פרק 24 - אח קטן!

2.4K 172 23
                                    

טוב אז רק רציתי להגיד שמעכשיו הפרקים הולכים להיות "מתקדמים" או "מותחים" יותר או איך שלא תקראו לזה. אני נורא אוהבת את התקדמות הפרקים מעכשיו. תהנו :)

_______________________

לא יכולתי לחשוב על רעיון יותר טוב מאשר לבלות במסיבת חוף עם אלכס. מסיבת חוף היא כבר מעולה, אבל כשזה בחברתו של אלכס, זה הופך את הבונוס לגדול יותר. אבל העניין הוא... שאני לא יכולה. תמיד יש את הדבר הזה, שעוצר בעדך להנות מהחיים. הפעם זה דילן. אני לא יכולה פשוט לצאת ולבלות עם אלכס כשיש לי חבר, כשיש לי את דילן. וכל עוד זה תלוי בי – אני לא אצא למסיבה בלי דילן. אני לא אזניח את הזוגיות שלנו. חוץ מזה, דילן לא יסכים לי לצאת למסיבה עם אלכס, למרות שזו החלטה שלי. הדילמות שלי מאבדות לאלכס את הסבלנות והוא נאנח.

"את לא חייבת. את גם בטח לא תהני." הוא מעביר יד בשיערו. "יש שם אנשים שאת לא תרצי לפגוש... אני לא יודע מה חשבתי לעצמי כשהצעתי לך לבוא." אני לא יודעת מה הוא מנסה לעשות כשהוא מתחרט לפתע, אבל זה מרגיז אותי. מה הוא מנסה להוכיח? מה זאת אומרת אנשים שאני לא ארצה לפגוש? אני לא שופטת אנשים – אני אבוא ואוכיח לו שאני יכולה להסתדר עם כל אחד. ואני גם אהנה.

"אני אהנה." אני משלבת את ידיי. "אפילו יותר ממך, אם אני ארצה." אני אומרת. השעה מתחילה להיות מאוחרת, ואני מתחילה להתעייף. אוף, למה אני צריכה לחזור לבית שכולו באק?

"לא, אנדרי, אל תתחילי עם זה עכשיו." הוא אומר. "אנחנו לא הולכים לריב על זה. את לא תבואי, וזהו. זה לא מסיבה לילדים בגילך, ואני לא רוצה שאת תהיי שם, ועוד באחריותי."

הוא עושה את זה בכוונה – מנסה להדליק אותי על המסיבה, ואז מנפץ לי את החלומות בתירוץ הקבוע – את קטנה מדי, אני גדול מדי, ואני לא לוקח עלייך אחראיות. בכלל, הוא תמיד מתיימר למלא מקום של אבא כשזה נוגע אליי, וזה מתחיל להמאס. זו כולה מסיבה, בסופו של דבר.

"לא משנה, אלכס, אתה צודק." אני משפילה את מבטי, מתאמצת להראות מובסת. "רק תגיד לי איפה זה. ו... מתי זה קורה, חיית מסיבות שכמותך?" אני מחייכת. כמובן שאני הולכת להופיע במסיבה הזו.

אלכס מציץ במכשיר הסלולרי שלו ומגניב חיוך. "אני אוהב כשאת לא מתווכחת. את רואה? את חייבת להיות פחות עקשנית. זה רק לטובתך." הוא אומר, ולאחר שהוא מוסר לי את הפרטים, אני מסתלקת מביתו.

אני שמחה על עקב תמימותו. כשאני חוזרת הביתה אני כבר יודעת מה אני עומדת לעשות. כשאני מסתגרת בחדרי אני מתקשרת מהר לדילן. הוא עונה אחרי כמה צלצולים בודדים. "ממך לא שמעתי כל היום." הוא אומר. "התגעגעתי אליך כל כך!" אני צועקת אל תוך הפלאפון. אני מרגישה נמרצת, על אף שכמעט נרדמתי מקודם אצל אלכס. "או, גם אני אלייך. איזה כיף לשמוע כאלה דברים עכשיו."

I found him on Instagram Where stories live. Discover now