*Candisės pozicija*
Žiūrėjau į Zayn ir negalėjau patikėti. Jis man siūlo už jo tekėti.
-Atsiprašau.- sušnabždėjau ir nubėgau į tuoletą.
Prieš išbėgdama dar spėjau pamatyti Zayn veidą. Jis buvo sutrikęs nuo mano atsakymo.
Vos įėjusi į tuoletą užsirakinau kabinoje ir atsirėmusi nugara į duris jomis nuslydau ir susiėmiau sau už galvos.
-Po velnių.- sumurmėjau. Mano gyvenimas toks sušiktas, kad baisiau jau ir būti nebegali. Aš nenoriu tekėti už Zayn, bet atsakydama neigiamai aš rizikuočiau savo šeima, kuri turbūt mane jau užmiršo. Net nusijuokiau iš savo minčių. Aš nieko nebeturiu! Po velnių, aš visus atstumiu!
Nusivaliau ašaras ir pakilusi nuėjau prie veidrodžio. Pažiūrėjau į jį ir jame pamačiau merginą. Palūžusią merginą, kuri visada sušiktai verkia! Kur dingo ta mergina, kuriai ant jausmų buvo nusispjaut? Kur? Aš noriu, kad ji sugrįžtų. Aš noriu nieko nebejausti. Aš noriu, kad skausmas iš krutinės dingtų... Bet tai neįmanoma... Nes viso to kaltininkas Liam, kuriam aš nerūpiu. Jis patsa sakė, jog man reikia būti su Zayn, ar ne taip?
-Candise?- apsisukau ir išvydau Kerę. Ko tai čia reikia.
-Ko nori?- šaltai atsakiau ir nusivaliau nubėgusį tušą.
-Zayn nerimauja.- ji pasakė ir prilietė mano petį.
-Man vienodai.
-Jis tave myli.- bandė raminti mane ji glostydama mano nugarą.
-Juokauji.- nusijuokiau iš jos žodžių. Ji sutrikusi žiūrėjo į mane.- Aš jam reikalinga tik dėl sekso.
Ji tik išpūtė akis.
-Aš visiems reikalinga tik dėl sekso.- sumurmėjau.
-Nekalbėk taip apie save. Tu rūpi Zayn, jis tau pasipiršo.
-Ot staigmena, ane?- nusijuokus paklausiau.
-Na taip, jis tik šiandien tai suplanavo.- pasakė ji nusišypsojusi ir supratusi ką pasakė akimirksniu užsidengė burną.
-Tai tu viską žinojai!- sušukau ir pirštu įdūriau jai į krūtinę.- Nejaugi ir Liam prie to prisidėjo?
Ji nieko neatsakė, o tiesiog išsigandusi stebėjo mane.
-Liam paskatino Zayn.- sumurmėjo ji. Tas gaidys! Ach taip, Liam. Aš tau parodysiu, kas aš esu. Nieko nesakiusi palikau Kerę ir nuėjau prie staliuko. Iškart pamačiau, jog aplink stalelį susinervinęs vaikšto Zayn. Liam pastebėjęs mane sutriko. Nesitikėjai, kad ateisiu? Tu manęs nepažįsti, mažuti, oi ne.
-Candise, kur tu...- nebaigė sakyti Zayn, nes aš jį sustabdžiau bučiniu.
-Tai žinoma, mažuti, kad aš būsiu Ponia Malik.- nusišypsojau ir Zayn šypsena papuošė jo veidą. Jis paėmė mano ranką ir uždėjo man žiedą.
-Dabar tu tik mano.
-Tik tavo, mažuti.- pasakiau ir pažiūrėjau į Liam, kuris virė iš pykčio. Žaidimas prasideda.
Apsisukau ir pamačiau Kerę.
-Ji bus mano žmona!- sušuko Zayn jai. Aš priėjau prie jos ir stipriai apsikabinau.
-Sveikinu.- ji sušnabždėjo.
-Ačiū.- pasakiau ir atsitraukiau.
-O tu, Liam. Nepasveikinsi mūsų?- nusijuokė Zayn.
Liam pakilo nuo kėdės ir paspaudė ranką Zayn. Tada priėjo prie manęs ir apsikabino.
-Tu pats to norėjai, nepamiršk.- sušnabždėjau jam į ausį, kad tik jis girdėtų. Jis atsitraukė ir žiūrėjo į mane, tik nesupratau kokiu žvilgsniu. Jis buvo neįskaitomas.
-Gal jau vykstam iš čia?- suzyziau.
-Žinoma. Atšvęsim pas mane namie.- pasakė Zayn ir susimokėjęs paėmė man už rankos ir išsivedė iš restorano. Mes su Zayn įsėdome į viena mašiną, o Liam su Kere į kitą.
Vos privažiavus namus aš norėjau išlipti iš mašinos, tačiau Zayn man neleido, o pats apėjęs mašiną atidarė man dureles.
-Ačiū.- sumurmėjau ir įsikabinau į jo parankę. Paskuj mus ėjo Liam su Kere. Priėjus duris Zayn jas atrakino ir pirmiau įleido mus visus, o tada įėjo pats.
-Aš einu persirengti.- pasakiau ir pakštelėjusi Zayn į lūpas užlipau laiptais į miegamąjį. Nusimečiau nuo kūno tą suknelę ir užsidėjau trumpus šortukus bei palaidinę. Pažiūrėjau į veidrodį ir truputį pavėliau savo plaukus. Atrodžiau labai seksualiai. Dabar galėsi pamatyti ką tu prarandi, Liam.
Nulipau laiptais žemyn ir pamačiau, kad jau visi persirengę, net Zayn su Liam nusimovė kostiumus su kuriais atrodė taip seksualiai.
-Tu atrodai nuostabiai.- pasakė Zayn ir pabučiavo man į viršugalvį.
Visi nuėjome į svetainę ir atsisėdome ant sofos. Zayn pajungė muziką ir atnešė alkoholio.
-Šiandien švęsim!- sušuko jis ir įpylęs mums po stiklinę degtinės, ją išgėrė, todėl mes taip pat taip padarėme.
Po kelių valandų nė nepastebėjau kaip keli buteliai alkoholio jau buvo ištuštinti. Zayn gulėjo ant sofos nulūžęs kaip ir Kerė, tačiau nepastebėjau kur Liam.
Pakilau nuo grindų ir ėjau jo iėškoti. Išėjau į balkoną ir radau jį rūkantį. Nuėjau prie jo ir iš jo dantų ištraukiau cigaretę. Jis žiūrėjo į mane sutrikęs, tačiau aš nekreipiau dėmesio.
-Geros piršlybos, a?- paklausiau išpūsdama dūmus.
-Taip.- sumurmėjo jis.
-Nejaugi tu nebenori manęs?- paklausiau.
-Tu atsikratei mano vaiko.- sumurmėjo ir pastebėjau, jog jis vos laikosi ant kojų.
-Kam rūpi tas vaikas.- pasakiau.- Jo nėra, tačiau aš esu čia.
Pasakiau ir mačiau, jog jis susimąstė. Liam dideliais žingsniais atėjo prie manęs ir iš mano rankų išplėšęs cigaretę įsisiurbė man į lūpas. Aš atsakiau į jo bučinį ir pirštus įvėliau jam į plaukus.
Liam sugriebė mano užpakaliuką, todėl aš apsiviniojau kojomis aplink jo liemenį. Jis pradėjo kandžioti mano kaklą, todėl kelios dejonės išsprūdo iš mano lūpų.
-Kas čia vyksta?- kažkas paklausė.
Aš apsisukau ir pamačiau Kerę. O velnias.
YOU ARE READING
I Want You ( Liam Payne )
FanfictionJi gaudavo viską, ko panorėdavo, ir jis buvo ne išimtis. Už viršelį dėkoju @DirtyBoy_xx ! ❤