אז זה הפרק האחרון. הסוף של הסיפור. אני כל כך מקווה שתהנו :)
_______________________
ידיי מזיעות מלחץ, התרגשות, אני כבר לא יודעת כי הכל מעורבב ביחד. אלכס נשען כנגד הקיר שמאחוריו וזה שהמקדונלדס ריק רק נותן יתרון לשיחה שלנו. אני מחכה שהוא יתחיל לדבר.
"אז מה שהבנתי מהשיחה שלהם זה," הוא אומר בקול רם וברור, "הייתה להם תכנית. אחרי שאת פגעת בבאק, הוא החליט להחזיר לך. הוא היה עצבני, נסער ופגוע. הוא לקח את דילן איתו ל'מבצע הנקמה' הזה. הם כנראה תכננו את מה שקרה לפני יום, את יודעת, לגרום לך להתאהב בדילן ואז לנפץ לך הכל בפנים. לבגוד בך בדרך נוראית. להוכיח לך ש.. טוב, שדילן לא באמת אוהב אותך." אני רואה שלאלכס קשה להגיד את זה, אולי כי הוא חושב שזה ייפגע בי עוד יותר, אבל אני כבר הספקתי להכניס את זה שדילן לא אוהב אותי מספיק טוב למוח.
"אבל-" אלכס אומר, "מה שלא ידעת זה שבאק לא באמת רצה שהתכנית תצא לפועל. על זה הוא ודילן רבו כל הזמן. באק רצה לבטל את התוכנית לגמריי, הוא לא רצה לפגוע בך כמו שקרה לו. הוא הבין שזה היה רעיון טיפשי." אני נזכרת ביום של השיחה שלנו בה באק הזכיר את התכנית שלו, ואמר שכולנו עושים טעויות. הוא בהחלט התכוון לזה. הוא רצה למנוע מזה לקרות. "אבל דילן בכל זאת התעקש להמשיך בתכנית. הוא אמר שבאק היה כל כך פגיע אז שהוא לא יכל להפסיק לכעוס על המעשים שלך. אמנם באק כן הפסיק. הוא אמר שהוא לא יכל לשמור את הכעס הזה לנצח." אלכס ממשיך לדבר, "ולבסוף דילן החליט על דעת עצמו לממש את התכנית. כמובן שבאק לא ידע מזה. בסוף השיחה דילן אמר שבאק צודק, והוא נפרד ממנו לתמיד. הוא אמר שהוא רוצה לעזוב ולהרגע. שהוא עכשיו נפרד מכולם.באק בכה אחרי זה," אני מפסיקה את אלכס מיד. אני מרגישה את הלב שלי נשבר לרסיסים. לגמרי מרגישה את זה קורה בתוך הגוף שלי, שכרגע הצמרמורות בתוכו איבדו כל שליטה.
"א-אני הבנתי אלכס. זה מס-פיק." אני אומרת, מסדירה נשימה. אני לא יודעת מה קורה לי.
אבל אני מבינה שאני לא יוכל להמשיך במשמרת היום. אני הולכת מיד לג׳פרי ומסבירה לו שאני מרגישה לא טוב, אני אומרת לו שאני לא מצליחה לעמוד על הרגליים והוא מוכרח לשחרר אותי, וכך הוא עושה.
לפני שאני יוצאת אלכס נועץ בי מבט. אני מחזירה לו חיוך, ואז פותחת את דלתות המקום ויוצאת אל האוויר הקר. אני יודעת בבירור מה אני עומדת לעשות עכשיו.
קודם כל אני הולכת אל הבית שלי. יותר נכון, אני רצה אל הבית שלי וגם כשאני בקושי מצליחה לנשום אני ממשיכה. כשאני מגיעה הבית ריק. אני נכנסת לחדר שלי בסערה. אני פותחת את כל המגרות ומתעלמת מהעובדה שאם מישהו היה מסתכל עליי עכשיו הוא בטח היה חושב שאני משוגעת. לבסוף אני מוצאת את זה. את הדף. הדף בו כתבתי הכול, כל מה שקרה אז. אני שולפת אותו ומיישרת אותו עד כמה שאני יכולה, ואז יוצאת אל התחנה הבאה שלי.
YOU ARE READING
I found him on Instagram
Teen Fictionהכל התחיל ממש מזמן, אולי בגלל זה היא כבר הצליחה לשכוח. אבל לא לתמיד, כי אנדריאה נזכרת בסוף בכל אירועי העבר שהשפיעו לה על ההווה משמעותית. כשסוזן, חברתה הטובה, מראה לה את הבחור שהתחיל לעקוב אחריה באינסטגרם... חייה מתחילים להתהפך. ----------- - סיפור ג...