15 dalis

525 21 1
                                    

*Candisės pozicija*

Kietai miegojau, kol pajutau, jog kažkas liečia mano nugarą. Pasimuisčiau ir vėl norėjau miegoti, bet tada gavau šlapią bučinuką ant kaklo. Pramerkiau akis ir išvydau Liam.

-Atstok, aš noriu miego..-sumurmėjau. Bet tuomet jis pakštelėjo man į lūpas.

-Negaliu.-pasakė jis ir pradėjo bučiuosi visą mano veidą.

-Liam!- suzyziau.- Dar labai anksti.

-Na, aš taip nemanau.- pasakė Liam ir aš greit pašokau iš lovos ir nulėkiau iškoti savo kuprinės, kurioje yra mano telefonas. Radusi, išėmiau mobilųjį ir pažiūrėjau kiek dabar valandų.

-Tu juokauji?- paklausiau jo.- Dar tik šešta ryto.

Aš tokią valandą devintą sapną sapnuoju. Pasiėmiau telefoną ir ėjau link lovos, bet pamačiau, jog Liam mane stebėjo. Na, jug buvau visiškai nuoga. Kai jis tai žiūrėjo, aš susigėdau.

-Nestebėk taip manęs, man nejauku.- man pirmą kartą pasidarė nejauku prieš vaikiną. Ką tu su manimi darai, Liam?

-Bet tu tokia graži, tiesiog neįmanoma į tave nežiūrėti.- pasakė jis ir prikando lūpą.

Kol jis vis dar mane stebėjo, aš pasiėmiau jo maikę ir ją apsimokiau, o iš jo lūpų išėjo nusivilimo atodūsis.

-Tai ką dabar darysim?- paklausiau jo norėdama aptarti mūsų santykius.

-Na nežinau, o ko tu norėtum.- prasitarė jis.

-Aš kalbu apie mūsų santykius, ištvirkėli tu.- mačiau kaip jis pasimetė po mano atsakymo.

-Aaaa apie santykius, taip...- kalbėjo jis.- Nežinau, bet tu turėtum nutraukti santykius su Zayn.- po tylos prakalbo jis.

-Kaip manai, jis supyks?- paklausiau jo.

-Na, jeigu jus niekas nesiejo..?- paklausė jis ir aš pamaniau, kad jis pavydi.

-Liam, Liam, Liam, aš manau, jog kažkas pavydi.- pasakiau su plačia šypsena ir artėjau link lovos.

-Taip, pavydžiu.- prisipažino jis kalbėdamas visiškai rimtai. Kai jis tai pasakė, aš atsisėdau ant jo kelių ir pabučiavau jo lūpas. Jo rankos atsidūrė ant mano užpakaliuko ir jį truputį spustelėjo, todėl aš iš malonumo atlošiau galvą ir jis savo lūpomis pradėjo jį glamonėti. Aš pajaučiau, jog jo draugužis jau pabudo, todėl pakišau ranką po antklodę ir jį sugirbiau. Iš Liam lūpų pasigirdo urzgimas, kas man patiko. Man patinka turėti valdžią prieš vaikiną. Pradėjau judinti ranką aukštyn ir žemyn. Liam pradėjo keiktis, o mano nuo mano lūpų nedingo šypsena.

-Mhmm, mažute.- sudėjevo Liam. Dar po kelių mano judesiu pajaučiau, jog Liam baigė. Todėl atsisukusi, pabučiavau jam lūpas ir pradėjau rengtis.- Kur tu susiruošei?- paklausė sutrikęs Liam.

-Pas Zayn.- pasakiau.

-Tu neisi pas jį!- sušuko jis ir aš sutrikau.

-Aš einu su juo išsiskirti, mažuti.- pasakiau ir nusijuokiau.

-Ai, gerai.- pasikrapštė pakaušį.- Pranešk, kada viskas bus baigta.

Apsirengiau ir dar kartą pakštelėjusi Liam į lūpas išskuodžiau iš to namo. Tas kieno namas, turės tikrai ilgai tvarkytis, nes vakarėlio dalyviai pavertė namą šiukšlynu. Išėjau iš namo ir paskambinau taxi. Ilgai netrukus, taxi jau stovėjo kieme, todėl įlipusi pasakiau adresą ir laukiau, kada atvažiuosime.

Sustojome prie to Zayn namo. Išlipusi sumokėjau vairuotojui ir patraukiau namo link. Paskambinau į duris, bet niekas man jų neatidarė, todėl užėjau. Name iš svetainės išgirdau vyrų balsus, todėl ėjau link jos. Į ją užėjusi pamačiau visiškai nepažįstamus vyrus ir sėdinti bei besijuokiantį Zayn.

-Labas, mažute.- pasakė jis pamatęs mane.- Kodėl atvykai?- paklausė.

-Labas.- pasisveikinau.- Zayn, mes turime pakalbėti.- pasakiau ir nuėjau į antrą aukštą. Ilgai laulti neprireikė, nes vos man įėjus į kambarį, įėjo ir Zayn.

-Tai apie ką kalbėsime?- paklausė jis ir apsikabino mano liemenį.

-Zayn, aš manau, kad mums nieko nesigaus.- pasakiau žiūrėdama į jo akis, bet pastebėjau, kad jos patamsėjo.

-Kaip nesigaus, tu sakai, jog palieki mane?- jau šaukdamas paklausė jis.

-Aš padariau klaidą sutikdama būti tavo mergina.- pasakiau žiūrėdama į grindis. Aš bijojau jo, labai.

-Tu turi kitą, mhm?- paklausė jis ir suėmęs už mano smakro, atsuko į savo veidą.

-Ne, iš kur ištraukei.- kalbėjau su baime.- Aš tieiog nieko tau nejaučiu.- pasakiau tiesą.

Tuomet pajaučiau smūgį sau ant žando, pargriuvau ant grindų ir už susiėmusi pravirkau.

-Tu manęs nepaliksi, supratai?- paklausė jis su įsiučiu.- O jei bandysi, kentės tavo šeima, o ypač mažoji Klara.- su pašaipos gaidele kalbėjo Zayn.

Aš negaliu rizikuoti, jau netekau mamos, daugiau netekčių neiškentėčiau.

I Want You ( Liam Payne )Where stories live. Discover now