10 dalis

574 25 0
                                    

*Liam pozicija*

Aš pavydžiu ir to neslepiu, nors turiu. Aš noriu Candisės, aš velniškai jos noriu, bet ji dabar yra Zayn. Kaip ji galėjo sutikti būti Zayn mergina? Mane ima pyktis kaip pagalvoju, jog ją lies Zayn, o ne aš. Rūkiau jau gal dešimtą cigaretę ir galvojau apie Candise. Ji turi būti mano, aš noriu jos.

-Kas tau yra, Liam? Tu kaip nesavas.- išgirdau tylų Candisės balsą sau už nugaros.

Aš atsisukau ir pažvelgiau jau į akis.

-Liam, aš su tavim kalbu!- dabar garsiau pratarė ji, bet aš negalėjau nuleisti žvilgsnio nuo jos lūpų. Jos tokios skanios. Neprataręs nė žodžio sujungiau mūsų lūpas. Tikėjausi, jog ji atsakys į mano bučinį, bet ji mane atstūmė ir trenkė antausį.

-Kaip tu drįsti mane bučiuoti!- ji pratarė sutrikusi. Akyvaizdu, jog ji nesitikėjo mano bučinio.

-Atleisk, aš tiesiog..- nežinojau ką pasakyti, rimtai. Aš nežinojau kodėl taip pasielgiau, aš tiesiog norėjau ją pabučiuoti ir tiek.

-Daugiau nedrįsk manęs bučiuoti, supratai?- su pykčio kupinomis akimis pasakė Candisė. Man pasidarė taip liūdna po jos tokių žodžių, kad tiesiog nuėjau pas vaikinų.

-Aš jau einu miegoti.- pratariau ir nieko nelaukęs užlipau laiptais į antrą aukštą. Pradariau vieno miegamojo duris, nusirengiau ir kritau į šiltus patalus.

*Candisės pozicija*

Nežinau kodėl taip pasielgiau. Man tiesiog pasidarė piktą, jog jis mane bučiuoja kada nori. Žinau, tai niekam tikęs pasiteisinimas. Manau tai kalti mano principai. Kai Liam išėjo, aš nuėjau pas Zayn ir atsisėdau ant jo kelių.

-Gal gali pasakyti, kuriam kambaryje aš galėčiau miegoti. Labai pavargau.- prisipažinau, nes buvau tikrai pavargusi.

-Gali eiti į mano kambarį.- su šypsena pratarė Zayn.

-Tai aš neturiu atskiro kambario.- vaidinau įsižeidusia.

-Žinoma, kad turi.- pasakė jis.- Antros durys po kaire.

-Ačiū.- pakštelėjau jam į lūpas ir nieko nelaukusi lipau laiptais į antrą auštą. Užlipusi pamačiau, jog vienos durys praviros, tad įkišau galvą ir ten pamačiau miegantį Liam. Nenorėjau jam trukdyti, todėl ėjau į tą kambarį, į kurį liepė eiti Zayn. Pradarius duris iškart pamačiau didėlę lovą, todėl nieko nelaukusi nusirengiau iki apatinių ir pradėjau ieškoti spintoje ko nors, su kuo galėčiau miegoti. Bingo! Radau baltus marškinėlius su užrašu "Fuck Me". Labai orginalu. Apsivilkau marškinėlius ir kritau į lovą.

Staiga pabudau nuo triukšmo. Ir tada supratau, jog vaikinai taip pat nuėjo miegoti. Na, kažkam bus sunkios pagirios. Pažvelgiau į savo telefoną ir pati nustebau. Dar tik trečia nakties. Ughh kaip man dabar užmigti. Atsisėdau ant lovos ir sumaniau nueiti į tuoletą. Išlipau iš lovos ir nuėjusi iki kambario durų, pravėriau jas. Ėjau link tuoleto, kol mano dėmesį patraukė praviros Liam kambario durys. Užėjau į kambarį ir užrakinau duris. Kai pamačiau jį, mane tiesiog užvaldė aistra. Aš noriu jo.

I Want You ( Liam Payne )Where stories live. Discover now