4 dalis

889 52 0
                                    

*Liam pozicija*

Kai Jaksonas Candisę pavadino kale, manyje tiesiog užvirė pyktis, todėl prilėkiau prie jo ir smogiau tam šunssnukiui. Smogiau dar ir dar, kol mane sustabdė Candisės rankos, kurios apsivijo mano liemenį.

-Liam, nereikia! Jis to nevertas.- tarė man Candisė. Sustojau jį mušęs, bet atsitojęs tariau :

-Kad daugiau nematyčiau tavęs prie Candisės, supratai?!- sušukau ant jo ir nieko nelaukęs griebiau už Candisės rankos ir išsivedžiau ją iš to šurmulio.

-Kur mane vediesi?- ji paklausė sutrikusi, nes aš ją tempiausi per kolidorius.

-Nežinau.- pasakiau tiesą, aš tiesiog norėjau, kad ji būtų atokiau nuo to mulkio.

-Kodėl smogei Jaksonui?- ji paklausė klausimo, kuris tiesiog išmušė mane iš vėžių.

-Na, supranti...- norėjau sakyti, jog gyniau ją, nes Jaksonas pavadino ją kale, bet ji mane pertraukė.

-Suprantu tave Liam, niekas nenori prasidėti su tokia kale kaip aš.- ji pasakė to, ko aš nesitikėjau.

-Ne, tu ne taip mane supratai.- puoliau gintis, bet jai tai nėmotais.

-Nereikia jokių pasiteisinimų, aš puikiai tave suprantu.- pasakė ji nuleidusi galvą. Po tokių jos žodžių aš griebiau jai už rankos ir įsitempiau į tuoletą. Ji žiūrėjo į mane sutrikusiomis akimis, o aš nenuleidau žvilgsnio nuo jos lūpų. Tuomet neatsilaikiau ir sujungiau mūsų lūpas. Ji iškart atsakė į mano bučinį. Po kiek laiko bučinys tapo aistringesnis, nes mūsų liežuviai kovojo dėl vietos. Atsargiai bet užtikrintai spustelėjau jos užpakaliuką ir išgirdau iš jos dėjonę. Ji apsivijo kojomis mano liemenį, o aš glamonėjau jos kaklą. Bet tuomet ji sustojo.

-Tai negerai Liam.- tarė ji. Aš tylėjau, nes nežinojau ką atsakyti.- Liam, tai negerai, taip darydami mes tik patvirtiname Jakobo paskalas.

-Buvau visai pamiršęs.- tik tai tegalėjau pasakyti.

-Žinai ką, būnam draugais, gerai?- ji paklausė neužtikrintai.

-Na jei tu to nori tai gerai, tebūnie draugai.- ji staiga man atkišo ranką, jog ją paspausčiau, tačiau aš ją apkabinau. - Mes draugai, ne kolegos.- pasakiau jai ir ji nusikvatojo mano glėbyje.

I Want You ( Liam Payne )Where stories live. Discover now