*Candisės pozicija*
Verkiau. Aš stipriai verkiau užsiėmmusi rankomis sau už galvos. Kaip tai galėjo nutikti? Pakėliau penkis nėštumo testus nuo grindų ir jie visi rodė, jog aš laukiuosi.
Praėjo dvi savaitės po mūsų su Liam "nuotykio" automobilyje ir dabar aš laukiuosi.
Aš tokia kvailė. Dabar man tikrai galas. Aš per jauna tapti mama...
Nusivaliau savo veidą, kuris buvo nuniokotas mano ašarų ir pažiūrėjau į veidrodį.
-Tu stipri, Candise.- kalbėjau su savimi.- Tu su tuo susidorosi.- drąsinau save.
Pagriebiau savo telefoną, kuris ilsėjosi ant spintelės. Surinkau tinkamą numerį ir paspaudžiau skambinimo mygtuką.
Keli pypsėjimai ir pasigirdo senyvos moteriškės balsas laido gale.
-Laba diena.- pasisveikino ji.
-Sveiki.- tariau.- Aš norėčiau užsiregistruoti Candisės Briu vardu...
-Kuo negaluojate?- paklausė ji mandagiai.
-Mhhm..... Aš noriu pasidaryti abortą ir kuo greičiau.- kalbėjau kramtydama savo lūpą, kad nepravirkčiau.
-Ar jūs įsitikinusi, kad nenorite auginti to vaikelio?- paklausė ji manęs mandagiai.
-Aš žinau ko noriu.- pasakiau pakeldama balsą.- Po velnių, tiesiog užregistruokit mane!
-Gerai, jei jūs to norite.- sumurmėjo ji.- Galėsite atvykti šiandien, kad ir šiandien po pietų.- pasakė ji ir padėjo ragelį.
Išėjau iš savo vonios ir atsiguliau ant savo minkštos lovos.
Na ir kodėl aš negalėjau išgerti kontraceptikų? Na va, aš ir vėl susigraudinau... Kaip kokia nesveika guliu ir verkiu į savo pagalvę.
Gera žinia bent ta, jog jau baigėsi mokslai. Sekantis mano tikslas yra koledžas, todėl ir turiu atsikratyti šio vaiko. Be to, jei Zayn sužinotų, jis mane užmuštų. Taip, mes su juo dar nesimylėjome. Aš vis sugalvoju naujų pasiteisinimų, bet manau, jog jo kantrybė senka.
O Liam... Na, kuo toliau, tuo labiau jis man pradeda patikti, bet vaikui aš visvien nepasiruošusi. Tai ne man. Aš neįsivaizduoju savęs stovinčios prie puodų ar vežančią vaikus į mokyklą. Tai ne man! Todėl nieko nesakysiu nei Liam, nei kam kitam.
Staiga prasivėrė mano kambario durys.
-Candise, pas tave atėjo draugė.- nusišypsojo jis.
-Gerai, gali pasakyti, kad užeitų.- silpnai nusišypsojau.
Turbūt atėjo Džesika. Mes su ja labai susibendravome per tas dvi savaites. Ji tikrai gerai mane supranta.
-Sveikutė!- sušuko ji ir užšoko ant mano lovos.
-Ėėė ramiau!- sušukau ir nusijuokiau.
-Spėk ką priėmė į kas bus koledžo mergaitė?- paklausė ji manęs su plačia šypsena, kuri jai taip tinka.
-Rikas?- pajuokavau ir pradėjau isteriškai juoktis. O ji į mane žiūrėjo pekerface.- Juokauju, juokauju, tai aišku, kad tu.- vis dar besijuokdama pasakiau
-Ha ha ha.- nusivaipė ji.- Bet taip, tu teisi, Rikas vyks su manimi.- nusišypsojo ji.
Ji su Riku labai suartėjo per tas dvi savaites. Tikrai labai suartėjo.
-Džiaugiuosi už jus.- nusišypsojau.
-O tu dar nepateikei prašymo?- paklausė ji smalsaudama.
