Büyük gün geldi. Aylin'in kınası. Sabah namazından sonra kahvaltı yapıp akşam giyeceğimiz kıyafetlerimizi son kez kontrol ettik.
Akşam olucağı için erken gitmemize gerek yoktu. Biz de oturup sohbet ettik. Aylin'in ablası Ayla, Aylin ve ben iyi laflamıştık. Sanki akşama benim kınam var gibi telaşlı olan bendim.
Aylin'i dürttüm.
-"Hadi öğle namazını kılıp çıkalım ancak işimiz biter." Kafasını sallayıp odasına hazırlanmaya geçtik.
Arabanın arkasına koyup kemerlerimizi bağladık. 'Besmele bugün bizim zırhımız olsun inşallah' diye içimden geçirdim.
Besmele ile arabayı çalıştırıp yola çıktık. Yolda Berk'i alacaktık. Bizi beklediği yere gelince Berk'i de alıp doğru kuaföre gittik.
Yolda Berk'i başka yere bıraktık. Kına gecesiydi bugün. Erkekler olmayacaktı. Kuaföre girip hazırlanma işlemine başladık.
°°°
Üç saat sonra ikimizde tamamen hazırdık. Aylin bindallı giymek istedi. Bende pembe elbisemi giydim. En sevdiğim elbiselerimden.
Fotoğraf çekimi için stüdyoya gittik. Manzara fotoğrafları için de sahile, ormana ve deniz fenerinin yanına gittik. Oraya gitmemizin sebebi Aylin'in evlenme teklifini aldığı yer olduğu için...
Fotoğraf işi de bitince ikindi namazı vakti girmişti. Abdestlerimiz olduğu için hemen bir camiye geçtik. İkindi namazlarımızı kılıp eve doğru yol aldık.
Eve geldiğimizde çoğu misafir gelmişti. Zaten gelene kadar akşam olmuştu. Akşam namazını kılıp eğlenceye başladık. Herkes eğlence gibi düşünmüyor tabi.
Ah Ayşe teyzem. İki kızını da gelin ettin. Yanına gidip elini öptüm. Hadi başlayalım işareti yaptım kızlara. Kızlar derken Aylin'in kuzenleri ve bizim hastanedeki kızlar. En fazla on kişiydik.
Şarkılar eşliğinde eğlencemizi tamamladık. Sıra geldi kına yakma işlemine...
Yüksek yüksek tepelere ev kurmasınlar
Aşrı aşrı memlekete kız vermesinler
Annesinin bir tanesini hor görmesinlerUçan da kuşlara malum olsun
Ben annemi özlerim
Hem annemi hem babamı
Ben köyümü özlerimAylin'e baktım. Yanakları ıslanmış. Kınayı yakması için Berk'in ablası yani Aylin'in görümcesini çağırdık.
°°°
Kına yakıldı. Eğlence de yapıldı. Misafirleri de yolcu ettik. Asıl ağıt şimdi başlayacak sanırım.
Aylin üzerini değiştirdi. Bende değiştirdim. Bu gece de onlarda kalacaktım. Ahmet amca salona girdi. Oturduk sohbet ettik. Arada ağladık ama Ahmet amca çok neşeli bir insan olduğu için ağlayanları hemen susturdu.
Aylin'in eniştesi yani Ayla ablanın eşi bir arkadaşında kalıyormuş. Yani evde yoktu. Biz de Aylin'le minik Efe'yi seviyorduk.
Maşallah... Ayy çok tatlı...
Yarın daha büyük gün olduğu için Ayşe teyze herkesi yatağa gönderdi. Uyuyup dinlenmeliydik. Kısa sürede uyumuşum...
°°°
Sabah kalktığımda Aylin üzerimde zıplıyordu.
-"Kalksana be!!"
Zorla da olsa yatağımdan kalktım. Kahvaltı yapıp üzerimizi giydik. Ve dışarı çıktık. Bugün Berk'le gidecektik. Benim arabamı da Ayla ablalar alacaktı. Arabaya binip kuaföre gittik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pamuk Şekeri (Düzenleniyor)
EspiritualYazardan Mesaj: Instagram'da gördüğüm bir yorum üzerine tekrar düzenleyip yayınlama kararı aldım. Hikayede olabildiğince genel hatları bozmadan, tutarsızlıkları düzeltip saçmalıkları ortadan kaldırmaya çalışıyorum :) Sekiz dokuz sene önce yazılmış b...