5 dalis

899 45 1
                                    

*Candisės pozicija*

Na, mes su Liam dabar draugai, keista, nes aš neturiu draugų vaikinų su kuriais būčiau nepermiegojusi. Taip taip, su Riku irgi esu permiegojusi, bet tai buvo labai seniai, per kažkokį vakarėlį, kiek pamenu. Kalbant apie vakarėlius, šiandien vienas vyks, todėl sugalvojau savo draugus supažindinti su Liam. Mano draugai - jo draugai.

Atsikėlusi iš lovos nuskuodžiau į vonią, išsimaudžiau, išsidžiovinau plaukus. O dabar stoviu prie spintos ir mąstau ką apsirengti. Pamačiau raudoną aptemptą suknelę ir supratau, jog ji puikiai derėtų prie mano juodų aukštakulnių. Rūbus pasidėjau ant lovos, o pati nuėjau truputį pasidažyti. Apsirengusi ir pasidažiusi pažiūrėjau į laikrodį, kuris rodė, jog dabar yra pusė septynių. Ką, nejaugi aš tiek ilgai ruošiausi?! Greitai pasiėmiau savo telefoną ir surinkau Liam numerį.

-Sveika, Candise.- pasisveikino Liam.

-Labas, gal galėtum mane nuvešti į vakarėlį, aš neturiu mašinos?- iškart paklausiau. Jis turbūt pagalvos, jog man tik naudos iš jo reikia.- Tu taip pat galėtum vykti kartu, noriu tave su kaikuo supažindinti..- pridūriau.

-Na gerai Candise, aš būsiu pas tave už penkių minučių.- pasakė ir numetė ragelį.

Pasiėmiau tašę ir nubėgau į pirmą aukštą nešina batais. Tik priėjus duris apsimoviau aukštakulnius. Tada suskambo durų skambutis, puoliau daryti duris, bet man sutrukdė mano tėtis.

-Labas, Cand..-nespėjo pasakyti Liam, nes išvydo mano tėtį.

-Labas, jaunuoli.- nustebęs tarė mano tėtis.- Kas tu toks?- įžūliai paklausė.

-Tėti, jis mano draug...- nespėjau pasakyti, nes buvau pertraukta Liam.

-Aš Candisės vaikinas.- ramiai ir užtikrintai tarė Liam. Ką? Kas per velnias, Liam? Jis turbūt juokauja. Man buvo šokas, nes šito iš Liam nesitikėjau. Man tiesiog pakilo nervai, nes aš neturiu vaikinų.

-Tėti, mes su Liam jau turim eiti.-pasakiau po ilgos tylos. Tėtis daugiau nieko nesakė, teisiog paliko mus su Liam vienus prie durų. Praėjus pro Liam nuėjau prie jo automobilio ir į jį įsėdau. Sėdėjau viena, kol Liam įsėdo į automobilį.

-Kas per velnias, Liam!- sušukau ant jo.

-Nesmerk manęs, aš nesugalvojau nieko orginalesnio.- teisinosi jis.

-Tai nesugalvojai nieko orginalesnio, ane?! Negalėjai tiesiog pasakyti, jog tu mano draugas ar panašiai?!- šaukiau ant jo.

-Tai buvo pirmas dalykas kuris šovė man į galvą!-dabar ir jis ant manęs šaukė.

Jis dar drįsta ant manęs šaukti? Na gerai Liam, skelbiu tau tylos karą. Visą likusį laiką taip ir pratylėjome, kol pamačiau, jog privažiavome reikiamą vietą. Tik mašinai sustojus iš jos išlipau ir nieko nesakiusi Liam, nuėjau į vidų. Name šoko jau įkaušę jaunuoliai, kaikurie iš jų vos nemylėjosi... Vaikščiojau tarp girtų žmonių kol pamačiau Džesiką.

-Labas Džesika!- sušukau jai, nes per trankią muziką beveik nieko nesigirdėjo.

-Sveikutė.- teištarė ji. Supratau, jog ji jau girta. Labai girta, kas buvo keista, nes ji niekada dau negeria.

-Tau viskas gerai?- paklausiau susirūpinusi.

-Kalebas mane paliko.-be jokių emocijų ištarė Džesika.

-Velniop tą mulkį, tu esi graži mergina, susirasi geresnį.- guodžiau ją, bet man nelabai sekėsi, nes ji nesiliovė gėrusi.

Palikusi Džesiką, ėjau ieškoti Riko ir Merės. Tikrinau virtuvėj, kambariuose ir net tuolete, bet priėjusi svetainę pamačiau juos su dar penkiais nepažįstamais asmenimis. Kiek pastebėjau, jie žaidė butelį. Pamačiusi rate sėdintį Liam, norėjau kuo greičiau išeiti, bet mane sustabdė Merė.

-Candy, sveika! Prisijunk prie mūsų!- sušuko ji.

-Ne, nenoriu, geriau eisiu išgerti.- atsakiau jai tikėdama, jog ji atstos, bet ji tik atsistojo ir pagriebusi už mano rankos pasodino mane rate tarp kitų žmonių. Kai mano ir Liam akys susitiko, aš greit nusisukau ir ignoravau jo žvilgsnį. Jis turi suprasti, jog mano šeimos nereikia įtraukti į mano asmeninius dalykus.

-Candise, nori pradėti pirma?- paklausė manęs Rikas.

-Žinoma, kodėl gi ne.- atsakiau jam ir pasukau butelį. Butelis sutojo ties kažkokiu vaikinu, kuris atrodė kaip pankas.

-Aš sugalvojau!- sušuko kažkokia peroksidinė kekšė.- Tegul ji jį pabučiuoja.- tarė ji. Na ir lengva užduotis. Priartėjau prie vaikino ir apžergiau jo liemenį. Tada pabučiavau jį. Bučinys pasidarė aistringesnis, kai jo rankos atsidūrė ant mano užpakaliuko, o manosios jo plaukuose. Jis paprašė manęs leidimo, kurį aš suteikiau. Mūsų liežuviai kovojo dėl vietos, bet tada aš pramerkiau savo akis ir už vaikino nugaros pastebėjau Liam. Jis laikė supaudęs kumščius ir keistu žvilgsniu į mane žiūrėjo. Kas jam darosi, jam su nervais gal blogai. Po kelių sekundžių bučinys baigėsi ir aš grįžau į savo vietą.

Žaidimas dar tęsėsi kurį laiką, per kurį aš tikrai daug išgėriau. Nesididžiuoju tuo, bet tai padeda atsipalaiduoti. Dabar yra Liam eilė. Jis pasuko butelį ir jis sustojo ties manimi.

-Neee!-sušukau,- aš su Liam nesibučiuosiu.- pridūriau.

-Ne, tu nesibučiuosiu, nes tu turėsi su Liam praleisti naktį viename iš šio namo kambarių.- pasakė Rikas ir aš į jį pažiūrėjau žudančiu žvilgsniu.

-Ne, aš niekur neisiu!- sušukau.

-Tada renkis.- nusijuokė ta peroksidinė. Na ką, teks praleisti naktį su Liam. Todėl atsistojusi pagriebiau jo ranką ir nusivedžiau į antrą auštą. Vaikščiojau kolidoriais, kol radau laisvą kambarį. Tuomet pradariau duris ir užėjau, po manęs įėjo ir Liam.

-Candise, tu turėtum pamiegoti, tu girta.- pasakė jis man.

-Tu man neaiškink, ką norėsiu tą darysiu.- iškišau liežuvį ir parodžiau jam.

-Gerai, ką nori tą daryk, bet aš einu miegoti.- pasakė ir nusimovė savo marškinėlius. O Viešpatie, jo kūnas tobulas. Kai jis pamatė, jog aš jį nužiūrinėju, aš nusukau savo žvilgsnį kitur. Girdėjau kaip jis atsigulė į lovą ir atsiduso.

-Taip ir stovėsi, ar eisi miegot?- paklausė jis. Pasidaviau ir nusirengiau iki apatinių. Aš jaučiau jo žvilgsnį, jis akivaizdžiai mane nužiūrinėja. Tuomet puoliau į lovą ir užsiklojau antklode. Velnias, jis toks seksualus. Neatsilaikiau ir atsisėdusi ant jo kelių, apžergiau jo liemenį.

-Ką darai Candise?- paklausė jis sutrikęs, kai pradėjau trinti savo klubus į jo draugužį.

-Aš tiesiog noriu pakviesti mažąjį Liam pažaisti.- gundančiai tariau ir pradėjau greičiau judinti savo klubus. Tada išgirdau iš jo nedidukę dėjonę.

-Sakai mažąjį?- paklausė jis manęs, mus apvertęs, taip, jog dabar aš gulėjau po juo.

-Nieko negali žinoti.- nusikvatojau, bet tuomet jis sujungė mūsų lūpas. Aš savo rankas įvėliau į jo plaukus ir juos pešiojau. Staiga jo rankos atsidūrė ant mano krūtinės ir jis ją pradėjo glamonėti. Nebesusivaldžiau ir viena išdavikė dejonė išsprūdo iš mano lūpų.

-Kaip aš noriu tavęs, Candise.- sušnabždėjo Liam ir tada aš atsijungiau.

I Want You ( Liam Payne )Where stories live. Discover now