16 dalis

478 23 0
                                    

*Candisės pozicija*

Jis man smogė, aš negaliu patikėti. Jis yra žvėris. Koks jis vyras, jei kelia ranką prieš moterį? Tokios mintys nepaliko manęs, kol aš pūdravau savo skruostą. Gerai, kad bent jau savaitgalis, bent nereikės susitikti su Liam.

Aš bijau, aš labai bijau, kad Zayn, viską sužinojęs nuskriaus ne tik mano šeimą, bet ir Liam. Todėl su Liam nutrauksiu visus ryšius. Staiga suskambo mano telefonas. Aš žinau kas man skambina, nes mobilusis nenustoja skambėjęs nuo vakar vakaro. Liam.

Baigusi maskuoti savo veidą, nusileidau laiptais į virtuvę.

-Labas rytas, sesutę!- pribėgusi apkabino mane Klara. Aš ją apglėbiau savo rankomis ir pakėlusi nuo žemės, kelis kartus apsukau ratu.

-Kad tu žinotum, kaip aš tave myliu.- pasakiau jai.

-Aš žinau, Candy, aš žinau.- pasakė ji su šypsena veide. Tada ją nuleidau ant žemės ir abi susikabinusios rankomis nuėjo virtuvės link, kur tėtis jau gamino pusryčius.

-Labas rytas!- abi su sesute sušukome. Ir tėtis nustebęs atsisuko, nes aš retas svečias virtuvėje.

-Sveikos, merginos.- nusišypsojo tėtis ir į lėkštes įdėjo krūvą blynų, todėl mes su Klara nieko nelaukusios prisėdome prie stalo ir pradėjome valgyti.

Pagalgę bei linksmai paplepėję, susitvarkėme virtuvę ir aš užlipusi laiptais sumaniau eiti pasivaikščioti. Todėl apsirengiau paprastus džinsus bei megztinį. Pasiėmiau rankinę ir išskubėjau laukan. Išėjau iš kiemo ir patraukiau parko link. Eidama pastebėjau ledų furgonėlį, todėl nusipirkau sau šokoladinių, nes jie mano mėgiamiausi. Atsisėdau ant netoli eančio suoliuko ir pradėjau valgyti savo ledus, bet tada išgirdau balsą už savęs.

-Ką tu sau manei, Candise? Kodėl man nepaskambinai!?- paklausė supykęs Liam. Jis stovėjo prieš mane, pakėliau akis į jį. Na, jis tikrai supykęs, nes jo akys degė iš įsiučio.

-Todėl, kad tarp mūsų nieko nėra, tu man niekas!- išrėžiau skaudžiausią melą kokį tik galėjau.

-Ką?- sutrikęs paklausė.- Tai tu su mani tik žaidei? Ar bent bandei išsiskirti su Zayn?- paklausė jis nusijuokęs.

-Tu gal kvailas! Aš jo mergina esu, tokia ir būsiu visada!- sušukau jau atsistojusi. Man taip skaudu jam tai sakyti, bet dėl savo šeimos negaliu rizikuoti. Atleisk Liam.

-Tu esi kalė, Candise! O aš tikėjau tavimi, aš mylėjau tave, bet tu viską sugriovei!- sušuko jis ir aš net nepastebėjau, kaip mano ledai atsidūrė ant jo veido.

-Nedrįsk manęs taip vadinti!- sušukau.

Apsisukau eiti, bet jo ranka sugavo manąją ir jis atsukęs mane priglaudė mano kūną prie savojo. Jis žiūrėto tai į mano akis, tai į mano lūpas.

-Aš negaliu tavęs palikti.- sušnabždėjo jis ir sujungė mūsų lūpas.

I Want You ( Liam Payne )Where stories live. Discover now