*Candisės pozicija*
Žiūrėjau į Liam ir negalėjau patikėti. Iš kur jis tai sužinojo?
-Candise, atsakyk man.- priėjęs paėmė man už pečių Liam ir suurzgė.
-Palesk, man skauda.- jis staigei mane paleido ir įėjo į namus be mano leidimo.
-Ar Zayn namie?- paklausė eidamas į svetainę.
-Ne.- sumurmėjau ir nusekiau paskui jį.
-Ar tai tiesa, Candise?- ant sofos atsisėdęs paklausė.
-Kas?- sumišusi paklausiau.
-Candise, nevaidink kvaile.- suurzgė Liam.- Ką po velnių padarei mano vaikui!- sušuko.
Aš krūptelėjau ir toliau sėdėjau ant sofos priešais jį tylėdama.
-Neerzink manęs, Candise.- vėl suurzgė Liam.- Ar prie to prikišęs nagus Zayn?
-Ne, Zayn niekuo dėtas. Jis nieko apie mano nėštumą nežinojo.- dar ir kaip jis kaltas Liam. Norėjau jam išrėkti visą tiesą, bet negalėjau. Jis užmuštų Zayn.
-Tai kas kaltas!- sušuko.
-Aš! Aš dėl visko kalta.- dabar ir aš šaukiau.
-Ką po velnių tu padarei, Candise?- paklausė nusiraminęs Liam.
-Aš atsikračiau to vaiko.- pasakiau ir nuleidau galvą.
-Ką!- atsistojęs sušuko Liam.- Tu atsikratei mano vaiko.- pabrėžęs žodį "mano" pasakė.
Aš nusukau akis nuo jo ir nė nepastebėjau, kaip mano skruostu nusirito ašara. Pakilau nuo sofos ir priėjau arčiau jo.
-Man nereikia problemų, Liam. Tas vaikas dar negimęs buvo problema.- melavau. Ak kaip aš norėjau to vaikelio.
-Reikėjo atsiklausti manęs, Candise. Gal mes būtume viską išsprendę.
-Viską išsprendę!- sušaukiau tiesiai jam į veidą.- Kaip, aaa? Būtume vaidinę tobulą šeimą! Aš, tu, Zayn ir vaikelis! Skamba tobulai, Liam.- nusijuokiau.
-Būtume radę sprendimą.- sumurmėjo Liam.
-Žinai ką, eik velnip pas savo merginą ir kartu kurkit savo tobulą šeimą.- nusijuokiau.
-Candise, tu man rū...- nutraukiau jį.
-Prašau, Liam. Nebesakyk man meilių žodžių, kad sugultum su manimi į lovą. Aš niekuo nebetikiu.
Jis žiūrėjo į mano akis ir jose mačiau begalinį skausmą.
-Gerai, Candise. Tu gyvenk su Zayn, o aš eisiu savo keliais.- pasakė ir išėjo.
Aš kelis kartus giliai įkvėpiau ir vėl pravirkau. Aš nebegaliu. Aš tikrai nebegaliu. Gyvenimas knisa! Kodėl jis man rengia tokius išbandymus. Aš jaučiu, kad kažkada pratrūksiu ir išeisiu iš šio sumauto gyvenimo.
Atsisėdau ant grindų ir užsiėmusi už savo galvos verkiau kiek tik galėjau. Gal tokia mano dalia? Skaudinti mylimus žmones?
Sėdėjau gal pusvalandį, kol prisiminiau, jog Zayn man ruošia staigmeną. Pakilusi nuo grindų nuėjau į miegamąjį ir iš spintos išsitraukiau ilgą, juodą suknelę. Na, Zayn sakė, kad reikia pasipuošti. Nuėjau į dušą ir pasileidusi vandenį palindau po juo. Šilti vandens lašeliai iš kart atpalaidavo mano kūną.
Išlipusi iš dušo, apsijuosiau savo kūną ir galvą rankšluosčiu. Nuėjau į kambarį, išsidžiovinau savo plaukus, pasidariau šukuoseną bei makiažą. Nuėjau prie lovos, apsimoviau savo apatiniu ir liemenėlę bei pakėliau suknę. Greit ją apsivilkau ir iš spintos išsitraukusi juodus aukštakulnius juos apsiaviau. Pažiūrėjau į veidrodį ir galiu teigti, kad atrodau stulbinančiai. Nulipau laiptais žemyn ir pastebėjau, jog manęs jau laukė Zayn.
-Atrodai nuostabiai.- nusišypsojo jis ir pakštelėjo man į skruostą.
-Tu taip pat.- pagyriau jį, nes jis vilkėjo nuostabų juodą kostiumą.
-Eime?- paklausė jis. Aš pasiėmiau delninukę ir linktelėjau jam.
Įlipome į mašiną ir aš nekantravau, nes labai norėjau sužinoti, kur Zayn mane vežasi.
Ilgai važiuoti nereikėjo, nes po kelių minučių mes jau buvome prie prabangaus restorano. Išlipome iš mašinos ir Zayn liepė man įsikipti į jo parankę, todėl aš taip ir padriau. Ėjome restoranu, kol sustojome prie stalelio. Prie jo sėdėjo Liam su savo mergina. Man iškart pasidarė nejauku.
-Ką mes čia veikiame?- paklausiau tyliai Zayn.
-Pamatysi.- nusišypsojo.
Zayn atsisėdo, todėl aš pasekiau jo pavyzdžiu. Aš pažiūrėjau į Liam, tačiau jis į mane nekreipė dėmesio, bet pastebėjau, jog jis toks pat sutrikęs kaip ir aš.
Kai mums atnešė mūsų maistą, kurį Zayn užsakė mes pradėjome valgyti. Zayn pradėjo kalbėti su Liam ir jo mergina. Jos vardas Kerė. Koks baisus vardas.
Aš visą vakarienę tylėjau, nes neturėjau apie ką su jais kalbėti. Retkarčiais palinksėjau galva, kad atrodytų, jog klausausi.
-Candise, brangioji.- pasakė Zayn, todėl į jį atsisukau. Jis klupėjo ant vieno kelio. O ne, Zayn, prašau, tik ne dabar.
-Candise, tu žinai, kad esi mano gyvenimo meilė, todėl noriu ją prisiekti prie visų mano artimiausių žmonių.- aš tik nurijau seiles.- Ar sutinki tapti mano žmona?
Aš žiūrėjau sutrikusi tai į Zayn, tai į jo rankas, kuriosi puikavosi žiedas. Akies krašteliu pažiūrėjau į Liam, kuris buvo labai sutrikęs.
Ką man dabar jam atsakyti?
YOU ARE READING
I Want You ( Liam Payne )
FanfictionJi gaudavo viską, ko panorėdavo, ir jis buvo ne išimtis. Už viršelį dėkoju @DirtyBoy_xx ! ❤