*Candisės pozicija*
Vėl tas sumautas žadintuvas. Nekenčiu pirmadienių. Pakilusi iš lovos pažvelgiau į telefoną. Ir vėl pilna žinučių nuo Liam. Numečiau telefoną ant lovos ir išskuodžiau į vonią. Išsimaudžiusi ir pasidažiusi, apsirengiau džinsus bei paprastą palaidinę. Užsidėjau kuprinę ant pečių ir pagriebusi telefoną išskubėjau iš namų. Šįkart neisiu pėsčiomis į mokyklą, nes labai tingiu. Todėl pasiėmiau savo motociklo raktelius, užsisėdau ant jo ir užsidėjau šalmą. Užvedžiau motociklą ir išskuodžiau į mokyklą. Privažiavusi pastatą nulipau nuo motociklo ir nusiėmiau savo šalmą. Tada eidama link mokyklos pamačiau Džesiką besibučiuojančią su kažkokiu vaikinu. Turbūt jei dar stresas iš po skyrybų.
Nekenčiu mokyklos, mane guodžia bent tas, jog tai paskutiniai metai šioje velnio skylėje. Taip laikas ir praslinko, nes mokykloje nenutiko nieko ypatingo, o dar Liam nebuvo mokykloje visą dieną. Jis turbūt neatėjo į mokyklą, jog nereikėtų manęs atsiprašinėti. Mulkis.
*Liam pozicija*
Stovėjau lauke su juodu kostiumu ir klausiausi kunigo. Šiandien buvo rastas Zayn tėvas, kuris buvo negyvas, o dabar dar ir dešimt pėdų po žeme. Užjaučiu jį, bet jam tėvas nerūpėjo nerūpėjo.
-Liam, mums jau reikia važiuoti.- pasakė Zayn.
-Gerai, važiuojam.- atsakiau Zayn'ui. Nuėjau prie Zayn mašinos ir į ją įsėdau.
-Žinai, mano tėvas paliko savo verslą man.- pasakė Zayn. Jo tėvas buvo kontrabandininkas, jis viso šio miesto mafijos vadeiva, todėl nesistebiu, jog jis viską paliko savo vieninteliam sūnui.
-O ar tu to nori?- paklausiau Zayn tikėdamas neigiamo atsakymo.
-Taip, noriu, aš noriu būti toks kaip mano tėvas. Noriu, jog visi manęs bijotų, noriu būti įtakingu.- atsakėjis su užsidegimu.- Tu galėtum būti mano dešinioji ranka, Liam. Ar sutiktum?- paklausė jis.
-Sutinku, Zayn. Juk tu mano geriausias draugas.- pats nepatikėjau savo žodžiais. Bet jis mano draugas, aš turiu jį palaikyti.
*Candisės pozicija*
Pagaliau baigėsi pamokos, todėl nieko nelaukusi puoliau iš jos ir nuskubėjau prie savo motociklo. Jau norėjau dėtis šalmą, bet mane nutraukė balsas už manęs.
-Sveika, gražuole.- pasisveikino Luke ir mane apsikabino per liemenį.
-Labas.- pasakiau jam ir įsisiurbiau į jo lūpas.
-Ramiau, mažutę.- nusijuokė jis.
-Aš noriu tavęs čia ir dabar Luke, supratai.- pasakiau gundančiai. Todėl jis nieko nelaukęs pagriebė mane už rankos ir įsistūmė mane į savo automobilį ir užgulė mane.
-Tu nė nenumanai kaip aš tavęs noriu.- pasakė jis bučiuodamas mano kaklą. Aš nieko nelaukusi nuvilkau jo marškinius ir nusmaukiau jo kelnes. Jis ir toliau glamonėjo mano kaklą, todėl man pačiai teko nusirengi. Kai likau tik su apatiniais, atsisukau į Luke ir pažiūrėjau į jį maldaujančiu žvilgsniu.
-Kažkas nekantrauja.- nusijuokė jis.
-Neerzink manęs, bet greičiau daryk tą ką moki daryti.- suirzusi pasakiau jam.
