Seulmi POV
Aku penat dengan semua yang da terjadi . Aku terpaksa layan karenah Jihyo yang suka buat lawak hambar dia tuh . Tapi boleh buat aku happy. tiba aku dengar orang menjerit .
''Hoii !!! " jerit Eunji .
Aku mampu mengeluh jeee.. Heish minah senget ni dengan geng dia kalau tak kacau aku memang tak boleh agaknya, tak tenang hidup aku . Apa apa jelahh yang dia ni nakk lagi tak puas lagi agaknya. Jihyo dah sah naik angin hahah . Mulut terkumat kamit mencarut kan si minah ni hah.
Aku pandang dengan muka KAU-NAK-APA. Nampak tak muka yang selamberr je hahaha .
END POV
"Aku nak kau jauhkan diri dengan J-hope . Aku benci bila kau rapat dengan dia . Aku tak suka . Heishh semua jantan kau nakk kan ? Sedarlah diri tuh . Kau cuma bawak malang je kat semua orang !!!. " Suara hightone yang boleh memecahkan gegendang telinga.
"Hoi minah kau nak sebok pehal . Bukan kau punya namja cinggu pun kan ? Semak semak ." -Jihyo . Dah marah dahh hahaha . Tapi aku nampak si minah 'smirk'
"Lahmak pempuan ni menjawab pehal ? Kawan baik ke kuli ? hhahahah sedihh . " Ha young memprovok.
"Hoi pompuan jangan lah berlagak suci k . Nak tunjuk suci kononnya ada orang bela. hahaha. Kau tu bawak malang kat semua tau. Termasuk lah mak ayah kau kan ? kau ingat aku tak tahu ?" Yo kyung cuma cucuk jarum lagi . Geram hatinya lihat minah tu senyap.
"Sedih nya hidup korang nih . Cari pasal dengan semua orang kan ? Suka hatilah kitorang nak rapat dengan sesapa pun . Termasuk 'BTS' Bukan hal korang pun .. Dan kau Yo Kyung , kau tak ada hak nak cakap tentang dia . Kau pun apa kurangnya , kau ingat Seulmi tak tahu pape ke tentang kau ?" kata Jihyo sambil smirk , saja je dia tekan kan perkataan BTS.
Bomi yang dari tadi senyap datang ke arah Seulmi , dia tolak Seulmi .
"Aku benci kau !!!" jeritnya .
Eunji ambil sebatang kayu , dia betul betul marah sangat . Pantang kalau dicabar . Belum sempat dia nak pukul Seulmi tiba tiba BTS datang , Jimin sempat tahan ..
"Hoi ! kalau marah tak payah sampai nak mencederakan . Kalau mati aku nak korang tanggung faham ! Kau semua tak kan terlepas ." Kata Jungkook.
Seulmi POV .
Aku cuak bila Eunji nak pukul Jihyo dengan kayu tu. Aku tak dapat tolong sebab Chorong dengan Ha Young tahan tapi Bomi tengah pukul dia. Arghhh ,mianhae Jihyo aku bodoh tak dapat tolong kau . Bila kayu tu diangkat bayangan lama bermain dalam fikiran aku .. Aku jatuh terduduk , bila perut ditumbuk oleh Yo Kyung ,senak sangat .
Tapi tiba tiba aku dengar ada orang datang halang . Ya ! Itu BTS !. Aku hanya mampu menangis bila diorang yang datang bantu aku .Aku nampak Jin halang Chorong dengan yang lain untuk lepaskan Jihyo . Aku nampak muka dia berdarah .
Jihyo aku bodohh . !
Semua ahli A pink pucat tak berdarah . Aku nampak Chorong jerit supaya lari . Lepastu aku tak nampak apa .
END POV
"Hoi ! Kitorang tak habis lagi lah !" jerit Rapmoon .
''WEYHH''
SKIP.
Hospital
Seulmi POV
Aku tersedar bila terdengar suara orang menangis.
"Jiji....." panggil aku . Ya aku rasa lemah sangat tapi lagi pedih bila tengok muka Jihyo yang penuh luka , tapi dia tetap dengan aku .Rasa pedih sangat bila nampak di menagis .
YOU ARE READING
Curse
Mystery / ThrillerSeulmi-Wanita yang dilaknat . Kai-seorang playboy 'kita sahabat selamanya' Cinta dibatasi dengan jarak dan sempadan. Memori yang disimpan tetap diingatan, namun tiada yang ingin menyingkapnya . Dendam yang tersimpan kerana cinta yang dikhianati? M...