3 dalis

940 49 0
                                    

*Candisės pozicija*

-Lipk į mašiną.- jis paliepė man, todėl nieko nelaukus išskubėjau į automobilį. Jis dar kart trenkęs Jaksonui, atsisuko į mane ir priėjęs mašiną į ją įsėdo. Važiavome tyloje, kol jis ją nutraukė.

-Tau reiktų prisidengti.- teištarė jis. Tada suvokiau, jog Jaksonas buvo suplėšęs mano marškinėlius. Liam padavė man juodą megztinį, kaip supratau tai jo, nes jis kvepėjo pasakiškai.

-Ačiū, jog mane išgelbėjai nuo to psicho, jei ne tu, jis būtų manimi pasinaudojęs.- apsiašarojau prisimindama tą kvailį.

-Ei neverk, juk nieko nenutiko, o tai svarbiausia.- guodė jis mane.

Po kiek laiko, kai nusiraminau, pastebėjau, jog mes jau prie mano namų. Nieko nesakiau, nors smalsu buvo iš kur jis žino kur aš gyvenu. Išlipau iš automibilio kaip ir Liam. Jau norėjau nusimauti megztinį, tačiau Liam į mane pasižiūrėjo kaip į daunę.

-Ką čia darai?- jis paklausė manęs sutrikęs.

-Na, norėjau gražinti tau megztinį.- pasakiau susigėdus. Kokia aš kvailė. Tikrai puiki proga gražinti megztinį ir eiti namo pusnuogei.

-Nebūtina, juk nenori, jog tavo tėvai klausynėtų kodėl tu pusnuogė grįžai namo.- pasakė jis. Daugiau nieko nesakiau, o tik išskubėjau namo net neatsisveikinusi.

Tik įėjusi į namus užuodžiau maisto kvapą. Tėtis gamina. Taip, tėtis gamina, nes mamos aš neturiu, ji mirė, prieš penkis metus.

-Candise!!!- sušuko mano sesuo ir puolė man į glėbį.

-Labas, Klara.- atsakiau jai ir puoliau į savo kambarį, nes žinau, jog kitaip jos neatsikratysiu. Tik įėjusi į kambarį kritau į savo lovą ir nė nepastebėjau kaip užmigau.

Atsikėliau nuo įkyraus pypsėjimo. Nekenčiu žadintuvo, norėčiau jį pasmaugti. Tik pakilusi iš lovos pažiūrėjau į veidrodį. Aš atrodžiau siaubingai, plaukai susivėlę, tušas nubėgęs. Todėl greitai išskubėjau į vonią, nusimaudžiau ir išsidžiovinau plaukus, apsirengiau ir truputį pasidažiau. Pažiūrėjau į veidrodį, ir galiu teigti, jog atrodau normaliai, po tokių vakarykščių nuotykių. Pasiėmiau kuprinę, kurioje jau "ilsisi" Liam megztinis, ir išskubėjau iš namų net nepusryčiavusi, nes žinau, jei susitikčiau tėtį, jis ant manęs šauktų ir skirtų namų areštą iki gyvenimo pabaigos. Bent vienas dalykas mano gyvenime yra tai, jog gyvenu netoli mokyklos, todėl galiu eiti pėščiomis.

Vos ižengusi į mokyklą pastebėjau Merę flirtuojančią su Maiklu. Ji vis stengiasi jam padaryti įspūdį. Ėjau kolidoriumi kol pastebėjau Liam rakinant savo spintelę.

-Labas, Liam, norėjau tau gražinti megztinį.- pasakiau jam.

-Labas, Candise, ačiū.- padėkojo pasiimdamas megztinį.

-Labai atsiprašau už vakar, net neatsisveikinau..- pasakiau nuleidusi galvą.

-Nieko tokio, juk...- jis nebaigė sakyt, nes jį sutrukdė Jaksonas.

-Tai ką, kalė susirado naują žaisliuką?!- įžūliai paklausė jis.

I Want You ( Liam Payne )Where stories live. Discover now