...UMUT'tan...
Kabul etti. Çocuk gibi sevinmiştim. O merdivenlerden hızlıca inince ne yapacağımı şaşırdığım için hemen odama gidip şükür namazı kıldım.
Bana 'Helalim olduğun gün sana sıkıca sarılmak istiyorum...' dedi. Bundan güzel cevap mı olur? Ben ona şimdi dini evlilik teklifi etmiştim. Şimdi ise resmi evlilik teklifi etmeliydim. Hazır olmalıydım ve uygun zamanı ve yeri beklemeliydim.
Odamda dönüp dolaşırken akşam olduğunu farkedince otoparka indim. Arabama binip eve doğru yola koyuldum. Eve ulaşınca annemlere yemekte olanları anlattım. Hepsi çok sevindi. Annem, babam, kız kardeşim Güneş...
Yemekten sonra yatsı namazını da kılıp tekrar şükür namazı kıldım. Uzun uzun dua ettim.
'En sevdiğim, günde beş vakit sana secde ettiğim, sevgilim(sav.)'in sevgilisi... Ey güzel rabbim... Anne ve babamın varsa tüm günahlarını affet. Onları cennetine al. Firdevs cennetinde, peygamberimizin(sav.) sohbetinde bulunmayı nasip eyle. Onlara cehennem yüzü gösterme. Sıraat Köprüsü'nden ışık hızıyla geçmelerini nasip eyle. Gönüllerinden geçenin haklarında hayırlısını ver. Haklarında hayırlısını da gönüllerine göre ver...
Rahman ve rahim olan Allahım... Beni sevdiğime kavuşturduğun için sana bin şükür. Kalbimdeki sevgiyi başı boş bırakmadığın için sana bin şükür. Onun da kalbindeki aşkı başkasına yöneltmediğin için sana bin şükür. Kalpler senin elindedir. Bizim kalplerimizi yan yana koyduğun için sana bin şükür...
Karıncanın ayak sesini bile duyan, en küçük mikrobu bile gören, bütün bu evrenin, hayvanların, bitkilerin, insanların sahibi olan Allah'ım... Sesimi duy, halimi gör, dualarımı kabul eyle...'
Seccademi toplayıp yerine koydum. Kitabımı elime alıp okumaya başladım.
°°°
Geç vakit olunca kitabı bırakıp başımı yastığa koydum. Ama bir türlü uyuyamıyorum. Heyecandan, mutluluktan,huzurdan... Uzun süre tavanı izledim. Daha sonra farkına bile varmadan uyumuşum...
Sabah uyandığımda hemen telefonumu elime aldım. Duygu'nun isminin üstüne tıklayıp atmak istediğim mesajı yazmaya başladım. Ve gönderdim. Ekranda 'Mesajınız gönderildi' yazısı çıktı.
<Hayırlı sabahlar pamuk şekerimm...>
...DUYGU'dan DEVAM EDİYORUZ...
Allahım bu ne güzel mesajdır. En güzel vakit de, sabah namazı vaktinde... Ama neden böyle söyledi ki? Pamuk şekerim..?
Yataktan hızlıca kalkıp elimi yüzümü yıkadım ve abdest aldım. Odaya tekrar dönüp kızları da namaza kaldırdım. Onlar kalkınca da namazımı kılmaya başladım.
Namazım bitince dua etmeye başladım.
'Allahım... en sevdiğim, bana verdiğin bu güzel hediye için sana çoook teşekkür ederim. Umut'umun gönlünden geçenin hakkında hayırlısını ver. Hakkında hayırlısını da Umut'umun gönlüne göre ver...'
Seccademi toplayıp yerine koydum. Kuranımı çıkarıp okumaya başladım.
°°°
Kahvaltıyı hazırlayıp babamı masaya çağırdık. Hepimiz masada kahvaltı ediyorduk. Kapı çaldı. Masadan kalkıp kapıyı açtım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pamuk Şekeri (Düzenleniyor)
EspiritualYazardan Mesaj: Instagram'da gördüğüm bir yorum üzerine tekrar düzenleyip yayınlama kararı aldım. Hikayede olabildiğince genel hatları bozmadan, tutarsızlıkları düzeltip saçmalıkları ortadan kaldırmaya çalışıyorum :) Sekiz dokuz sene önce yazılmış b...