*Liam pozicija*
Apsisukau ir pamačiau Kerę. O velnias. Ji apsiašarojo ir išbėgo.
-Liam sustabdyk ją.- paliepė man Candisė. Greit nukėliau ją nuo savo liemens ir nubėgau paskuj Kerę. Ji nusileido laiptais ir prie durų pradėjo autis savo batus.
-Kere.- priėjau prie jos ir paliečiau jos petį, tačiau ji su savo ranką nustūmė manąją.
-Kaip tu galėjai!- suriko ji, todėl aš paėmiau už jos rankos ir išsivedžiau laukan.
-Nešauk, Zayn prižadinsi.
-Kokius žaidimus žaidžiat su Candise!- vėl sušuko ji.
-Mes tiesiog buvom girti.- nusijuokiau.
-Nemeluok man Liam, aš matau kaip tu žiūri į ją, aš matau kaip tu jos pavydi Zayn.- priėjus arčiau pasakė ir nusivalė savo ašaras.
-Nenusišnekėk.- vėl nusijuokiau.- Tai tu čia manęs pavydi.
-Eik velniop!- sušuko ji ir norėjo išeiti, tačiau aš jai neleidau.
-Kur susiruošei?- paklausiau ir patempiau už jos rankos.
-Viską pasakyti Zayn.- nusišypsojo ji.
-Tik pabandyk.- suurzgiau ir stipriau suspaudžiau jos ranką.
-Paleisk, man skauda.- suzyzė ji, todėl paleidau jos ranką.
-Jeigu bent žodžiu prasitarsi apie tai ką matei Zayn, aš pasirūpinsiu, jog tavo gyvenimas pavirstų į pragarą.- išspjoviau žodžius, o ji nieko neatsakius nuėjo keliu, kuris vedė miesto link.
Aš įėjau į namą ir mane pasitiko susirūpinusi Candisė.
-Kas nutiko? Ar ji ką nors pasakys Zayn?
-Ne, nesijaudink.- priėjau prie jos ir apsikabinau. Bet ji mane atstūmė.
-Ne, Liam. Aš negaliu nusiraminti. Daugiau mūsų nebegali niekas užtikti.- su baime balse pasakė.
-Nesijaudink, ji nieko niekam nesakys.- pasakiau ir bandžiau vėl ją apsikabinti, bet ji ir vėl mane atstūmė.
-O jeigu ji susimokys su Harry? Jug jis irgi apie mus žino.- kramtydama nagus pasakė ji.
-Viskas bus gerai.
*Candisės pozicija*
Aš žinau, kad Liam bando mane nuraminti, tačiau aš vistiek nerimauju. Aš bijau Zayn. Žinau, kai mus užtiko Harry, jis niekam neprasitarė, bet Kerė yra mergina. Įskaudinta mergina. Ji gali keršyti. Jeigu Zayn sužinotų, jis mus su Liam užmuštų arba dar baisiau. Jis užmuštų mūsų artimuosius.
Nusipurčiau nuo tokių minčių ir palikusi Liam užlipau laiptais į miegamąjį ir jame užsirakinau, kad Liam nekiltų pagunda pas mane ateiti.
Atsiguliau į lovą ir užsiklojusi antklode užmigau.
Mane pažadino šlapias bučinukas ant mano lūpų. Gret pašokau iš lovos, nes galvojau, kad čia Liam. Bet aš klydau, čia buvo Zayn.
-Kas nutiko?- sutrikęs paklausė jis.
-Išgazdinai.- nusišypsojau ir priėjusi prie jo pakštelėjau jam į lūpas.
-Liam su Kere turbūt jau išvyko, nes nemačiau jų.- pasakė atsitraukęs Zayn.
-Mhmm.- numykiau.
-Beje, aš šiandien truputį su draugais atšvęsiu bare, kuriame kažkada esame buvę.- nusišypsojo ir stipriai mane apkabino.
-Taip, žinoma.- atsakiau į jo apkabinimą ir panardinau savo galvą jo krutinėje.
-Man jau laikas vykti.- nusijuokė Zayn. Aš nenorom paleidau jį ir dar kartą pabučiavau.
-Iki.- sušnabždėjau. Jis nieko neatsakė, o tiesiog pamojavo ranka ir išvažiavo.
Nusileidau laiptais žemyn ir pamačiau betvarkę. Turbūt užtruksiu pusę dienos kol viską susitvarkysiu. Bet nieko, reikkia pratintis, jug visgi būsiu Zayn žmona. Aišku aš neatsisakysiu koledžo. Aš noriu mokytis.
Beje, gal Zayn taisosi? Gal jis daugiau nepakels prieš mane rankos? Aš manau, kad taip. Jis bus tobulas vyras ir aš manau, kad su laiku aš jį pamilsiu taip kaip Liam.
Liam buvo klaida. Tik dabar tai supratau. Aš manau, kad jau pamažu aš jį pradedu pamiršti. O gal tai tik iliuzija? Gal visa ta meilė buvo tik pokštas? Tik bereikšmis dalykas?
Gal aš jo norėjau, nes jis buvo nepasiekiamas. Kitoks... Gal todėl aš dar dabar jo noriu? Gal visa tai tik dėl to, jog jis man uždraustas? Aš pati nebesuprantu... Nejaugi tai buvo tik vaikiška meilė?
Aš užduodu sau tiek klausimų, kad man net galvą pradeda skaudėti, bet gerai bent tas, kad kol mąsčiau spėjau susitvarkyti namus.
Atsisėdau ant sofos ir pasijungiau filmą. Man tiesiog reikia nusiraminti nuo visų šių dramų ir įvykių. Tik dabar suprantu kokia sulysusi ir nusilpusi aš esu.
Nubėgau į virtuvę ir pasiėmus visokio šlamšto grįžau į svetainę ir tęsiau filmo žiūrėjimą. Bet tada suskambėjo mano telefonas.
-Būtinai tada, kai aš įsipatoginau žiūrėti filmą.- sumurmėjau ir užlipusi laiptais į miegamajį pasiėmiau savo telefoną. Kažkas parašė žinutę. *Saugok savo vyrą, Candisę.*
Parašė nepažįstamas numeris. Man iškart šovė į galvą, jog kažkas nutiko Zayn, bet nesupratau, ar tai grąsinimas?
Zayn užsiminė, jog tame bare esu buvusi su juo, todėl žinau kur jo ieškoti. Apsimoviau kelnias bei paprastą megztuką, susirišau plaukus ir išskubėjau į barą.
Važiavau neilgai, nes jis buvo netoli Zayn namų. Išlipau iš mašinos ir nuėjau į barą. Jame jau buvo daug išgėrusių žmonių, bet aš ieškojau tik Zayn, tačiau niekur jo neradau. Todėl nuėjau prie registratūros.
-Sveiki, gal matėte tamsau gymio vaikiną?- paklausiau merginos, kuri čia dirba.
-Taip, žinoma. Jis užsisakė kambarį ir su kažkokia mergina dabar yra jame.
Aš nieko neatsakiusi užlipau laiptais į viršų ir bandžiau atidaryti visų miegamųjų duris, tačiau jos buvo užrakintos. Nuėjau patikrinti paskutinio kambario. Jis buvo atrakintas. Plačiau pradariau duris ir negalėjau patikėti tuo ką pamačiau.
-Zayn? Kerę?- jie mylėjosi, o mano širdis atrodo galutinai sudužo.
YOU ARE READING
I Want You ( Liam Payne )
FanfictionJi gaudavo viską, ko panorėdavo, ir jis buvo ne išimtis. Už viršelį dėkoju @DirtyBoy_xx ! ❤