O jejku! To moja pierwsza nominacja i jestem bardzo zaskoczona,że w ogóle ją dostałam.
Bardzo, bardzo DZIĘKUJĘalison77777 to dla mnie na prawdę wiele znaczy ♥
1.Bez jakiej rzeczy nie potrafisz żyć?
Cóż to pewnie banał i oczywistość,ale bez mojego telefonu i muzyki. Myślę,że te dwie rzeczy napędzają mnie do życia ;)
2.Co jest według Ciebie najważniejsze w życiu?
Długo zastanawiałam się nad tą odpowiedzią,ale myślę,że rodzina i szczęście. Bez tego człowiek nie może właściwie funkcjonować.
3.Czym się kierujesz? Uczuciami czy umysłem?
Uczuciami... jestem stu procentową romantyczką i jestem również strasznie wrażliwa, to czucia, emocje zawsze biorą górę.
4.Jaka jest Twoja ulubiona książka?
Zbrodnia! To jak wybrać mamę lub tatę na najlepszego rodzica. Nie mam jednej, ale podam takie,które lubię wspominać i do nich wracać.
Trylogia Grey'a, Trylogia Szeptem, Seria After, Przebiegła&Niewinna,13 tysięcy słów, Nie ufaj kobietą w czerwonych sukienkach. Lubię romanse i kryminały.
5.Jaki jest Twój ulubiony YouTuber?
Przepraszam,ale ja nie oglądam, ale z ludzi co w miarę ogarniam i wydają się spoko to Rezi, littlemoonster,Szanella, sorki ale nie znam się.
6.Jakie jest Twoje największe marzenie?
Mieć hotel i być szczęśliwą.
7.Często brakuje Ci weny?
Nie. Jak już usiądę do kompa z zamiarem napisania rozdziału to zawsze mi coś wpadnie i tworzę z tego całość.
8. Jaki zawód jest Twoim wymarzonym?
hotelarz xx
9.Kiedy są Twoje urodziny?
18 kwietnia
10.Masz rodzeństwo?
Mam dwie młodsze siostry.
11.Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?
Nie mam pojęcia, jest więcej nie ulubionych niż ulubionych XD
Lubię słodycze i kurczaka... haha
-------------------------------------
To wszystko. Przykro mi,ale ja nie nominuję nikogo. Jestem tu od niedawna i mimo iż mam kilka ulubionych autorek nie wybieram nikogo.
Nie wiem, jak chcecie to piszcie w komach,a najwyżej dodam inny post z pytaniami,dla tych co chcą i tyle.Buziole xx
CZYTASZ
Friends
FanfictionAnna i Harry znają się od dziecka. Są najlepszymi przyjaciółmi, mówią sobie wszystko, rozumieją się bez słów. Anna jest spokojną,emocjonalną, wrażliwą osobą, Harry to typowy podrywacz i lekkoduch. Co się stanie jeśli Anna zacznie czuć coś więcej? C...