-Kol kas ne, bet greit pateiksiu.- nusišypsojau.
-Klausyk, aš einu į tuoletą, nebegaliu iškentėti.- išbėgo ji į vonią. O aš pradėjau iš jos juoktis.
Ji po kiek laiko grįžo ir rankoje laikė mano penkis nėštumo testus.
-Ką tai reiškia?- paklausė ji sutrikusi.
-Aš.... na...- mykčiojau.
-Tu ir Zayn turėsite pagranduką!- surėkė ji.
-Tyliau.- prilėkiau prie Džesikos ir ranka uždengiau jos burną.- Dar mano tėtis išgirs.
-Kada žadėjai pasakyti? Ar Zayn žino? Kiek laiko laukiesi?- apipylė mane klausimais.
-Ramiau.- pasakiau.- Pirmiausia, tai aš darysiuos abortą, antra, vaikelis ne Zayn ir trečia, laukiuosi apie dvi savaites.- viską išpyliau kuo greičiau.
-Kąąą? Tu darysies abortą!- ir vėl sušuko ji.
-Sakiau tyliau, Džesika.- sumurmėjau.
-Pala pala.- žiūrėjo į mane sutrikusi ji.- Vaikelis ne Zayn?
-Na taip, tu juk turbūt jau žinai kieno jis...- ir vėl sumurmėjau. Taip, ji viską žino apie mane ie Liam. Aš is vis stebiuosi, kaip ji galėjo pagalvoti, kad laukiuosi nuo Zayn.
-Ooo.- išleido ji keistą garsą.- Viskas aišku tada...- sumurmėjo ji.- Bet ar tu tikrai nori darytis abortą, Candisę?
-Taip, aš noriu, beje, jei tau įdomu, jį darysiuos šiandien.- tvirtai pasakiau.- Ir manau, jog pats laikas būtų vykti į ligoninę.
-Aš tave lydėsiu.- pasakė ji.- Mes draugės, todėl palaikysiu tave, kad ir koks tavo sprendimas būtų.- nusišypsojo ji. Aš nieko nelaukus apkabinau ją.
Galiu teigti, kad jos vaikinas nevertas draugių. Jos vienitelės tave paguodžia ir palaiko kai tau sunku, todėl ir myliu Džesika. Ją galiu laikyti tikra drauge.
Kai atsitraukėme, aš susirinkau visus savo daigtus bei dokumentus. Atsisukau į Džesiką, o ji man tik nusišypsojo užjaučiančia šypsena.
-Viskas bus gerai.- ji man pasakė. Aš tik linktelėjau. Nuėjome iki automobilio, kurį man nupirko tėtis, ta proga, jog išsilaikiau teises.
Įlipau į mašiną, o kartu su manimi ir Džesika. Užvedžiau variklį ir pajudėjau ligoninės link.
Važiuodama mąsčiau apie savo vaikelį. Gal ji bus mergaitė? O gal tai berniukas? Ar vaikelis bus panašus į mane, o gal į Liam?
Jei vaikelis būtų panašus į Liam iškart jį pamilčiau. Apie tai pagalvojus tiesiog kyla šypsena.
-Ė, Candise!- sušuko Džesika ir pajudino mano petį.- Mes jau atvažiavom.
Aš atsipeikėjau ir palinksėjau galva. Išlipusios iš automobilio įėjome į ligoninę, kurioje buvo tikrai nemažai žmonių. Nuėjau prie registratūros su Džesika.
-Laba diena.- pasisveikinau.- Aš esu užsiregistravusi, Candisė Briu.
-A, taip, jūs darysitės abortą.- nusišypsojo netikra šypsena moteris. Aš tik palinksėjau ir bandžiau nusišypsoti.
-Candise, ką tu čia veiki?- paklausė manęs pažįstamas balsas.
Apsisukau ir išvydau Liam.
BINABASA MO ANG
I Want You ( Liam Payne )
FanfictionJi gaudavo viską, ko panorėdavo, ir jis buvo ne išimtis. Už viršelį dėkoju @DirtyBoy_xx ! ❤