*Candisės pozicija*
Aš negalėjau nuleisti akių nuo Liam, o jis nuo manęs. Ką jis čia veikia?
-Sveikas, Liam!-pasisveikino Zayn.-Kokie vėjai tave čia atpūtė?
-Tiesiog norėjau pakalbėti apie verslą.- supratau, jog jis įpykęs, bet nesupratau dėlko? Ar dėl verslo? Ar dėl manęs?
-Tai eime.- pasakė Zayn ir nuėjo svetainės link. Aš nusekiau paskui juos ir prisėdau ant fotelio. Tada sulaukiau keistą žvilgsnį nuo Zayn.
-Candise, ar tau nereiktų apsirengti?- paklausė jis ir tada suvokiau, jog aš sėdžiu pusnuogė, todėl nieko nelaukusi nuskubėjau į Zayn kambarį.
Tik įėjusi pamačiau visur išmėtytus savo, bei Zayn rūbus. Mane užplūdo prisiminimai, aš negaliu patikėti, jog Zayn norėjo mane išprievartauti.
Susirinkusi rūbus nubėgau į vonią ir pravirkau.
*Liam pozicija*
Candisės jau nebuvo kurį laiką, todėl man pasidarė neramu.
-Ei Zayn, nepyksi? Aš turiu paskambinti.- melavau.
-Tai žinoma.- nusijuokęs atsakė jis.
Atsistojau nuo sofos ir lipau laiptais. Užlipęs išgirdau verkšlenimą, todėl nieko nelaukęs patraukiau garso link. Pradariau kambario duris ir vonioje pamačiau verkiančią Candisę. Greit prie jos pritūpiau ir apglėbiau savo rankomis.
-Ššš.- raminau ją glostydamas jos nuogą nugarą. Ji tik sukūkčiojo mano glėbyje.
-Aš nebegaliu, Liam...- per ašaras prakalbo ji.
-Kas tau nutiko?- paklausiau susirūpinęs.
-Nieko.- atsakė ji ir išsilaisvino iš mano glėbio.
-Candise, atsakyk man.- suirzęs suurzgiau.
-Nieko man nenutiko.- nuleidusi galvą pratarė ji.
Nesulaukęs atsakymo prirėmiau ją prie spintelės ir atakavau jos kaklą savo lūpomis, tada sugriebiau už jos užpakaliuko, bet ji pradėjo verkti.
-Prašau, nereikia.- pro ašaras ji prakalbo. Aš nesuprantu, kas jai nutiko?
-Atsiprašau..- pasakiau ir norėjau eiti, bet ji sugriebė už mano rankos.
-Neišeik.- pasakė ji ir pažiūrėjo man į akis. Jos akyse mačiau skausmą, todėl nieko nelaukęs vėl ją apkabinau.
-Candise, tu man turi pasakyti kas tau nutiko.- pasakiau žiūrėdamas į jos nuostabias akis.- O jeigu nepasakysi, aš išeisiu, ilgam.- pagrasinau.
-Gerai...- sumurmėjo ji.- Zayn... Jis..- kalbėjo ji užsikirsdama.
-Candise, aš nesuprantu, ką Zayn tau padarė?
-Jis vos manęs neišprievartavo.- prisipažino ji ir manyje užvirė pyktis, todėl palikęs merginą norėjau eiti ir išmalti Zayn snukį.
- Liam, nereikia.- bandė sustabdyti mane Candisė.
- Aš jį užmušiu.- atsisukęs į Candisę pasakiau, bet ji mane pabučiavo. Bučinyje jaučiau didelę aistrą bei liūdesį. Aš atsakiau į jos bučinį ir mintis išmalti Zayn snukį pradingo, nes mano mintis užvaldė šita nuostabi mergina.
YOU ARE READING
I Want You ( Liam Payne )
FanfictionJi gaudavo viską, ko panorėdavo, ir jis buvo ne išimtis. Už viršelį dėkoju @DirtyBoy_xx ! ❤