-"Telefonunu unuttun Duygu!"
Elif'in uyarısıyla telefonumu aldım. Ve evden çıktım. Gelinliğimi arabaya koyması için Umut'a vermiştim. Biz de evden şimdi çıkmıştık. Arabaya bindik. Heyecandan ölebilirim desem yeridir. Umut da sürücü koltuğuna geçmişti. Elif arkada telefonuyla ilgileniyordu. Umut arabayı çalıştırdı. Ve yola çıktık...
Ben arkama yaslanmış, sırıtıyordum. Evleniyoruz!
Umut birden elimi tuttu. Vitesin üstüne koydu. Kendi elini de benim elimin üstüne. Vitesi beraber yükseltmiştik. Umut'a baktım. O da bana kısa bakışlar atıyordu. Yola bakmalı sonuçta. Dünkü olay aklıma geldikçe kendime gülesim geliyordu. Başka bir kızı kendim sanmışım. Ne! Başka bir kız mı!
Olayı şu an kavrıyordum. Umut'a aşık bir kız vardı! Elimi hızla çektim. Birden arabanın kontrolü bozuldu. Elif'te arkadan kısa çaplı bir çığlık attı.
-"Ne oluyor ya!"<Elif>
-"Başka kız ha?"<Duygu>
Umut yine gülmeye başladı.
-"Duygu sen daha orada mısın?"<Umut>
-"Evet oradayım! Kim o kız?"<Duygu>
Kollarımı birleştirip Umut'a sinirle baktım. Umut birden arabayı sağa çekti. Arabanın motorunu durdurup bana döndü.
-"Delinin biri işte.
-"Deli deme!"
-"Onu mu savunuyorsun Duygu?"
-"Evet! Kız dayanaşması denir buna! Her ne kadar sen onu sevmesende o seni seviyor. Ona böyle demeye hakkın yok."
-"Peki tamam."
-"Şimdi soruyorum. O kız kim?"
-"Üniversiteden bir arkadaşım. Bana aşıkmış. Ama ben sana aşığım. Benimle evlenmek istiyormuş. Ama ben seninle. Öyle işte."
-"Kızla aranda özel bir şey geçti mi?"
-"Elbette hayır hatun. Ben sana aşığım."
-"Helal be enişte!" diye arkadan bağırdı Elif
-"Tamam ikna oldum."
Umut yanağımdan öpüp arabayı tekrar çalıştırdı. Ve yola çıktık.
°°°
İkimiz de hazırdık.-"Ağlayabilirim..."
-"Ah yapma Elif. Ben de ağlarım şimdi."
Ağlayabilirim aslında. Akacak makyajım yok çünkü. Aynada kendime baktım. Kızlarda arkada beni süzüyordu. Bir yandan da gelinliğimi düzeltiyorlardı.(Multimedia)
-"Duygu çok güzel oldun."
-"Teşekkür ederim can..."
Elif'e sarıldım. Kulağıma fısıldadı.
-"Dualarım kabul oldu..."
Teşekkür ederim Allahım... Sana bin şükür...
Umut'a bizi alması için gelmemesini söyledik. Beni, gelinliğimle evimden çıkartırken görmesini istiyordum. Onun için Aylin gelecekti. Kuaförün kapısı açıldı.
-"Duygu ben gel-"
Şaşkınlıkla bana bakıyordu.
-"Bu gelin benim kardeşim mi?"
-"Ta kendisi olur."
Aylin hızla sarıldı. Sarılma kısmı bitince kuaföre ücreti ödeyip kuaförden çıktık. Arabaya bindik. Eve doğru yola çıktık. Yolda öz çekim yapmaktan yüz kaslarım ağrımıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pamuk Şekeri (Düzenleniyor)
EspiritualYazardan Mesaj: Instagram'da gördüğüm bir yorum üzerine tekrar düzenleyip yayınlama kararı aldım. Hikayede olabildiğince genel hatları bozmadan, tutarsızlıkları düzeltip saçmalıkları ortadan kaldırmaya çalışıyorum :) Sekiz dokuz sene önce yazılmış b...