*Candisės pozicija*
Žingsniavau link jo miegančio kūno lėtai, bet užtikrintai. Pasiekusi tikslą, pakėliau antklodę ir atsiguliau šalia Liam. Jis iškart atsisuko ir apglėbė mane visdar miegodamas. Jis atrodo toks mielas, kai miega. Tada pakštelėjau jam nosytę, abu žandukus, bet kai norėjau pabučiuoti jo lūpas, pastebėjau, jog jis nebemiega.
-Ką čia darai?- paklausė Liam apsimiegojusiu balsu. Ughh kaip seksualiai jis atrodo.
-Nežinau.- susigėdusi užsidengiau savo veidą rankomis. Dabar jaučiuosi kaip pomidoras.
Jis nusikvatojo ir patraukė mano rankas nuo mano veido.
-Tu atrodai nuostabiai, kai susigėsti.- pripažino jis. Po tokių jo žadžių, mano pilve pradėjo plazdėti drugeliai.
-Aš taip tavęs noriu.- tyliai pasakiau ir tikėjausi, jog jis neišgirs, bet klydau.
-Aš irgi tavęs noriu, Candise.- kai tai pasakė, jo veidas pradėjo artėti manojo link.-Tikiuosi, jog nesupyksi, kaip aną kartą.- tai pasakęs jis sujungė mūsų lūpas. Aš iškart atsakiau į jo bučinį.
Tuomet atsisėdusi apžergiau jo liemenį vis nenustodama bučiuoti jo lūpų. Jos tokios putlios ir saldžios, jų norisi vis labiau ir labiau. Tada Liam nutraukė bučinį ir nuvilko mano marškinėlius.
-Tu tokia graži.- nužvelgęs mano kūną pratarė Liam, todėl nieko nelaukusi atsikračiau liemenėlės ir nė nespėjau sureguoti kai Liam rankos atsidūrė ant mano krūtinės ir pradėjo ją glamonėti. Iš mano lūpų išsprūdo dėjonė ir kiek mačiau Liam tai labai patiko. Jis pradėjo bučiuti mano kaklą ir kiek supratau jis padarė man meilės žymę, todėl nieko nelaukusi jam atsilyginau tuo pačiu.
-Liam, aš noriu, jog tu mane pamylėtum.- pasakiau tai žiūrėdama į jo nuostabias rudas akis. Jis nieko nelaukęs apvertė mus, nusimovė savo apatinius, o manuosius suplėšė ir staigiai įėjo į mane. Aš norėjau suklykti iš netikėtumo, bet jis sustabdė mane pabučiuodamas.
-Šaa, mažute, mes ne vieni.- visdar judėdamas manyje pasakė Liam. Jo judesiai buvo staigūs ir grubūs, bet kai mes baiginėjome, jo judesiai tapo gilesni ir lėtesni. Kas varė mane iš proto. Po dar kelių jo postūmių pajutau jo sėklą manyje. Ir tada mes abu baigėme. Liam kūnas sukrito ant manęs ir mes abu bandėme atgauti normalų kvėpavimą. Tada Liam kūnas nusirideno į kitą lovos pusę ir apglėbė mano liemenį.
-Myliu tave, Candise.- spėjau išgirsti Liam žodžius prieš man užmiegant.
Miegojau, kol pajaučiau saulės spindulius spiginant į mano veidą. Pramerkiau akis ir išvydau Liam veidą. Greit pašokau iš lovos ir pagriebusi telefoną, kuris ilsėjosi ant spintelės, pažiūrėjau kiek valandų. Gerai, kad dar tik šešta ryto, nes nežinau kas būtų nutikę, jei koks Zayn ar vienas iš jo draugų mus su Liam tokius užtiktų. Pažiūrėjau į lovą ir pastebėjau, jog Liam jau nebemiega.
-Labas rytas, gražuole.- jis pasisveikino su manimi.
-Labas ir tau.- grįžusi į lovą pakštelėjau jam į lūpas.
-Candise, manau tau reiktų pasitvarkyti kaklą.- pratarė Liam. Todėl greit nuo jo atšokusi pribėgau prie veidrodžio. Ir ką jūs manot, mano visas kaklas buvo nusėtas nasosais, todėl atsisukau į Liam piktu žvilgsniu.- Aš nekaltas. Beje, tu man atsilyginai.- Na taip, jo kaklas atrodė dar baisiau.
Nieko jam nesakiusi užsidėjau liemenėlę, marškinėlius ir išskuodžiau iš kambario. Bet netrukus grįžau, nes radau tai ko man reikia, tai mano rankinė, joje tikrai bus kosmetikos, kuri užmaskuos tuos nasosus. Tik įėjus į Liam kambarį pastebėjau, jog lova buvo paklota, o pats Liam sėdėjo apsirengęs. Todėl nieko nelaukusi pritūpiau prie jo ir išsitraukiau kosmetiką.
-Ką čia darysi- sutrikęs paklausė Liam.
-Tvarkysiu tą, ką pridirbom.- tai pasakiusi nieko nelaukiau ir pradėjau maskuoti Liam kaklą. Baigusi su juo, užmaskavau ir savąjį.
-Žinai, tavo marškinėliai pradeda man patikti.- nusišypsojo jis ir artėjo link manęs. Tada mane apsikabino ir pabučiavo ilgam bučiniui, bet neilgam, nes kažkas pravėrė kambario duris.
YOU ARE READING
I Want You ( Liam Payne )
FanfictionJi gaudavo viską, ko panorėdavo, ir jis buvo ne išimtis. Už viršelį dėkoju @DirtyBoy_xx ! ❤