*Candisės pozicija*
Visą vakarą stebėjau Liam ir nesuprantu, jis net akies krašteliu į mane nepažiūri. Gal jis ką rezga? Pastebėjau, jog jis čia yra su kažkokia mergina. Kaip tik dabar jis su ja kalbasi ir juokiasi. Man tiesiog kraujas užvirė. Ugh, jo šypsenos ir juokas skirti tik man.
Dar dabar prisimenu, kad jis man taip šypsojosi. Aš taip jo pasiilgau. Net pamiršau kaip jis kvepia...
Tada pastebėjau, kad ta mergina psistiebia ir kažką Liam sušnibžda į ausį, kad tik jis girdėtų. Kalė. Candise, nusiramink, viskas baigta, tu negali jo pavydėti, tu neturi teisės!
Priėjus prie padavėjo pasiėmiau taurę šampano ir užsivertus visą ją išgėriau.
-Kas tau yra Candise?- priėjęs prie manęs tyliai paklausė Zayn.
-Menopauzė.-sumurmėjau.
-Candise, nejuokauk.- paėmęs už mano pečių pasakė.- Nedaryk man gėdos.
-Eik velniop.- pasakiau ir palikau jį stovėti vieną.
Vaikščiojau nuo vieno staliuko prie kito kol man pabodo. Bet tada pastebėjau, jog Liam palydovė paliko jį vieną, todėl tiesiu taikiniu nuėjau prie jo.
-Sveikas.- priėjus pasisveikinau
-Sveika.- net nepažiūrėjęs į mane pasakė. Umm... Okey, nenori gražiuoju, bus bloguoju.
Paėmiau už jo rankos ir nusitempiau į šokių aikštelę.
-Candise, ką tu sumanei?- sumurmėjo Liam.
-Aš tik noriu pašokti.- suzyziau.
-Kiek gėrei?- paklausė jis, kai aš savo rankas uždėjau jam ant kaklo.
-Tik vieną... Butelį.- prisipažinau, nes vaikščiodama nuo staliuko prie staliuko neatsisakiau vienos ar kitos taurelės šampano ar vyno. Jis nieko neatsakė, o tiesiog stovėjo kaip kelmas.
Paėmiau jo rankas ir uždėjau sau ant liemens.
-Taip daug geriau.- sumurmėjau ir pradėjau linguoti palei muziką.- Kaip sekasi su ta merga?
-Gana gerai.- nusišypsojo.- O kaip tau su Zayn?- negalėjau įskaityti iš jo akių, bet manau, jog jose mačiau pavydą.
-Tiesa sakant žūdinai.- pasakiau tiesiai šviesiai.- Jis nelaiko savo rankų prie savęs!- pasakiau kiek garsiau.
-Šaa, Candise.- sumurbėjo Liam.
-Galėjai mane užčiaupti bučiniu.- dabar pati murmėjau.
-Ką?- sutrikęs nusijuokė Liam.
-Kva kva.- nusivaipiau ir Liam pradėjo garsiai kvatoti. Pati nusijuokiau.
Jo šypsena tokia graži. Candise, durne tu! Jis ne gražus, jis tobulas! Nusišypsojau ir pradėjau tirinėti kiekvieną jo veido įlinkį. Jis ne kiek nepasikeitė, apart to, kad dabar jis dar gražesnis ir seksualesnis.
Kai tik pagalvoju kokį malonumą jis man galėtų suteikti. Candise, raminkis!
Pažiūrėjau į jo putlias ir kiek dar pamenu saldžias lūpas. Norėčiau dabar pat jį pabučiuoti.
-Candise, kodėl tu mane palikai?- iš mano apmąstymų pažadino Liam balsas.
-Nes... nes taip reikėjo.- pasakiau ir atsitrakusi nuo jo palikau jį sutrikusį.
Greit nubėgau į tuoletą ir pravirkau. Aš kvailė, savanaudė kekšė! Aš įskaudinau patį nuostabiausią vaikiną pasaulyje ir dabar dėl to žliumbiu tuolete. Aš apgailėtina! Aš neverta net sumauto Zayn!
Pažiūrėjau į veidrodį ir ten pamačiau įskaudintos ir beviltiškos merginos atvaizdą.
Pasiėmiau iš delninukės makiažo ir bandžiau sutvarkyti tą ką pridirbau savo veidui verkdama, bet man ne kaip sekėsi.
Kodėl būtent dabar? Kodėl būtent dabar Liam turėjo grįžti ir gražinti drugelius į mano skrandį? Aš jau buvau beveik jį užmiršusi, bet, bet kai pamačiau jį... Aš... aš...
-Štai kur tu!- sušuko įpykęs Zayn ir griebęs už mano rankos tempė mane laukan.
-Kur mane tempiesi?
-Namo, mažute, namo.
-Aš nenoriu.- suzyziau, kai jis mane tempėsi mašinos link.
Zayn tik stipriau suspaudė mano riešą.
-Ar tu gali užsičiaupti?- surėkė jis.
-Man skauda, Zayn.- vėl suzyziau. Bet tada pajutau, jog jis paleido mano ranką ir tada smūgį sau į veidą. Parkritau ant asfalto ir užsiėmus už žando pravirkau.
-Sakiau užsičiaupt.- surėkė jis ir spyrė man į pilvą.
-Prašau nustok.- pasakiau, bet jam niekas nerūpėjo. Man tik pradėjo lietis vaizdas, nes sekantis smūgis buvo man į galvą.
-Kas čia vyksta?- išgirdau Liam balsą ir tada tamsa.
YOU ARE READING
I Want You ( Liam Payne )
FanfictionJi gaudavo viską, ko panorėdavo, ir jis buvo ne išimtis. Už viršelį dėkoju @DirtyBoy_xx ! ❤