פרק 1 - יום ראשון ללימודים.

10K 348 69
                                    

'אני אנדריאה יאנג ואני אוהבת לבלות את זמני הפנוי ברשתות חברתיות.' כתבתי ללא שום השקעה ב'דף ההיכרות הרשמית - תלמידי כיתה י׳3'.

אני מאחרת לבית הספר.

קימטתי את הדף ודחפתי אותו אל תוך התיק שלי.

זה היום הראשון, כיתה י׳, גיל שש עשרה, תיכון. לא ממש ניסיתי, אבל זה נשמע כמו סיוט, הרבה יותר גרוע מחטיבת הביניים.

התלבשתי בחולצה לבנה וג׳ינס ארוך – כמובן שאין לי בחירה אישית, ככה ביקשו מאיתנו להגיע. נעלתי נעלי סניקרס וחלפתי על פני המראה בכדי לוודא שאני לא נראית עד כדי כך גרוע.

יש לי שיער בצבע שטני, אבל לפעמים הוא נוטה להיות בהיר יותר – בלונדיני. אבל – ותודה לאל – הוא לא מחומצן לגמרי ואין לו צבע בלונדיני זרחני כמו לכל הפרחות מבית הספר שלי.

את השיער שלי צבעתי המון מאז גיל שתים עשרה. משיער בצבע סגול ועד שיער בצבע ג׳ינג׳י.

אבל עכשיו הוא פשוט בלונדיני עם קצוות בצבע תכלת. העיניים שלי הן גם בצבע תכלת, ולכן הבחירה של הקצוות הייתה מוצלחת מבחינתי.

כשאני מסיימת לסדר את השיער שלי אני שומעת את ג׳ק, אחי הקטן, דופק בדלת.

"תפסיק לדפוק! אני באה, שרץ!" צעקתי מבעד לדלת בשעה שהתקדמתי לפתוח אותה.

ניצבתי בשיכול ידיים מול ג׳ק שהביט בי מלמטה עם העיניים החומות והגדולות שלו. הכובע האדום שלו היה מונח על ראשו בזהירות וסביב הפה שלו היו סימנים לכך שאכל כריך עם המון שוקולד.

"רק רציתי להגיד שהיום אני עולה לכיתה א׳." הוא מודיע בקולו הילדותי והמתוק מדי. אני מגלגלת את עיניי ומזיזה אותו הצידה בכדי לפנות את הדרך.

"היום אני עולה לכיתה א׳." ג׳ק חוזר על עצמו. אני נאנחת. זה כל כך מעצבן – כשלא עונים לו הוא חוזר על עצמו שוב ושוב עד שאתה נכנע. זה כמו מן עינוי סיני.

"אוקיי, בסדר." אני אומרת בחוסר סבלנות. "ואני עולה לכיתה י׳, אז?" אני פונה לעבר המטבח ומתיישבת על הכיסא בדלפק.

"אנדריאה, בבקשה תתנהגי יפה לאחיך," אמא שלי אומרת ומניחה את קערת הקורנפלקס מולי.

אני לא טורחת לענות ובולעת כף שלמה של קורנפלקס וחלב. אני ממהרת לסיים את הכל מהר לפני שסוזן סנצ'ז – חברתי הטובה ביותר, תגיע.

ג׳ק מנסה לעלות על הכיסא שלצידי ואני מנסה להתעלם מכל הרעשים שהוא עושה בדרך. אני לועסת את הדגנים חזק בכדי שאשמע אותו פחות.

אמא שלי מעבירה מבט מיואש לעברי ועוזרת לג׳ק לעלות. "אתם לא יכולים לעשות לי את המוות ככה בכל בוקר. אבא שלכם הולך מוקדם, ואני לא מסוגלת לטפל בכל הבלגן שאתם יוצרים." היא מקטרת ומגישה לג׳ק כריך חצי אכול עם השוקולד.

I found him on Instagram Where stories live. Discover now