✅Bölüm 3✅

18.3K 920 44
                                    

-"Meriç... bugün hastaneden çıkacaksın. Ne hissediyorsun bakalım?"

-"Çıkacağım için mutlu, senden ayrılacağım için de mutsuzum."

-"Ama ben seni yerim. Üzülme tamam mı? Ziyaretime gelirsiniz artık."

-"Duygu ablaa" dedi ağlamaklı bir sesle.

En sevdiğim hastalarımdan biriydi. Çünkü annesiyle daha önceden tanışıklığımız vardı.

Meriç gidince ben de odama çıktım. İki saat sonra bir ameliyatım vardı. Biraz gözlerimi kapatıp dinlenecektim ki Aylin geldi.

-"Naber tatlım?"

-"İyiyim sen?"

-"İdare ediyoruz işte. İşin yoksa kafeteryaya inelim mi? Ben çok açım da."

-"Tamam geliyorum."

Ayağa kalkıp üzerimi düzelttim. Aylin'in koluna girip kafeteryaya doğru yürüdük. Obur ya(!) Sonra diyor 'Hep senin yüzünden. Beni uyarmıyorsun!' Uyarınca da "sanane"yi yapıştırıyor suratıma.

Deli...

°°°

Kahvemizi içiyorduk ki masa da bir sandalye daha çekildi. Gelen Hande'ydi.

-"Naber kızlar?"<Duygu>

-"Selam Hande. İyidir senden naber?"<Duygu>

-"İdare ediyoruz işte. Burak'ın selamı var sana."<Hande>

-"Aleyküm selam??" Aylin göz kırpıp sinsi sinsi sırıttı.

-"Duygu, Burak iyi birisi. Kuzenim diye söylemiyorum çok iyi. Değerini bil yani."<Hande>

-"Değerini mi? Nasıl yani anlamadım?"

Göz kırpıp masadan kalktı Hande. Aylin hâlâ bana sırıtıyordu.

-"Nee??"

-"Yanık sana bu Burak"

-"Ne yapayım yanıksa? Gitsin su içsin. Söner(!)"

Masadan bir hışımla kalktım. Ben kalkınca Aylin de kalktı. Yavaşça odama doğru yürüdük. Az önceki konudan bahsedip benimle dalga geçeceğini bildiğim için asistanımı çağırıp hastaların dosyalarını istedim. Yeni hastalar gelecekti bugün.

Aylin'in yanağından öpüp yeni hastalarımın odalarına doğru yola çıktım.

°°°

Eve kendimi attığım anda akşam namazımı kılıp uyudum. Akşam yemeğine de kalkmadım. Sadece uyudum.

'Rüyamda onu gördüm. En son gördüğüm haliyle. Okulun son günü. Yine uzaktan onu seyrediyorum. O da her zamanki gibi arkadaşlarıyla gülüyor eğleniyordu. Hep aynı. Hep... Sonra bulunduğum yer birden değişti. Bir odadaydık. İkimiz yalnızız. Bu oda hastane odası. Yatakta yatan yaralı bir Umut ve yanı başında oturan dilinde dua, aklında sevdiğinin sağlığı, kalbinde sevdiği olan ben...'

Hızla yerimden kalktım. Saat on iki olmak üzereydi. Banyoya gidip abdest aldım ve yatsı namazını kıldım. Rüyanın etkisinden uzun bir süre uyuyamamıştım.

°°°
Saate baktığımda sabah namazı vakti girmiş hatta geçmek üzereydi. Hemen abdest alıp namaz kıldım. Dua edip tekrar yatağıma uzandım. Ama yine uyuyamadım.

Acıkmıştım. Kahvaltı hazırlamaya da üşeniyordum. En iyisi biraz ilginç vakaları araştırmaktı.

Masanın başına geçtim. Bilgisayarımı kucağıma alıp araştırmaya başladım. Evdekiler de yavaş yavaş uyanıyordu.

Pamuk Şekeri (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin