13 dalis

544 26 0
                                    

*Candisės pozicija*

Ignoravau tą žinutę, nes pastebėjau, jog laikas į mokyklą. O tiksliau, beveik vėluoju. Greit pakilau iš lovos ir nuskubėjau persirengti, nes duše jau buvau pas Zayn. Persirengusi pagriebiau kuprinę bei telefiną ir išskubėjau iš namų.

Įėjusi į mokyklą pasisveikinau su savo draugais ir nuėjau iki savo spintelės, bet aplink ją jau buvo susirinkę daug mokinių. Todėl pro juos prasibroviau ir pastebėjau, jog ant mano spintelės didžiosiomis raidėmis parašyta KALĖ. Man atrodo, jog tas žmogus susipyko su orginalumu, todėl lyg nekreipdama į užrašą atrakinau spintelę ir pasiėmiau reikalingas knygas.

-Ko čia nematę? Pyzdinkit į pamoką, o nestovėkit čia kaip medžiai!- sušukau kažkokiems kvailiams kurie mane stebėjo. Per pamokas nenutiko nieko įpatingo, todėl po pamokų susiruošiau nueiti į vakarėlį, nes tik ką gavau pakvietimą. Tikrai nežadu eiti namo, nes tėvas užmuštu, po tokio vakarykščio pokalbio. Tik išėjusi iš mokyklos nuskubėjau vakarėlio link. Teks eiti tikrai ne valandą ir tikrai ne dvi.

Kaip ir sakiau taip ir nutiko, vakarėlį pasiekiau tik po dviejų valandų. Nu šaunu, vos pastoviu ant kojų. Tik įėjusi į pastatą pasiėmiau gėrimų ir juos išgėriau. Iškart linksmiau pasidarė. Tada nuėjau į šokių salę ir pradėjau šokti viena, bet ilgai netrukus prie manęs prisijungė pora vaikinų. Šokau su jais kol pastebėjau, jog mane kažkas stebi. Įsižiūrėjau ir pamačiau, jog tas stebintysis yra Liam, todėl sumaniau jį paerzinti. Dar labiau pradėjau trintis į tuos vaikinus, vienas iš jų pradėjo glamonėti mano kaklą, todėl iš mano lūpų išsprūdo dėjonė. Bet tada abu vaikinai nuo manęs dingo, pramerkiau akis ir pamačiau, jog Liam juos nustūmė nuo manęs ir urgzdamas artėjo link manęs.

-Neerzink manęs, Candise.- visdar urgzdamas pasakė jis.

-Aš nieko nedarau.- nekaltai pasakiau ir prikandau savo lūpą. Jis sutriko.

-Kokį žaidimą tu žaidi, Candise? Tu juk su Zayn.- paklausė jis manęs suraukęs antakius.

-Čia juk jo nėra, taip?- paklausiau ir artėjau link jo.

-Candise, taip negalima, juk pati taip sakei.- kalbėjo jis, bet man niekas nerūpėjo tik jo saldžios lūpos. Apsilaižiau savąsias ir apsikabinus jo kaklą rankomis, įsisiurbiau į jo lūpas. Jis man neatsakė į bučinį, todėl, aš paėmiau jo rankas ir uždėjau sau ant užpakaliuko, tačiau jis kaip stovėjo kaip medis.

-Mhh.. Okey, einu susirasiu tuos vaikinus arba paskambinsiu Zayn, jis tikrai manęs neatsisakys.- jau norėjau eiti, tačiau jis mane sustabdė.

-Tu mano, Candise. Tik mano.- urgzdamas pratarė Liam ir pradėjo bučiuoti mano kaklą. Tada jo rankos atsirado ant mano užpakaliuko ir jis jį suspaudė, todėl iš mano lūpų išsprūdo dėjonė.

-Taip, Liam, aš tik tavo.- sušnabždėjau jam į ausį. Ir pagriebusi jo ranką išsitempiau jį į miegamajį, kuris buvo antrame aukšte. Jį įstūmiau į kambarį ir užrakinau duris.

I Want You ( Liam Payne )Where stories live. Discover now