antrą aukštą, į vonią.

Nubėgus užsirakinau duris ir pastebėjau, jog aš kraujuoju.

-Candise, kas nutiko?- pasigirdo susirūpinęs Liam balsas už durų.

Aš visdar žiūrėjau į savo kelnaites ir negalėjau patikėti.

Aš praradau savo vaikelį.

I Want You ( Liam Payne )Where stories live. Discover now