PABAIGA

706 32 5
                                    

*Autorės žodžiai*

Zayn sėdėjo ant sofos ir mąstė...

Kur Candisė?

Jis jos nematė jau metus, po to įvykio. Jis žinojo, kad Kerė juo pasinaudojo. Zayn išgėrė per daug, o Kerė, ta kalė juo pasinaudojo.

Jis užsivertė dar vieną butelį alkoholio ir pravirko.

Jam rūpėjo Candisė, bet jis viską sunaikino. Net pačią Candisę.

Liam, jis nesustodamas ieškojo Candisės, bet ji kaip skradžiai žeme pradingo. O jis kaip beprotis nenustojo jos mylėjęs.

Jis viską sužinojo apie Kerę ir Zayn. Apie tą vakarą, kai Zayn išdavė Candisę. Dėl to jis nekentė Zayn dar labiau, nei tada, kai jis iš jo atėmė Candisę...

Laim palaikė gerus ryšius su Candisės tėvu. Jos tėvas buvo praradęs viltį, kad Candisė grįš ir liepė Liam susikurti naują gyvenimą, tačiau jis nesiliovė jos ieškojęs. Jis dar dabar jos ieško.

O kaip gi pati Candisė? Kur ji? Kas jei nutiko?

Vienas atsakymas į šiuos klausimus - ji palūžo. Ji pasidavė.

Ji susidėjo su netinkamais žmonėmis, kurie žadėjo padėti jei, tačiau viskas buvo atvirkščiai.

Candisė laikė švirkštą su narkotikais. Ir vis mąstė, ar Liam jos ilgisi? Ar Zayn gailisi ją išdavęs?

Ji žiūrėjo į savo ranką ir pamatė, jog ji šlapia nuo jos ašarų, bet ji nekreipusi dėmesio durė sau į ranką švirkštu ir nugriuvo ant pukuoto kilimo, kuris ilsėjosi ant grindų.

Skausmas krūtinėje dingo. Ji jautėsi rami, bejausmė, todėl Candisės veidą papuošė plati šypsena. Bet ar ta šypsena tikra?

Ji pažiūrėjo į lubas ir pradėjo juoktis.

Ji galvojo kad, Liam ją mylėjo, tačiau pamažu ji pradėjo galvoti, jog Liam su ja tik žaidė ir jos nemylėjo. Tačiau ar tai tiesa?

Candisė užmerkė akis ir nusišypsojo prisiminusi Liam šypseną.

-Aš noriu tavęs.- sušnabždėjo ji.

PABAIGA.


Sakau didelį ačiū tiems, kurie skaitė šią istoriją. AČIŪ!!! 

I Want You ( Liam Payne )Where stories live. Discover now