20 dalis

503 20 0
                                    

*Candisės pozicija*

Kelias minutes stovėjau, kol suvokiau ką pasakė Liam.

-Juk tu supranti, kad aš negaliu.- pasakiau nuliūdusi.

Jis pažiūrėjo į mane savo nuliūdusiomis akimis ir nuėjo išėjimo link. Ai, velniop viską. Greit pradėjau vytis Liam.

Išėjusi iš klubo pamačiau, jog jis įsėdo į savo mašiną, todėl nieko nelaukusi prie jos pribėgau ir į ją įsėdau.

-Candise?- pamatęs mane prakalbo Liam. Aš nieko nesakiau, o tik priartėjusi prie jo veido, jį pabučiavau trumpam bučinukui. Kai aš atsitraukiau, Liam užvedė mašiną ir mes išvažiavome iš stovėjimo aikštelės.

-Liam, kur mes važiuojam?- sugrioviau tylą, kuri labai nervino.

-Tiesą sakant, nežinau.- prisipažino Liam.

-Gal užsukim į paplūdimį?- paklausiau jo.

-Gerai, tai būtų puiki idėja.- nusišypsojo man Liam.

Pradėjome važiuoti, todėl vėl stojo tyla. Norėdama ją sugriauti pajungiau radiją, bet man visvien buvo nejauku.

Aš savęs nesuprantu, prie Liam aš pasijaučiu lyg būčiau maža nedrąsi mergaitė. Lyg būčiau paauglė, kuri drovisi būti viena su vaikinu. Tik Liam turi tokią įtaką man, su juo būnu kitokia...

-Atvažiavom.- pasakė Liam.

Greit išlipau iš mašinos ir patraukiau paplūdimio link. Bet tada pajutau, jog Liam sugriebė mano ranką ir sunėrė mūsų pirštus. Aš į jį pažiūrėjau ir nusišypsojau. Priėję prie jūros atsisėdome ant smėlio. Vėl ta nejauki tyla.

-Žinai, aš nesupratau, kodėl tu ant manęs supykai mokykloje?- paklausiau jo.

-Candise, aš noriu būti įpatingas tau.- Pažiūrėjęs į jūrą pratarė Liam.- Net Zayn žinojo, jog šiandien tavo gimtadienis.

-Bet tu ir esi įpatingas, Liam.- pasakiau pažiūrėdama į jo akis.

-Aš taip nemanau.- girdėjau liūdesį jo balse.

Tu įpatingas, kaip tu nesupranti... Man tiesiog norėjosi tai išrėkti, bet susilaikiau. Ką tu man darai, Liam?

Pažiūrėjau į jį ir supratau, jog jis tikrai nuliūdęs.

-Prieš porą metų man buvo sudaužę širdį.- prisipažinau. Jis pažiūrėjo į mane su savo nuostabiomis akimis ir supratau, jog jis ragino man tęsti.- Man tada buvo tik šešiolika, aš taip įsimylėjau, jog net praradau savo draugus.- nuleidau galvą.- Tai buvo jo planas, jis manimi pasinaudojo, o tada prieš visą mokyklą pareiškė, jog aš šlykšti, jog aš buvau tik žaisliukas.- Nebesusilaikiau ir pravirkau.

Liam apglėbė mane savo stipriomis rankomis ir valė su savo ranka mano ašaras.

-Ššš...- ramino jis mane.- Jis yra kvailys, jis nevertas tavo ašarų.

Po kiek laiko aš nusiraminau ir tiesa sakant, išsipasakojus Liam, man pasidarė geriau.

-Gal nori išsimaudyti?- paklausiau jo. Jis tik nusišypsojo ir pradėjo rengtis savo rūbus. Ughh jo kūnas nuostabus.

-Ar baigsi mane stebėti?- nusijuokęs paklausė Liam. Aš tik nuleidau galvą ir pati pradėjau rengtis. Baigusi atsisukau į Liam ir supratau, jog jis visą laiką mane stebėjo.

-Kas dabar ką stebi.- nusijuokusi pasakiau ir pradėjau bėgti į vandenį. O Dieve, koks jis šaltas.

Staiga pajutau, jog mano liemenį apsivijo dvi stiprios rankos. Atsisukau ir pamačiau dvi rudas Liam akis.

-Kaip aš pasiilgau tavo lūpų.- sušnabždėjo jis. Aš nieko nelaukusi jį pabučiavau. Jo rankos atsidūrė ant mano užpakaliuko ir iš mano lūpų išsprūdo dėjonė.

-O aš pasiilgau tavęs, Liam.- per bučinį prisipažinau. Jis tai išgirdęs suurzgė ir labiau prisitraukė mano kūną prie savojo.

Liam pradėjo glamonėti ir kandžioti mano kaklą, kas dar labiau mane užvedė.

-Liam aš noriu tavęs...- sušnabždėjau. Jis nieko nelaukęs pradėjo eiti kranto link, tačiau jo lūpos nedingo nuo mano kaklo.

Staiga pajutau smėlį sau po nugara ir sunkų Liam kūną ant savęs. Aš taip pat pradėjau kandžioti jo kaklą. Iš jo lūpų pasigirdo kelios dėjonės.

-Mano..- pasakė Liam ir padarė meilės žymę ant mano kaklo. Kai Liam norėjo atsegti mano liemenėlę prie mūsų privažiavo kažkokia mašina.

Mes greitai atsitrakėme vienas nuo kito ir aš pasislėpiau už Liam.

-Labas vakaras.- pasisveikino su mumis kažkoks vyras.

-Labas vakaras.- pasisveikino Liam.

-Ar žinote, kad paplūdimyje taip vėlai būti negalima.- pasakė tas vyras.

-Atleiskit, tiesiog praradome laiko nuovoką.- bandė pajuokauti Liam. Kvailys. Tam vyrui tikrai akyvaizdu, ką mes čia veikėme.

-Susitvarkykite ir keliaukite.- pasakė vyras pažiūrėdamas į Liam tarpkojį. Nu jo... Kokia gėda! Tik automobiliui išvažiavus, nubėgau į Liam mašiną ir į ją atsisėdau.

Po kiek laiko grįžo susitvarkęs Liam nešinas mano ir savo drabužiais.

-Didesnės gėdos nesu patyrusi.- pasakiau, vos jam įlipus į automobilį.

-Bet ar tu matei jo veido išraišką.- pradėjo juoktis Liam.

-Nejuokinga.- pasakiau.

-Ėėė, nepyk.- atsisukęs Liam pasakė ir pabučiavo man į lūpas. Atsakiau į jo bučinį ir atsisėdau ant jo kelių.

-Taigi, kur mes baigėm.- gundančiai pasakiau ir atlenkusi sėdynę pajudinau savo klubus. Liam iškart atsegė mano lėmenėlę ir pradėjo glamonėti mano krūtis.

-Ughh Liam.- dėjevau iš malonumo. Pajutau, jog jo draugužis jau pabudo, todėl sumaniau pažaisti. Pridėjusi ranką prie jo trumpikių pradėjau trinti savo ranką.

-Candise, neerzink manęs.- suurzgė Liam, bet tada išgirdau skambant savo telefoną.- Neatsiliep.- paliepė Liam.

Aš jo nepaklausiau. Pasiėmiau telefoną ir pamačiau, jog skambina Zayn. Man galas.

I Want You ( Liam Payne )Where stories live. Discover now