*Candisės pozicija*
Jis staiga pabučiavo mane. Mhm jo lūpos dar saldesnės su tuo šokoladu. Greit atsipeikėjau ir jį atstūmiau.
-Daugiau nedrįsk manęs bučiuoti!- sušukau.- Tu man niekas, supratai?
Tuomet pažiūrėjau į jo akis ir regėjau jose didelį skausmą. Tikiuosi tu man atleisi, Liam. Apsisukusi palikau jį vieną ir patraukiau nežinoma kryptimi. Išdavikė ašara nusirito mano skruostu. Ach, Liam, kad tu žinotum, jog aš tau jaučiu tą patį, bet tai neigiu. Aš myliu tave, aš beproto tave pamilau, aš žinau, kad po šitokio mano poelgio nu nekęsi manęs, bet aš privalau aukotis vardan šeimos.
Ėjau gatve, kol į kažką atsitrenkiau.
-Atsiprašau.- tariau ir toliau ėjau, bet mane sustabdė.
-Labas ir tau, Candise.- pasigirdo pažįstamas balsas. Merė.
-Sveika.- apsisukusi į ją tariau ir mėginau paslėpti savo veidą megztuke.
-Kas tau nutiko?- paklausė ji pažvelgusi į mano paraudusias akis.
-Nieko, tiesiog kažkas įkrito į akį.- bandžiau nusišypsoti, bet man ne kaip sekėsi. Aš nebegalėjau to atlaikyti. Pripuoliau prie jos ir stipriai apkabinus, pravirkau.
-Šššš, viskas bus gerai.- ramino ji mane.
-Aš negaliu nusiraminti, aš tiesiog negaliu!- atsitraukusi nuo jos pasakiau.- Man skauda, man beprotiškai skauda!- sušukau rodydama į savo širdį.- Aš noriu viską pamiršti, bet negaliu...
Ji nieko nesakė, nes ji žino kaip man skaudu. Ji pati patyrė išsiskyrimą. Nors ji ir nieko nežino, tačiau ji visvien man padeda. Mes nuėjome į kavinę ir ten ramiau pasisedėjome bei paplepėjome. Atsisveikinusios patraukėme skirtingais keliais.
Grįžusi į namus nuėjau į savo kambarį ir parkritau į savo lovą. Ši diena buvo tokia sunki.
Staiga gavau žinutę, todėl nieko nelaukusi paėmiau jį ir perskaičiau žinutę. *Atvyk pas mane mažute :*. Zayn*. Na va, ši diena dar nesibaigė. Ji turbūt bus pati blogiausia diena.
Nulipau nuo lovos ir nuėjau į dušą. Išsimaudžiusi nusausinau savo kūną ranšluosčiu ir apsimoviau juodus apatinius. Prie veidrodžio išsidžiovinau savo plaukus, truputį pasidažiau ir apsimoviau džinsus bei paprastus marškinius. Apsiaviau savo conversus ir pagriebusi tašę išskubėjau iš namų. Išsikviečiau taxi, kuri atvažiavo palyginus gana greitai. Įlipau į mašiną ir pasakiau adresą.
Kai atvykome, išlipau iš mašinos ir sumokėjau vairuotojui. Dabar stovėjau prie Zayn namų durų ir nieko nelaukusi į jas paskambinau.
-Labas, mažute.- iškart pradaręs duris pasakė Zayn ir pakštelėjo man į lūpas.
-Labas.- paprastai pasisveikinau.- Kodėl mane kvieteisi?- greit paklausiau.
-Nes noriu pabūti su savo mergina.- paprastai atsakė Zayn ir nusivedė mane į savo miegamąjį. Aš žinau ko jis nori, bet aš negaliu.
-Zayn, aš negaliu.- pasakiau nuleidusi galvą, nes bijojau, jog jis man trenks.
-Tu privalai!- sušuko jis ir prirėmė mane prie kambario sienos. Jis pradėjo bučiuoti mano kaklą. Aš bandžiau jį atstumti, bet man trūko jėgų.
-Prašau, Zayn, nedaryk to.- sušnabždėjau, bet jam nerūpėjo. Jis pargriovė mane ant lovos ir pradėjo mane nurenginėti.- Ne, Zayn.- jau verkdama bandžiau jį atstumti, bet tai buvo neįmanoma.
-Tu būsi mano, Candise. Geruoju ar bloguoju būdu, bet būsi mano.- pasakė jis su plačia šypsena veide.
Aš bijau, aš bijau kas dabar gali įvykti. Mane nurengęs iki apatinių, jis pradėjo glamonėti mano kaklą, o aš vis verkiau nenustodama. Tada jis nusirengęs visiškai nuogas norėjo užsidėti prezervatyvą, bet suskambo durų skambutis.
-Velniava, kas dabar trukdo.- susierzinęs pasakė Zayn ir nusiropštęs nuo manęs, apsimovė apatinius ir nuėjo atidaryti durų.
Aš greit pašokau iš lovos ir nubėgau laiptais žemyn paskui Zayn. Kai pasiekėmė duris, jis jas pradarė ir už jų stovėjo Liam.
YOU ARE READING
I Want You ( Liam Payne )
FanfictionJi gaudavo viską, ko panorėdavo, ir jis buvo ne išimtis. Už viršelį dėkoju @DirtyBoy_xx ! ❤