העלתי מוקדם יחסית, תהנו מהפרק :)
___________________
אני קמה מהרצפה עליה ישבתי והולכת לכיוון המטבח. אני לא מעוניינת לשמוע את המשך השיחה. אני לא מעוניינת לשמוע עוד שקרים. אני גם לא יודעת איך מה שגיליתי משפיע עליי בדיוק, אבל אני מבינה שהם מסתירים משהו. ולא צריך להיות חוקר מבין בתחום בשביל להבין את זה. אני מוזגת לי מיים, ולאחר מכן אני מתכוונת לשבת על הספה ולצפות באיזה סרט אחרי היום הזה, אבל בדיוק שהזרימה של המים מפסיקה הבנים יוצאים מהחדר אחד אחרי השני. "אה! את פה?" באק נראה מבולבל לגמרי, אפילו לחוץ. הוא נועץ בי מבט, ולאחר מכן בדילן. "אני בהחלט פה." אני מפגינה רוגע. "א- צעקנו?" הוא שואל. "די.." אני צוחקת ושותה מכוס המים שלי. דילן ובאק מחליפים בניהם מבטים.
"בסך הכל.. דיברנו.. אנחנו מזמן לא דיברנו אני וב-" דילן מסביר, אבל אני מפסיקה אותו מיד. "זה בסדר. אני לא התעמקתי בשיחה הזו." אני ממלמלת על אף שאני כן. אחרי זה דילן ובאק נראים יותר רגועים. דילן מתקדם אליי ונושק על מצחי, "באתי אל באק רק בשביל לראות את הפנים היפות שלך היום-" הוא אומר, וגורם לי להסמיק. אבל באק עוצר מיד את ה"חגיגה".
"אמ, דילן-" הוא מתפרץ מיד, ממש מהיר. "מוטב שתלך." הוא מביט בו במבט כל כך ממוקד שאני מרגישה שדילן עומד עוד שנייה להשרף מהמבט הזה. דילן מחייך לעברי ואז הולך לכיוונה של הדלת ויוצא. האווירה ממש לא רגילה, וזה ברור שיש מתח. שקורה שם משהו. אני לא יודעת מה, אבל אני מקווה שאני אדע בזמן הקרוב.
אני ובאק לאחר מכן יושבים וצופים בסרט שמשודר בטלוויזיה. אני לא מרגישה צורך לדבר איתו. העובדה שהוא שיקר לי ושהוא נמצא פה בעצם בגלל סיבה כלשהי, והסיבה הזו היא לא סתם סיבה, גורמת לי להרגיש עצבנית עליו. עליו ועל דילן. אני לא יודעת מה קורה בזמן האחרון, אבל אני לא רוצה לבנתיים להפגין את הכעסים שלי כי אולי אני סתם הוזה והעניינים האלה שקורים הם סתם עניינים שקשורים לקשר של דילן ובאק. כשהסרט נגמר שנינו קמים. אני פונה להתקלח. כשאני מסיימת אני הולכת לכיוון החדר שלי ופותחת את הפלאפון .
אלכס: לא תאמיני
אלכס: מצאתי את אותו צעיף שלבשת היום, אצלי בבית.
אלכס: נראה לי שאני אחזיר לך אותו מחר כי הוא מיועד לךאני צוחקת לעצמי בקול רם.
אני: אתה חייב להחזיר לי! הוא כל כך הולם אותי!
אלכס עונה לי לאחר דקה.
אלכס: אה, אמממ למען האמת אין לנו איך להפגש מחר. שכחת?
אני: מה זאת אומרת אלכס? יש לנו משמרת -,-
אלכס: אהה, שכחתי לספר לך! בגלל ההפצצה שמקדנולדס עברה אתמול.. קבוצת בנות התנדבו לעבוד שם גם, אז המשמרת היא שלהן מחר. אנחנו חופשיים.
YOU ARE READING
I found him on Instagram
Novela Juvenilהכל התחיל ממש מזמן, אולי בגלל זה היא כבר הצליחה לשכוח. אבל לא לתמיד, כי אנדריאה נזכרת בסוף בכל אירועי העבר שהשפיעו לה על ההווה משמעותית. כשסוזן, חברתה הטובה, מראה לה את הבחור שהתחיל לעקוב אחריה באינסטגרם... חייה מתחילים להתהפך. ----------- - סיפור ג...