Part 42

43 6 4
                                    

BAMMM !!!

"SEULMI !!!"

Sebuah kereta mewah berwarna hitam melanggar Seulmi. Seulmi tidak sempat mengelak . Dia tercampak dan terhentak pada sebatang pokok besar di tepi jalan .

Pemandu tersebut panik . Dia terus pecut dan meningalkan tempat kejadian . Mujur Hyeri sempat menangkap gambar pemandu tersebut.

Hyeri meminta bantuan daripada orang ramai. Dia menelefon ambulans . Dia menangis kerana melihat keadaan Lemi yang terlalu parah.

Tak lama kemudian ambulans sampai....

"Palli palli . Tolong selamatkan dia"

"Cik ahli keluarga dia ke ? "

"Ya . Saya kakak dia . "

"Baiklah sila naik."

Sepanjang perjalanan Hyeri tidak henti henti berdoa agar keadaan Lemi sentiasa selamat .

Dia membuat panggilan ..

'Jiji ssi !!! *serak*'

'Wae ? Kenapa ni? Kenapa awak menangis?'

'Mian mian . Saya tak sempat tolong dia . Seulmi dilanggar kereta . Dia dirawat  di Hospital Busan sekarang. Jeball.... Datang sekarang ...'

'Mwo ? Dia...dia.... kemalangan ? Saya akan datang tapi mungkin akan lambat . Tolong beritahu perkembangan dia . Awak jangan nangis okey ?'

'Nae nae . Gumawo Jiji ssi'

'Nae'

END CALL 

Panggilan dimatikan dan Hyeri terus menangis. Dia gagal menjaga Lemi. Dia terus menunggu kedatangan doktor.

Di hutan

Yoona terus memberhentikan keretanya .

"Arghhh ! pabo ya. Kenapa aku langgar dia kat tempat awam ?!!! Kyah !!!! Mati lah aku kalau orang nampak !"

Dia terus mengusutkan rambutnya .

"Macam mana kalau orang nampak tadi ? ahh pabo . Aku mesti letupkan kereta ni. "

Yoona terus menolak sedikit keretanya . Ya memang berat tapi dia terpaksa. Dia terus mengeluarkan petrol dari bonet kereta .

Dia menyimbah ke seluruh bahagian . Setelah yakin dia mengeluarkan pemetik api dan membaling nya .

DUM !!!

Api marak sedang membakar keretanya.

"Now . Dah settle. Hahahaha, korang tak kan dapat tangkap aku."

IN-SADONG

Jihyo masih lagi menangis kerana terkejut. Dia di rumah BTS.

"Chagi yah wae ? "

"Oppa kita kena cepat . Lemi kemalangan . Dia parah. Palli ."

"Mwo ? Kau tahu kat mana Lemi ?" Jimin

"Tak ada masa nak terangkan . Kita kena gerak sekarang . Jum chagi."

Bts dan Jihyo terus ke lapangan terbang. Pengangkutan menggunakan kapal terbang hanya memakan masa dua jam . Nasib mereka baik kerana tiket masih banyak .

Perjalanan yang memakan masa dua telah bermula.

Rumah Wonwo

Kai datang ke rumah Wonwo tepat pada masanya .

CurseWhere stories live. Discover now