Jis nieko nelaukęs nusimovė savo apatinius ir užsidėjo prezervatyvą. Tuomet suplėšė mano apatinius ir staigiai į mane įėjo. Aš net suklykiau iš netikėtumo. Jis judėjo greitai, todėl sukandau jo petį ir užmerkiau akis, kad niekas neišgirstų mano dejonių.
-Ughhh... Liam..- ištariau ir staiga Luke sustojo. Kas jam yra?
-Ką pasakei?- jis atsisuko sutrikęs. O Dieve mano, tik dabar suvokiau, jog sudejavau Liam vardą. Luke pradėjo juoktis kaip koks isterikas.
-Gerai visi sako, tu esi tikra kalė.- dar juokdamasis pasakė jis. Aš nieko nelaukusi smogiau jam į veidą ir pradėjau rengtis. Bliamba, tas šūdžius suplėšė mano apatinius, teks be jų pakentėti. Apsirengusi išlipau iš automobilio ir jau norėjau eiti prie savo motociklo, bet kažkas pagriebė mano ranką.
-Kur ketini eiti, kale?- paklausė įžūliai Luke.
-Eik velniop!- sušukau ir spjoviau jam į veidą.
-Dabar tu kentėsi, kekše tu!- jis sušuko ir norėjo man smogti, bet ji sutrukdė.
-Žinai, kad negražu mušti damų?- paklausė Zayn Luke ir nieko nelaukęs jam smogė.- Ar tau viskas gerai?- nustojęs mušti Luke manęs paklausė Zayn.
-Viskas gerai, nesirūpink.- bandžiau jam nusišypsoti, bet nekaip sekėsi.
-Ir man šiandien bloga diena.- nusišypsojęs prisipažino Zayn.- Gal bent man ši diena pagerėtų, jei tu sutiktum su manimi kur nors nueiti šį vakarą?- su viltimi paklausė jis.
-Žinoma, manau, kad ir man ši diena pasidarytu bent kiek geresnė.- nusijuokiau.
-Aš atvažiuosiu tavęs aštuntą, gerai?- paklausė jis.
-Gerai.- pasakiau ir susivokiau, jog jis nežino kur aš gyvenu, bet tai ne problema. Mano numerį greit surado, surast ir adresą.- Na, tai iki vakaro.- pasakiau jam.
-Iki.- pasakė ir pamojęs ranka nuėjau link savo automobilio.
*Liam pozicija*
Važiavome su Zayn link mano namų, kol pamatėme, jog kažkokia mergina ginčijasi su vaikinu. Tada Zayn nustojo vairavęs ir išlėkė iš mašinos prie tų įsimylėjėlių. Mačiau tik tiek, jog jis smogė vaikinui ir pradėjo kalbėti su ta mergina. Nelabai mačiau kas ji, bet galiu teigti, jog jos figūra nuostabi. Atsisveikinęs su ta mergina ir grįžo į mašiną su plačia šypsena.
-Kas nutiko?- paklausiau jo.
-Čia ta mergina, kuri man patinka ir aš ją pakviečiau į pasimatymą.- vis dar su šypsena kalbėjo jis.
-Iš tavo šypsenos sprendžiu, jog atsakymas buvo teigiamas.- besijuokdamas pasakiau, bet jis mane ignoravo ir užvedęs automobilį važiavo link mano namų.
Kai privažiavom mano namus, aš atsisveikinai su Zayn ir įėjau į namus. Gerai, kad gyvenu vienas, nes dabar tėvai mane apipultų klausimais. Pažvelgiau į savo telefoną ir pastebėjai, jog Candisė neatsakė nė į vieną iš mano žinučių, todėl nieko nelaukęs išėjau iš namų ir įsėdau į savo automobilį. Užvedžiau mašiną ir paspaudžiau greičio pedalą. Jau už penkių minučių buvau prie Candisės namų. Išlipau iš mašinos ir ėjau kiemu, tada pasiekiau duris ir nuspaudžiau durų skambutį. Durys prasidarė ir aš išvydau Candisę. Buvau net pamiršęs kokia ji graži.
YOU ARE READING
I Want You ( Liam Payne )
FanfictionJi gaudavo viską, ko panorėdavo, ir jis buvo ne išimtis. Už viršelį dėkoju @DirtyBoy_xx ! ❤