פרק 9 - פיצרייה!

3.4K 228 38
                                    

אחרי המפגש הזה הגעתי למסקנה אחת. אני שונאת את סוזן. כל הערב היא ודילן דיברו ואני ישבתי בצד. מדי פעם השתתפתי בשיחות, אבל השיחות היו רק ריבים קצרים ביני לבינה. כל פעם שפתחתי את הפה, לסוזן הייתה הערה עוקצנית להעיר לי.

מצאתי את עצמי חוזרת, או יותר נכון, גוררת את עצמי חזרה הביתה בשעה מאוחרת נורא. יכולתי לחתוך וללכת יותר מוקדם, אבל לא רציתי לתת לסוזן את התענוג להשאר עם דילן לבד.

בצד השני של הרחוב היו חבורת שמיניסטים שיכורים. המשכתי ללכת כרגיל, ושלפתי את הסלולרי שלי בכדי שיחשבו שאני מדברת בפלאפון.

"היי, את!" השיטה שלי לא עבדה.

הסתכלתי לעברם, ואז בחזרה לפלאפון.

"היי, את!" אותו שמיניסט טורדני המשיך לצעוק.

"היי, היי, את! היא שומעת אותי בכלל?" הוא צעק לעברי.

הפעם הרמתי את הסלולרי אל האוזן באיטיות, ועניתי, "הלו?" בשקט. אני מקווה שהם יבינו את הרמז.

"היא מדברת בפלאפון. לא נורא, מתוקה! נדבר בפעם אחרת!" הוא אמר, ואז כל החבורה שלו צחקה כאילו הוא אמר את הבדיחה הכי מצחיקה בעולם. שיכורים.

התקדמתי מהר יותר, ובסופו של דבר הגעתי לבית.

ג׳ק פתח את הדלת והושיט לי יד. "שלום, וברוך הבא למופע של ג׳ק הפיראט!" הוא לחץ את ידי מבלי רצוני ודחף אותי אל תוך הסלון. על הספות ישבו אמא ואבא. הבנתי שזה אומר רק דבר אחד – מופע. מופע ארוך ומפרך של ג׳ק שכולל סבלנות רבה.

"הוא הבטיח שזה יהיה רק חמש דקות," אמא לוחשת לי כשאני מתיישבת על הספה. אני מהנהנת וה'מופע' מתחיל.

"שלום ותודה רבה לכל הצופים והצופות שהגיעו. היום במופע ג׳ק הפיראט יציג את המסע שלו אל ארץ לעולם־לא!" ואז הוא מוסיף בלחישה, "דרך אגב, זו הארץ של פיטר־פן."

ג׳ק מתחיל בריקוד שמראה כאילו הוא חותר בסירה, ואז הוא קופץ למרצפת השנייה ומרים את שתי ידיו.

"הנה הגל הגדול שהדוד שלי הזהיר אותי ממנו! כולם להרים ידיים גבוה!"

אמא ואבא שלי זורמים ומרימים את ידיהם, אבל אני זורמת עם ג׳ק רק אחרי שהוא מפסיק את המופע בשביל להתבכיין שאני לא משתפת פעולה.

"והנה... עברנו את הגל. תודה דוד. והמסע... ממשיך!" הוא מקפץ שלוש מרצפות קדימה ומתחיל לנענע את הישבן. "שמח לנו בסירה, שמח נורא נורא, שמח נורא שמח, שמח לנו בסירה!" הוא שר, וברגע הזה אני מתחילה לאבד סבלנות.

"הפיראט ג׳ק?" אני מצביעה. "מתי נגיע לארץ לעולם־לא? קבעתי שם פגישה עם המיטה שלי." אני נועצת בו מבט.

"ממש אחרי הסעודה הגדולה של הסירה!" ג׳ק משיב בחיוך.

אנחנו מתיישבים על הרצפה (שם מתרחשת הסעודה הגדולה) וזורמים עם ג׳ק.

I found him on Instagram Where stories live. Discover now