Podziękowania

404 10 5
                                    

Witajcie♥ To już raczej ostatni post tutaj... 

Bardzo bardzo chciałabym Wam podziękować za te wspólne cztery miesiące, matko to strasznie długo! Chciałabym Wam bardzo podziękować za wspólne 35 rozdziałów...

Bardzo mocno chciałabym podziękować moim najwierniejszym czytelnikom, bardzo chciałabym to zrobić osobiście, przytulić Was... wiem,że to niemożliwe, ale DZIĘKUJE WAM♥♥ Dziękuję,że komentowaliście, czasem nakłonieni przeze mnie,ale przeważnie sami :) Dziękuję za te wszystkie głosy, za wszystko! Bardzo dziękuję wszystkim którzy czytali opowiadanie,ale nie komentowali czy głosowali. Dziękuję Wam wszystkim! Nigdy nie pomyślałabym,że tak wiele osób będzie zainteresowanych tą historią, ogromnie dziękuję. 

Mam nadzieję,że będziecie ze mną dłużej... jeżeli spodobały Wam się moje pomysły, pisanie itp Zapraszam na moje nową historię... "Just Love Us" już dostępną na moim profilu, wchodźcie, czytajcie, oceniajcie :)

Anna i Harry również Wam dziękują za każde miłe( czasem mniej miłe) słowa w komentarzach ♥

Tak jak wspominałam nie przewiduję kolejnej części, jeżeli ktoś z Was jest ciekawy czy będzie HappyEnd proszę poinformujcie mnie o tym, a ja to przemyślę :) 

Może jakiś ostatni komentarz? :P

Zapraszam na Just Love Us...

DZIĘKUJĘ KOCHAM WAS ♥♥♥♥♥♥

Buziole xxxx 


FriendsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz