30 dalis

418 20 0
                                    

*Candisės pozicija*

Nedelsdama atsakiau į netikėtą Liam bučinį. Jis stipriau mane prispaudė prie mašinos, o aš kojomis apsivijau jo liemenį. Savo rankas panardinau jo vešliuose plaukuose. Taip dar pagilindama bučinį.

Jis suurzgė, kai stipriau timptelėjau jo plaukus. Liam nusileido iki mano kaklo ir pradėjo jį glamonėti. Aš užverčiau galvą, taip duodama daugiau erdvės jo glamonėms.

Rankomis sugriebiau už jo marškinėlių ir trumpam nutraukdama bučinį, numoviau juos jam. Bučiniais nusileidau jo kaklu iki krūtinės ir pradėjau ją bučiuoti, o tuo pačiu nagais braižiau jo V liniją.

Liam atsikratė mano visais rūbais ir nusmaukęs savo kelnias bei trumpikes įėjo į mane. Aš stipriai rankomis įsikabinau į jo pečius, kai judesiai pasidarė grubesni ir greitesni. Visą sekso laiką, aš dejevau jam į ausį jo vardą, kas skatino jo judesius pagreitėti.

Kai artėjome prie pabaigos, aš nutraukiau jo judesius. Liam pažiūrėjo į mane sutrikęs.

-Aš noriu pabandyti kai ką naujo.- sušnabždėjau ir ištraukusį jo draugužį iš savęs, paėmiau jam už rankos ir vedžiausi mašinos link. Ačiū Dievui, kad mes sustojome atokesnėje vietoje.

Pradariau galines dureles ir įstūmiau Liam, o pati atsisėdau ant apžergdama jo liemenį. Liam stebėjo kiekvieną mano judesį. Ranka sugriebiau jo penį ir pradėjau judinti aukštyn ir žemyn.

-Švelniau, mažute.- sudejevo Liam ir aš truputėlį atleidau ranką.

Pasilenkiau link jo draugužio ir lyžtelėjau jo galvutę. Liam užvertė galvą ir nebelaikė dejonių. Apžiojau jo penį ir pradėjau judinti galvą aukštyn ir žemyn. Liam visiškai nebesivaldė. Jis įvėlė savo rankas man į plaukus ir padėjo man judėti greičiau.

-Aš jau tuoj.- sudėjevo Liam ir pajaučiau sūrų skystį savo burnoje. Greit nurijau ir atsisukau į Liam. Jis tankiai kvėpavo ir žiūrėjo man į akis. Staiga jis atsisėdo ir sujungė mūsų lūpas. Aš iškart atsakiau jam į bučinį ir apsikabinau jo kaklą rankomis.

-Tu nuostabi, mažute.- sušnabždėjo Liam glostydamas mano nugarą, kas galutinai mane atpalaidavo. Aš tik nusišypsojo ir greit išėjusi iš mašinos pasiėmiau savo rūbus ir jais apsivilkau. Eidama link mašinos, pagriebiau dar ir Liam rūbus.

-Tikėjausi, jog grįši vis dar nuoga.- patempė lūpą Liam. Numečiau jam rūbus ir vėl apžergiau jo liemenį.

-Dėl tavęs nuoga galiu būti, kad ir kiekvieną dieną.- sumurmėjau.- O dabar renkis.

Išlipau iš mašinos ir įlipau į priekį. Po kelių minučių grįžo Liam jau apsirengęs. Jis užvedė mašiną ir mes pajudėjome iš vietos.

Kelionei įsipusėjus pajaučiau Liam ranką sau ant kėlėno. Aš atsisukau į jį ir nusišypsojau.

Po kiek laiko mes jau buvome prie Zayn namų. Vos mums įvažiavus į kiemą, Zayn išėjo laukan. Liam patraukė ranką man nuo kėlėno. Išlipau iš mašinos ir nuėjau prie Zayn.

-Mažute, aš labai atsiprašau, juk tu žinai, kad aš nenorėjau tavęs sumušti.- pasakė apsikabinęs mane. Aš nieko nesakiau, o tiesiog apsikabinau jį taip pat.

-Viskas gerai.- po kurio laiko prabilau. Atsisukau link Liam mašinos ir pastebėjau, jog jis virė iš pavydo. Aš jam pamojavau atsisveikindama ir jis nieko nelaukęs įlipo į mašiną ir išvažiavo.

Aš atsisukau į Zayn ir mes kartu nuėjome į namą.

-Tai visą tą laiką buvai pas Liam?- paklausė jis.

-Taip.- sumurmėjau.

-Ką veikėt?- vėl paklausė jis.

-Nieko įpatingo.- patrūkčiojau pečiais ir prisiminimai iš šiandienos grįžo.

-Klausyk, aš norėčiau su tavimi pabūti, tačiau turiu vykti, bet šiandien vakare turiu paruošęs tau staigmeną.- pasakė Zayn ir pakštelėjęs man į žandą išėjo iš namo.

-Iki.- sumurmėjau.

Na ką, ir vėl teks nuobodžiauti vienai. Nuėjau į svetainę ir atsisėdau ant sofos. Pasijungiau televizorių ir pati nepajutau kaip užmigau.

Mane pažadino visdar pajungtas televizorius. Pažiūrėjau į laikrodį. Miegojau tik dvi valandas. Pakilau nuo sofos ir jau norėjau ruoštis vakarui, kurį suorganizavo Zayn, bet išgirdau durų skambutį.

Vos pavilkdama kojas nuėjau prie durų ir net nežiūrėjusi pradariau jas. Nustebau išvydusi Liam. Jau norėjau paklausti, ką jis čia veika, bet jis pirmas manęs paklausė klausimo, kuris išmušė mane iš vėžių.

-Kodėl nesakei, jog praradai mūsų vaikelį?

I Want You ( Liam Payne )Where stories live. Discover now